 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.8 GDI] Praca silnika przypominająca klekot. |
Autor |
Wiadomość |
sixersfan
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sie 2009 Posty: 13 Skąd: Radom
|
Wysłany: 30-10-2009, 08:13 [Cari 1.8 GDI] Praca silnika przypominająca klekot.
|
|
|
Witam!! Mam pytanie dotyczące Carismy 1.8 GDI 1998 r. Mianowicie przytrafilo mi się cos dziwnego. Po pierwsze falują obroty i samochód poytrafi zgasnąć na wolnych obrotach. W pewnym momencie zaczoł właśnie gasnąć, obrotomierz zaszadł na prawie 0, wtedy dodałem gazu zebu nie zgasł silnik. Zapaliła się kontrolka oleju a silnik silnik zaczoł zupełnie inaczej pracować - zamiast normalnej pracy to był jakby dosyć głośny klekot. Zgasiłem samochód, odpaliłem ponownie ( z lekkim trudem). Teraz jest wszystko po staremu. Czy powieniem sie martwić?? Dlaczego silnik zaczoł tak dziwnie pracować?? Dziękuje z góry za pomoc. |
|
|
|
 |
Manysh [Usunięty]
|
Wysłany: 30-10-2009, 08:44
|
|
|
Jak ci sie to zdarzylo tylko raz, to nie ma sie co martwic. Co do falujacych obrotow, to pewnie krokowy nie dziala jak trzeba. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 30-10-2009, 16:29
|
|
|
kkriss, nowemu forumowiczomi pasowaloby podac gotowego linka a nie pisac w taki sposob
sixersfan, zastosuja nastepujace czynnosci opisane w ponizszych linkach:
>>Czyszczenie przepustnicy w GDI<<
a nastepnie:
>>Nauka obrotów GDI<<
Jak wszystko rozbierzesz i wyczyscisz powinno pomoc, a czyszczenie radze wykonac starannie, powinno chulac zadowalajaco, bez falowania, no chyba ze krokowka sie konczy.
A ten objaw ktory wystapil byl wynikiem dodania gazu przy zdychajacym silniku i pewnie doszlo do jakiegos bledu w wysterowaniu i tak sie zdarzylo, jezeli sie nie bedzie powtarzac to sie tym nie przejmuj, ale zajmij sie przepustnica.
POZDRAWIAM |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 31-10-2009, 03:37
|
|
|
może być równie dobrze problem z by-pass-ami przepływomierzem albo sondą, silnik zaczął inaczej pracować bo obroty spadły a w związku z tym spadło również ciśnienie oleju i szklanki zaczęły walić, w takich sytuacjach dodawanie gazu tylko pogarsza sprawę. |
|
|
|
 |
|
|