| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| Planuję kupić 3000 GT |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | Kochan   Mitsumaniak
 
 Auto: Outlander
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 07 Sie 2009
 Posty: 197
 Skąd: Kostrzyn / Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27-06-2013, 14:49   Planuję kupić 3000 GT |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam użytkowników 3kGT, które planuje kupić już po powrocie z pracy czyli październik. Pytanie do użytkowników tego auta, na co patrzeć przy oględzinach tego Mitsu. Jakie awarie często można spotkać przy tych modelach. Zamierzam również rozglądać się za Eclipsem ale wybór uzależniony jest od finansów. Mam zamiar wydać ok. 15-17 tys na auto. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | witek.w-wa   Forumowicz
 
  
 Auto: 3000GT VR4 Europa 2 gen.
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 21 Maj 2005
 Posty: 155
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31-10-2013, 17:49 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ja pewnie bede sprzedawał, aby mieć kasę na podrasowane domu do sprzedaży, Szkoda tylko, że dysponujesz niskim budżetem
  , musiał byś zmienić walutę zakupu. A fajnie by było jakby trafił w dobre ręce.
 Co do auta to poki co nie bede sie rozpisywał, większość Mitsumaniaków zna moje autko.
 Generalnie Europejska (niemiecka) wersja 3000GT VR4, wyprodukowana w Japoni na rynek niemiecki w ilości 500 sztuk. Mój ma numer fabryczny 426. Chyba najmłodszy w kraju, pierwsza rejestracja w Niemczech 30/04/2001. Kupiony u Dealera Mitsu z gwarancją producenta.
 Bezwypadkowy, wszystko w 100% fabryczne, wszystko w 100% sprawne, choć ostatnio odezwało się lewe przednie łożysko, wiec do wymiany. Trzeba też wymienić "skurzany"mieszek lewarka zmiany biegów, wkładałem tam nieszczęśliwie pilot do bramy i pokaleczył mieszek.
 Warto też zrobić lekką polerkę lakieru z tyłu samochodu, południowe słońce zrobiło dwoje.
 Myślę, że warto też założyć 18 lub 19" felgi, bo fabryczne 17 nigdy nie były zbyt ciekawe. A, że generalnie mało od paru lat jeżdzę to jakoś nigdy nie miałem do tego serca.
 Aktualny przebieg ok 161000 km. Oczywiście nie muszę dodawać, że oryginalny.
 Cóż jak wiadomo w kraju "przyją się" przebieg 100k, niezależnie od rocznika i rodzaju auta, ale zostawmy to bez komentarza.
 Jak byś znał Mitsumaniaka, Konesera, lub sam steierdził, że warto zainwestować więcej w kultowe unikalne już autko, daj znać.
 Generalnie sam do końca nie wiem czy pozbywać się auta, którego już pewnie nigdy nie odkupię, w każdym razie tego rocznika. Aktualnie najmłodszy u niemieckiego dealera to 98r 120k, prawie 20k€+VAT.
 |  
				| _________________ 3000GT VR4, Europa, 2 gen. 2001
 
  |  
				| Ostatnio zmieniony przez witek.w-wa 31-10-2013, 18:25, w całości zmieniany 1 raz |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | madź   Mitsumaniak
 Użytkownik zbanowany
 
 Auto: Toyota Yaris
 Kraj/Country: Polska
 Pomogła: 14 razy
 Dołączyła: 14 Lut 2010
 Posty: 535
 Skąd: Katowice/Bytom
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31-10-2013, 18:09 |   
 |  
               | 
 |  
               | Panie kolego, 59000 złotych za to auto to śmiech na sali. To jest mk2, produkowany w latach 93-96.
 To, że jest zarejestrowany dopiero w 2001 roku nie podnosi jego wartości dwukrotnie.
 VR4 w super stanie to koszt 40 tysięcy złotych...
   
 Jeżeli już poruszasz kwestię przebiegów to małe przebiegi w 3000GT są możliwe. Wiele osób używa tych aut od święta i tylko w okresie letnim...
   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | witek.w-wa   Forumowicz
 
  
 Auto: 3000GT VR4 Europa 2 gen.
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 21 Maj 2005
 Posty: 155
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31-10-2013, 18:24 |   
 |  
               | 
 |  
               | Hmm, Widzę, że Kolega się niezbyt zna do końca te modele aut.
 Wersja USA była produkowana do 1999, a Deutsche model do końca 2000roku.
 Co do ceny nic nie wspominałem tu o cenie i nie traktuje tego postu na fo, jako ogłoszenia o sprzedaży.
 |  
				| _________________ 3000GT VR4, Europa, 2 gen. 2001
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | madź   Mitsumaniak
 Użytkownik zbanowany
 
