Lancer VIII kombi |
Autor |
Wiadomość |
maksmus86
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer VIII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 5 Skąd: Cisiec
|
Wysłany: 13-11-2009, 19:16 Lancer VIII kombi
|
|
|
Witam zakupiłem właśnie lancera z 2004 roku z silnikiem 2,0l. Zamontowałem w nim gaz sekwencyjny i autko chodzi elegancko. Spotkałem się jednak z opiniami że autko będzie coś się przez to psuło. Proszę Was o opinie.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 13-11-2009, 19:19
|
|
|
Jeśli instalacja jest dobra i dobrze wyregulowana silnik 4G63 dobrze znosi ten rodzaj zasilania. Problemy mogą się pojawić przy nieprecyzyjnej mieszance (zapali się kontrolka CE). |
|
|
|
 |
maksmus86
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer VIII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 5 Skąd: Cisiec
|
Wysłany: 13-11-2009, 19:27
|
|
|
Właśnie po instalacji na trasie się zapaliła. Jednak po wizycie w firmie i regulacji ta sytuacja się nie powtórzyła. Autko ma już przejechane 10 000 km na gazie więc idzie teraz do wymiany filtrów. |
|
|
|
 |
rydzu25
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Sty 2007 Posty: 106 Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki/Płock
|
Wysłany: 13-11-2009, 19:52
|
|
|
Nie przejmuj się tą kontrolka u mnie zapala sie czesto nieraz potrafi świecić sie i miesiąc a nie ma to wpływu na prace silnika
pozdrawiam |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 13-11-2009, 19:57
|
|
|
Jak się wypalą gniazda zaworowe to też nie będzie miało wpływu na pracę silnika? Moim zdaniem warto jednak podjechać do kogoś kto potrafi dobrze wyregulować instalację gazową żeby silnik pracował na optymalnej mieszance a nie ustawionej na oko (a zła mieszanka to podwyższona temperatura spalania). |
|
|
|
 |
maksmus86
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer VIII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 5 Skąd: Cisiec
|
Wysłany: 13-11-2009, 20:09
|
|
|
U mnie po regulacji kontrolka już się nie pali. Chciałem zasięgnąć Waszej rady czy przejmować się tym gazem czy nie, bo opinie niektórych ludzi są niepokojące:) |
|
|
|
 |
ApAcHoS
Mitsumaniak

Auto: Volvo C70 Cabrio/ Grandis
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Paź 2009 Posty: 434 Skąd: WWL
|
Wysłany: 13-11-2009, 20:31 Re: Lancer VIII kombi
|
|
|
Siema, kolejny kombiaczek 2 litrowy na forum...
Ja tu jestem młody stażem ale ze "słyszenia" wiem że te silniki/ głowice dobrze znoszą ten rodzaj zasilania (w odróżnieniu np. do silników vvti toyoty) -jednak tak jak już zostało napisane-dobry montaż, mieszanka jest tego wymogiem by eksploatacja była bezproblemowa...
Jaką masz sekwencję? i ile śmigasz km. że ja założyłeś..? |
|
|
|
 |
maksmus86
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer VIII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 5 Skąd: Cisiec
|
Wysłany: 13-11-2009, 21:14
|
|
|
Gaz KME model diego3. Myślicie że to dobry wybór? A kilometrów to różnie ale muszę często jeździć do Wrocławia, a ode mnie w dwie strony to wychodzi około 1000 km |
|
|
|
 |
ApAcHoS
Mitsumaniak

Auto: Volvo C70 Cabrio/ Grandis
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Paź 2009 Posty: 434 Skąd: WWL
|
Wysłany: 13-11-2009, 21:17
|
|
|
Kwestia jak został założony i Kto go zakładał... |
|
|
|
 |
maksmus86
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer VIII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 5 Skąd: Cisiec
|
Wysłany: 13-11-2009, 21:22
|
|
|
No tego już być pewny nie mogę z tym założeniem. Raz stało się tak jak pisałem na trasie, ale po regulacji wszystko ok już było. Jest przejechane nim 10k km i 0 zastrzeżeń. |
Ostatnio zmieniony przez mkm 15-11-2009, 12:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
MisiekNM974
Forumowicz
Auto: Lancer 2.0 Sport combi 2004
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 02 Wrz 2007 Posty: 90 Skąd: W-ch
|
Wysłany: 14-11-2009, 12:38
|
|
|
Witam,
samym jezdzeniem na gazie nie powinienes sie przejmowac. Silnik ten bardzo lubi gaz. Ja w swoim zalozylem sekwencje Prins'a 2.5 roku temu (we Wroclawiu) i przejechalem na gazie 37 tys km bez wymiany filtrow itp. Od poczatku nie zaswiecila sie zadna kontrolka a po 1000 km podjechalem na doregulowanie i na tym skonczyly sie moje spotkania z gazownikiem. Po roku jezdznia na gazie musialem zrobic przeglad bo autko skonczylo 3 lata (jezdze w Niemczecxh i tu ma rejestracje) i w ADAC przeszedl pomiar spalin bez najmniejszego problemu. Na koniec dodam ze od poczatku nie mialem ani jednego nawet najmniejszego incydentu na gazie takie go jak jakies dlawienie sie albo nierownomierne obroty.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
AdamColt [Usunięty]
|
Wysłany: 14-11-2009, 18:53
|
|
|
Co do kontrolki "check engine" to przy prawidłowo wyregulowanej instalacji nie ma prawa się NIGDY zapalić!! |
Ostatnio zmieniony przez mkm 15-11-2009, 12:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
ApAcHoS
Mitsumaniak

Auto: Volvo C70 Cabrio/ Grandis
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Paź 2009 Posty: 434 Skąd: WWL
|
Wysłany: 15-11-2009, 20:21
|
|
|
A to prawda- w sensie że w sekwencji nigdy się zapalić nie może... |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 19-11-2009, 08:47
|
|
|
Jeśli chodzi o CE i CSa 2.0 sport w gazie to muszę przyznać że na początku też miałem z tym problem - zresztą nie tylko ja bo w outkach i lancerach jest ten sam powód. U mnie zapalała się podczas spokojnej jazdy. |
_________________
 |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 19-11-2009, 09:57
|
|
|
Artii napisał/a: | U mnie zapalała się podczas spokojnej jazdy. |
Jeśli to szybsza (powyżej 80) spokojna jazda to wtedy elektronika przeprowadza test katalizatora. |
|
|
|
 |
|