Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Praca silnika przypominająca klekot.
Autor Wiadomość
sixersfan 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 13
Skąd: Radom
Wysłany: 30-10-2009, 08:13   [Cari 1.8 GDI] Praca silnika przypominająca klekot.

Witam!! Mam pytanie dotyczące Carismy 1.8 GDI 1998 r. Mianowicie przytrafilo mi się cos dziwnego. Po pierwsze falują obroty i samochód poytrafi zgasnąć na wolnych obrotach. W pewnym momencie zaczoł właśnie gasnąć, obrotomierz zaszadł na prawie 0, wtedy dodałem gazu zebu nie zgasł silnik. Zapaliła się kontrolka oleju a silnik silnik zaczoł zupełnie inaczej pracować - zamiast normalnej pracy to był jakby dosyć głośny klekot. Zgasiłem samochód, odpaliłem ponownie ( z lekkim trudem). Teraz jest wszystko po staremu. Czy powieniem sie martwić?? Dlaczego silnik zaczoł tak dziwnie pracować?? Dziękuje z góry za pomoc.
 
 
 
Manysh
[Usunięty]

Wysłany: 30-10-2009, 08:44   

Jak ci sie to zdarzylo tylko raz, to nie ma sie co martwic. Co do falujacych obrotow, to pewnie krokowy nie dziala jak trzeba.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 30-10-2009, 16:29   

kkriss, nowemu forumowiczomi pasowaloby podac gotowego linka a nie pisac w taki sposob

sixersfan, zastosuja nastepujace czynnosci opisane w ponizszych linkach:

>>Czyszczenie przepustnicy w GDI<<

a nastepnie:

>>Nauka obrotów GDI<<

Jak wszystko rozbierzesz i wyczyscisz powinno pomoc, a czyszczenie radze wykonac starannie, powinno chulac zadowalajaco, bez falowania, no chyba ze krokowka sie konczy.
A ten objaw ktory wystapil byl wynikiem dodania gazu przy zdychajacym silniku i pewnie doszlo do jakiegos bledu w wysterowaniu i tak sie zdarzylo, jezeli sie nie bedzie powtarzac to sie tym nie przejmuj, ale zajmij sie przepustnica.

POZDRAWIAM
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 31-10-2009, 03:37   

może być równie dobrze problem z by-pass-ami przepływomierzem albo sondą, silnik zaczął inaczej pracować bo obroty spadły a w związku z tym spadło również ciśnienie oleju i szklanki zaczęły walić, w takich sytuacjach dodawanie gazu tylko pogarsza sprawę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.