 Auto: Toyota Yaris
 Kraj/Country: Polska
 Pomogła: 14 razy
 Dołączyła: 14 Lut 2010
 Posty: 535
 Skąd: Katowice/Bytom
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31-10-2013, 19:15 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | witek.w-wa napisał/a: |  	  | Hmm, Widzę, że Kolega się niezbyt zna do końca te modele aut.
 Wersja USA była produkowana do 1999, a Deutsche model do końca 2000roku.
 | 
 Koleżanko...
 Auto było kupione u niemieckiego dealera Mitsubishi i stało ok. 6 lat do momentu kupna.
  Podaj VIN to będziesz miał czarno na białym. 
 Niżej masz fotki jak wyglądały poszczególne modele:
 MK1 91-93R
 
   
 MK2  94-96R
 
   
 MK3  97-98R
 
   
 MK4  99R
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | witek.w-wa   Forumowicz
 
  
 Auto: 3000GT VR4 Europa 2 gen.
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 21 Maj 2005
 Posty: 155
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31-10-2013, 19:55 |   
 |  
               | 
 |  
               | Foty tylko potwierdzają, że nie wiesz co to był Deutsche Model 3000GT i do kiedy był produkowany w Nagoya, Japan, jak i pozostałe. Wejdź sobie na strony MMC i zobacz raporty produkcji i sprzedaży z tamtych lat.
 
 Foty przytoczone przez Ciebie dotyczą modelu na rynek USA i wszystko się w nich zgadza.
 choć pewnie każdy widzi, że USA VR-4, 99, wyglądało inaczej, - spojler jest zupełnie inny.
 Swoją drogą bardzo fajnie wyszedł im model 99, bardzo dużo ludzi przerabiało starsze roczniki na design 99
 
 Deutsche Model nie doczekał się np takich zmian nadwozia jak ostatnia wersja USA, ale ma wiele zmian konstrukcyjnych, których nie zobaczysz w wersji USA. Od poważnych jak turbiny o większej pojemności po drobnostki jak spryskiwacze reflektorów, podgrzewane fotele i wiele innych, których nie ma co tu teraz przytaczać.
 Przy tym poziomie aktualnej wiedzy i Google można sobie wszystko ładnie wyszukać.
 
 Na fotce z podpisu, widać auta z naszego kiedyś spotkania, mój jest pierwszy od prawej. Od razu np widać spryskiwacze, czy też zdejmowaną cześć wlotu powietrza, gdzie wkręca się hak holowniczy.
 |  
				| _________________ 3000GT VR4, Europa, 2 gen. 2001
 
  |  
				| Ostatnio zmieniony przez witek.w-wa 31-10-2013, 21:38, w całości zmieniany 2 razy |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | i9i   Mitsumaniak
 Szary Obywatel
 
  
 Auto: Reno
 Kraj/Country: Holland
 Pomógł: 46 razy
 Dołączył: 19 Sie 2010
 Posty: 2219
 Skąd: Kerkrade
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31-10-2013, 20:02 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | madź napisał/a: |  	  |  Podaj VIN | 
 Ja bym na Twoim miejscu na ten układ poszedł i kto ma rację stawia piwo, a kto nie ma to kolację. By było miło i bezspornie Madzia z Marcinem dorzucą swój i porównamy w tej miłej aczkolwiek ciut napiętej atmosferze
   |  
				| _________________ Pozdrawiam
 Adrian
 
 Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
   
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | witek.w-wa   Forumowicz
 
  
 Auto: 3000GT VR4 Europa 2 gen.
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 21 Maj 2005
 Posty: 155
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31-10-2013, 20:12 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nie bede wrzucał publicznie VIN auta, wiem co kupowałem. 
 Nie jest to model 96 czy też starszy, jak podnosi się sprawę wyżej.
 
 W każdym razie w dowodzie mam rok produkcji 2000 a pierwszej rejestracji 2001.
 Można np zapytać Hubeeerta, czy kogokolwiek z Warszawy, znają mnie ze Zlotów i nie tylko...
 
 A co do atmosfery, nie ma chyba czym się denerwować...
 
