 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.6] Pompa paliwa, check engine |
Autor |
Wiadomość |
Czaki [Usunięty]
|
Wysłany: 13-05-2009, 17:37 [Cari 1.6] Pompa paliwa, check engine
|
|
|
Dzis pierwszy raz carisma mnie zawiodła, po prostu zgasła i nie chciała zapalić. Okazało się ze pompa paliwa nie podaje. Po podlaczeniu kabelka (do sprawdzania pompy) na ścianie grodziowej pompa chodziła i cari odpalała, ale z kluczyka pompa nie chodziła. Sprawdziłem napiecia na przewodach, z awaryjnego kabelka 12V, a ze stacyjki szło 10V ale i tak pompa nie chodziła. Dobrałem sie do przekaźników pompy (tych dwóch przy nodze pasażera), były zasyfiale wiec je wyczyściłem, ale nic nie pomogło. Podejżewałem ze jeden przekażnik jest walnięty a ze oba sa takie same zamieniłem je, przekręcam kluczyk a tu nie pali sie kontrolka check engine. Przełożyłem spowrotem przekaźniki i dalej to samo, podlaczyłem pompe awaryjnym kabelkiem i kręce, ale nie odpala, zresetowałem kompa i dalej kontrolka sie nie zapala. Carisma poprostu zdechła
Co ja teraz biedny mis mam zrobić? |
|
|
|
 |
mirekbdeblin
Forumowicz
Auto: volvo v40
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 177 Skąd: Dęblin
|
Wysłany: 13-05-2009, 18:47
|
|
|
Witam
Podłanczałes pompe na krótko i pali dobrze jarze
[ Dodano: 13-05-2009, 18:50 ]
wiesz coś zdaje mi się z Twojego opisu że ta pompa nie ma dobrej masy weż daj dobry minus i próba
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Czaki [Usunięty]
|
Wysłany: 13-05-2009, 18:58
|
|
|
Z forum wyczytałem ze na ścianie grodziowej jest czarna kostka z jednym kabelkiem do testowania pompy i kiedy podłączy się plus do tej kostki to pompa chodzi. Wiec masa jest okey.
Ale już chyba wiem co i jak, oba przekazniki te przy nodze pasażera są walnięte i jeden z nich odpowiada tez za kontrolkę check engine.
Wie ktoś gdzie mozna dostać takie przekaźniki? w ASO to pewnie ze 100zł za jeden krzykną |
|
|
|
 |
demeone
Mitsumaniak

Auto: Carisma '98 1.8 GDI
Kraj/Country: UK
Pomógł: 16 razy Dołączył: 06 Wrz 2008 Posty: 598 Skąd: Szczecin/Manchester
|
Wysłany: 13-05-2009, 20:24
|
|
|
Jeżeli to nie będą te przekaźniki to będzie odwieczny problem z immobilizerem? Na to jeszcze nie znaleziono leku.
Po za tym masz 1.6 tak wiec powinieneś móc sam sobie wymrugac błędy. W Faq dział inspekcja i kasowanie błędów |
_________________
 |
|
|
|
 |
mirekbdeblin
Forumowicz
Auto: volvo v40
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 177 Skąd: Dęblin
|
Wysłany: 14-05-2009, 08:29
|
|
|
Siemka jak nie znajdziesz od miśka to od wołowinki to są te same |
|
|
|
 |
Czaki [Usunięty]
|
Wysłany: 14-05-2009, 14:22
|
|
|
Raczej przekaźniki bo jak je zewrę ręcznie to auto odpala.
Problem mam teraz żeby je kupić
[ Dodano: 15-05-2009, 09:33 ]
Myslicie że te przekaźniki od galanta będą pasować?
http://www.allegro.pl/ite..._97_02_eur.html
Symbol e8t101 jest ten sam tylko ten drugi nr jest inny, oznaczenie pinów też jest takie samo. |
|
|
|
 |
robson_sw
Nowy Forumowicz
Auto: MSS 1,3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Wrz 2009 Posty: 10 Skąd: Płock
|
Wysłany: 03-11-2009, 16:07
|
|
|
CO Z TYMI PRZEKAŻNIKAMI BO MI TE SAME PADŁY PRZY MSS |
|
|
|
 |
|
|