Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z pasami bezpieczenstwa z tyłu
Autor Wiadomość
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 04-11-2009, 18:29   Problem z pasami bezpieczenstwa z tyłu

mam problem z pasami bezpieczeństwa z tyłu w kanapie jeden mechanizm nie działa tak jak powinien i po rozłożeniu oparć i ponownym ich złożeniu pas tak się naciąga na oparciu ze nie idzie już go poluzować to samo dzieje się jeżeli pozwolę na swobodne zwiniecie się pasa kiedy siedzenie jest w normalnej pozycji. jedyna metoda żeby taki pas odblokować to rozłożenie siedziska i odkręcenie mocowania pasa wtedy można go popuścić i s powrotem wyciągnąć sytuacja u mnie powtarza się już 3 raz i już mam tego po woli dosyć. czy ktoś miał podobna sytuacje i jak temu zaradził?
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 04-11-2009, 18:48   

spróbuj wd 40 może coś się zacina .
Mechanizmów pasów bezpieczeństwa się nie naprawia ze względów bezpieczeństwa
 
 
 
Piwor 
Mitsumaniak


Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 3444
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-11-2009, 18:43   

Raczej smar sylikonowy, albo teflonowy. WD40 wypłukuje smar. To jest odrdzewiacz.
_________________
01270/KMM

ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 -
 
 
pamar 
Mitsumaniak
Kainamustim


Auto: Carisma 1,9TD Colt VII 1,3
Zaproszone osoby: 2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 4173
Skąd: Andrespol/Radków
Wysłany: 06-11-2009, 16:21   

To raczej wygląda na blokowanie pasa przez obudowę, nic tam nie pękło?
_________________
ad futuram rei memoriam:
Demokracja - to jednak kupa a świat to może tylko wyobrażenie ;-)
http://www.mitsumaniaki.com/
http://www.mmdzieciom.pl/
 
 
arthus
[Usunięty]

Wysłany: 07-11-2009, 14:53   

Witam

Tylni środkowy pas jest tylko pasem bezwładnościowym. Prawidłowe jego rozwijanie i zwijanie możliwe jest tylko w jednej z góry ustalonej pozycji (chodzi o kont nachylenia do poziomu).
Jeśli masz go prawidłowo zamontowanego, nic nie blokuje samego pasa i siedzenie jest w prawidłowej pozycji to hmm... jeśli są problemy i jest szansa że się pas w krytycznym momencie nie zablokuje to może lepiej wymienić. Ja kupiłem używkę za 150 pln - brakowało mi 5 pasa bo kupiłem samochód z kratką. Szukaj po rozbitkach.

Pozdrawiam
Arthus
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 09-11-2009, 09:49   

nie wiem czy coś nie pękło nie rozbierałem jeszcze może opisze dokładniej jak problem wygląda jest to bezwładnościowy pas i powinien przy delikatnej ręce spokojnie się wysnuwać a efekt jest taki jakbym za niego szarpał tzn blokuje się po 5-10 mm mimo iż próbuję pas wysnuć bardzo wolno natomiast w druga stronę zwija się bez problemu w tej chwili mam napięty pas tak mocno ze aż wrzyna się w "szmaty" wcześniej zauważyłem ze dzieje się tak tylko w momencie kiedy pas jest praktycznie całkowicie zwinięty ratowałem sytuacje zapinając pas na tylnym siedzeniu wtedy jest go troszkę więcej wyciągnięte i efekt ten nie występuje natomiast kiedy wypnę pas i zostawię go luźno wystarczy złożyć siedzenia i po sprawie.... klucz oczkowy z grzechotką i 30 minut gimnastyki artystycznej wklinowując się w pustą przestrzeń pomiędzy praktycznie złożonym oparciem a siedziskiem (oparcia nie idzie rozłożyć bo pas jest tak napięty ze pozwala je jedynie odchylić na 20 cm od poziomu)żeby śrubę mocującą pas na dole odkręcić w akcie desperacji myślałem już nad resekcją całego problemu w sumie mi ten pas jest potrzebny jak szczerbatemu zęby w... pupie zobaczymy jeszcze trochę powojuje i albo odpuszczę albo wycinam w pien to ustrojstwo i szukam nowej części prosto ze złomowca :badgrin:
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 09-11-2009, 21:17   

rasiak1980, masz problem z autoblokada zamka, albo sie zlamalo zabezpieczenie bezwladnosciowe, albo rolka z pasem jest przestawiona delikatnie od nominalnego polozenia, na karoserii powinny byc znaki ustawcze magazynka pasa, lekki odchyl od nich powoduje Twój problem, czyli nierozwijajacy sie pas.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.