 Pozdrawiam wszystkich Mitsumaniaków
 i nie odbiegajmy od pytania w pierwszym poście
 
 A Kochan, życzę udanego zakupu. Każdy doskonale wie, że w kraju jest bardzo trudno kupić w dobrym stanie, 3kgt czy też Eclipse.
 Ja swój po kilku letnich poszukiwaniach w kraju, postanowiłem kupić u Niemieckiego Dealera Mitsu i wcale tego nie żałuję.
 |  
				| _________________ 3000GT VR4, Europa, 2 gen. 2001
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Krzyzak   moderator mitsumaniak
 uczestnik I Zlotu MM
 
  
 Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 652 razy
 Dołączył: 28 Kwi 2005
 Posty: 24478
 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31-10-2013, 21:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | Witku - miło powitać! - nie widzieliśmy się od czasów Grudziądza III   Który to był rok? - 2005? 2006???
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | witek.w-wa   Forumowicz
 
  
 Auto: 3000GT VR4 Europa 2 gen.
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 21 Maj 2005
 Posty: 155
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31-10-2013, 21:33 |   
 |  
               | 
 |  
               | Witaj, witaj... No tak szmat czasu,
 
 Zaraz trzeba bedzie zamknac temat za spam...
 |  
				| _________________ 3000GT VR4, Europa, 2 gen. 2001
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Krzyzak   moderator mitsumaniak
 uczestnik I Zlotu MM
 
  
 Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 652 razy
 Dołączył: 28 Kwi 2005
 Posty: 24478
 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31-10-2013, 21:49 |   
 |  
               | 
 |  
               | trudno... ale miło powspominać
 nawet takie coś znalazłem:
 
 
   
 na pierwszym planie borecki, polsaler a na lewo josie...
 mordek też lata nie widziałem
   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | fiszer333   Nowy Forumowicz
 
 Auto: 3000 gt vr4
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 11 Lis 2013
 Posty: 1
 Skąd: Piła
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-11-2013, 19:10 |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam, mam okazję kupić za 3tyś 3000gt vr4. Nie był odpalany ok 7 lat.  Proszę o wskazówki! |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | madź   Mitsumaniak
 Użytkownik zbanowany
 
 Auto: Toyota Yaris
 Kraj/Country: Polska
 Pomogła: 14 razy
 Dołączyła: 14 Lut 2010
 Posty: 535
 Skąd: Katowice/Bytom
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-11-2013, 23:29 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | fiszer333 napisał/a: |  	  | Witam, mam okazję kupić za 3tyś 3000gt vr4. Nie był odpalany ok 7 lat.  Proszę o wskazówki! | 
 Wskazówki? Nie brać go. Co najwyżej nada się jedynie na części...
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Batmanikus   Mitsumaniak
 CHORY ALE NATCHNIONY
 
  
 Auto: Galant VIII / C5
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 4 razy
 Dołączył: 01 Sie 2013
 Posty: 530
 Skąd: Trzcianka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-11-2013, 07:40 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | fiszer333 napisał/a: |  	  | Witam, mam okazję kupić za 3tyś 3000gt vr4. Nie był odpalany ok 7 lat.  Proszę o wskazówki! | 
 Trochę jak tu
  http://www.youtube.com/watch?v=t8uwPzHzX6Y |  
				| _________________ www.mOTO-batman.pl - moje przygody nie tylko z motocyklem
   
 Mitsubishi Galant VIII 2.0 LPG (2017-...)
 Citroen C5 X Break 2.0 LPG (2016-...)
 Chrysler Neon II 2.0 SE LPG (2015-2018)
 VW Polo II Coupe LPG (2015-2015†)
 Mitsubishi Carisma II 1.6 LPG (2013-2016)
 Yamaha TDM 900 (2011-2018 :[ )
 Yamaha XJ 600 N (2009-2011)
 Opel Vectra A 1.6 (2008-...)
 Jawa TS 350 (2008-2009)
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Mikebravo   Nowy Forumowicz
 
 Auto: 2x3000GT VR4 '99US & '01EU
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 03 Lis 2007
 Posty: 26
 Skąd: Wlkp
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23-11-2013, 13:44 |   
 |  
               | 
 |  
               | Może i ja dodam trochę od siebie do początku tej dyskusji. Potrzebne jest małe sprostowanko do pierwszego postu kolegi "Madź" - autko okazane jako MK4 99R
 to jak Witek już wspomniał wersja USA (nie Europa, UK czy Japan), tylko iż w wersji Base/SL nie VR4.
 1999 VR4 USA wygląda tak (inny tylni spoiler):
 
 
   
   
 Witka 3000GT jest wersją Europejska produkowaną (zależnie od źródeł) do końca 2000r.
 Dlatego zdarzają się modele rejestrowane w 2001.
 Ostatnia wersja EU jest wersją bardziej doposażoną niż ostatnia wersja USA, ale troche słabszą.
 Jakby ktoś miał jeszcze wątpliwości - zapraszam do siebie - bez problemu można naocznie sobie porównać - nie mylić z "pojeździć"
   |  
				| _________________ 3000GT VR4 1999 USA
 3000GT VR4 2001 EURO
 3000GT Base 1999 USA -Sprzedane
   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |