Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: lukasz12
31-01-2010, 13:36
klocki Ebc green opinia
Autor Wiadomość
Jaceksigma 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Sigma Kombi manual
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 18
Skąd: Łódź
Wysłany: 06-11-2009, 01:22   klocki Ebc green opinia

Witam chciał bym się podzielić moim doświadczeniem z klockami firmy EBC Green. Jeżeli chodzi o jakość hamowania nie mam żadnych zastrzeżeń hamują rewelacyjnie nawet z 200km/h. Jest jeden mankament żywotniść:/ Ja przejechałem na nich TYLKO około 7 tyś km. Jak dla mnie masakra jak na klocki tej klasy za takie pieniądze. Ciekawy jestem czy ktoś z was przetestował ten towar i jak jemu się sprawdziły? Pozdrawiam
 
 
Michal.dh 
Nowy Forumowicz


Auto: Sigma 12v 1991r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 28
Skąd: Szczecin
Wysłany: 06-11-2009, 23:15   

Cześć, co prawda nie miałem okazji jeździć na tych właśnie klockach ale z doświadczenia wiem, że czym klocki są miększe tym lepiej hamują lecz szybciej się kończą. Pozdrawiam

ile kosztują takie klocki i jakie masz tarcze hamulcowe? :)
_________________
nasze Sigmy
 
 
 
Bulwa 
Mitsumaniak


Auto: audi c4 quattro,audi b4 quattr
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 201
Skąd: RADOMSKO
Wysłany: 07-11-2009, 09:23   

7tys km to trochę mało chyba że cały czas na hamulcu,a tak poważnie to może nie hamuje Ci tył i dlatego tak szybko kończą się klocki z przodu.
 
 
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 10-11-2009, 06:33   

Jaceksigma, miałem okazje przetestować te klocki u siebie z tarczami brembo i powiem tak klocki wytrzymały kolo 5 000 km a tarcze tylko 200 km, tarcze po 3 ostrych hamowaniach pokrzywiły się a klocki ze względu na swoja dużą twardość bardzo szybko się ścierają , to normalne przy sportowych klockach wiec nie ma się co dziwić
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 11-11-2009, 12:17   

Kosoior masz może patent na ściąganie zapieczonych tarcz(przód)??
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 11-11-2009, 12:36   

Zajc3w, w każdej sigmie w tarczach są 2 otwory gwintowane na śruby pomiędzy szpilkami wkręcasz tam śruby i kręcisz kluczem po kilka obrotów na przemian raz jedna raz druga śruba i tarcza schodzi
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 11-11-2009, 14:14   

No właśnie nie schodzi :( a gwyntu już nie ma, w dodatku pojawiły się pajączki pęknięć wokół tych otworów i mam stracha że sie tarcze rozlecą(głównie z powodu grubości - 18mm ). Przekładać całą piastę?? Czy na chama je zrywać??
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 11-11-2009, 14:43   

kosior1975 napisał/a:
Jaceksigma, miałem okazje przetestować te klocki u siebie z tarczami brembo i powiem tak klocki wytrzymały kolo 5 000 km a tarcze tylko 200 km, tarcze po 3 ostrych hamowaniach pokrzywiły się a klocki ze względu na swoja dużą twardość bardzo szybko się ścierają , to normalne przy sportowych klockach wiec nie ma się co dziwić

Zbyt szybko napisałeś ten post.
Pierwsza sprawa, jeżeli tarcze Brembo padly po 200km to one nawet kolo Brembo nie leżały…
Trafiłeś zapewne na podrobe „w dobrych pieniadzach”…
Druga sprawa, twarde klocki zużywają się wolniej, a nie szybciej.
Jak dasz zbyt twardy klocek i lipna tarcze, to pierwsza poleci wlasnie tarcza, a nie klocek.
 
 
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 11-11-2009, 16:09   

mkm, Wiem co pisze i testowałem nie jedna tarcze w sigmie, za tarcze brembo dałem 350pln za sztuka i co i lipa dla mnie to śmietnik i nic więcej po za tym nie muszę się tłumaczyć z tego co zakładałem w swojej sigmie bo zestawów miałem do przetestowania z 10, a co do klocków to nie zapominaj ze takie klocki jak EBC są to klocki sportowe głownie przeznaczone do aut sportowych gdzie masz zazwyczaj przyspieszanie-hamowanie i skuteczność tych klocków jest dopiero dobra gdy tarcze są dobrze''rozgrzane''. A to co napisałem o tych klocka to moje doświadczenie z życia a nie wymysły czy na czytane gazety, oczywiście wiele też zależy od tego jak kto jeździ ale sigme z np 220-240km/h (prędkości z niemieckich autostrad) ciężko jest wyhamować nagle jak ma się kiepskie hamulce zwłaszcza ze auto na pusto wazy ponad 1,5 T.Reasumując u mnie dopiero zestawy Zimmermann zdały egzamin (tarcze i klocki P/T) ale wiadomo jedna tarcza na P to koszt około 700 pln wiec rachunek jest prosty

mkm, Proszę o jedno nie snuj więcej demagogi na temat co miałem założone a co nie bo póki co ta ja jeżdżę tym autem a ty zajmij się swoimi Coltami :twisted:

[ Dodano: 11-11-2009, 16:13 ]
Zajc3w, skoro tak się stało to niestety najlepiej gumowy młotek a jak nie masz to zwykły i dobre twarde drewienko i klepanie młotkiem aż zejdzie innego wyjścia nie ma
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 11-11-2009, 16:56   

Hehe kosior1975 przyznaj się…palnąłeś gafe, ale twardo trzymasz się swojego…
Co do tarcz to sorry, ale nie uwierze, ze zabiłeś oryginalne Brembo po 200km, stad mój wniosek, ze były to podroby. I uwierz mi, ze cena tu o niczym nie świadczy…
Nawet jakbys się pare razy hamowal z rzedu z jeszcze większych prędkości niż te które podales, na mega twardych klockach ta tarcza MUSI wytrzymac.
W 10 zestawow tez nie wierze, ale niech Ci będzie.
Moja rada… Zmien dostawce tarcz i klockow bo cos Ci za szybko leca…
Zareagowałem na to co palnąłeś, ale niestety brniesz w to dalej wiec dyskusje koncze stwierdzeniem…
Nie takie Brembo straszne jak je kosior1975 maluje!

Z tym pelna zgoda:
kosior1975 napisał/a:
takie klocki jak EBC są to klocki sportowe głownie przeznaczone do aut sportowych gdzie masz zazwyczaj przyspieszanie-hamowanie i skuteczność tych klocków jest dopiero dobra gdy tarcze są dobrze''rozgrzane''
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 11-11-2009, 17:39   

Mkm to dlaczego tarcze brembo(z intercarsu) w golfie 3 GTI padły po pierwszym ostrym hamowaniu z dużej prędkości??? Pojeździły miesiąc spokojnie po mieście, hamowanie awaryjne na autostradzie z 160km/h do zera i się tak powyginały że auto na lawecie do domu wracało?? !!


Kosior Już wole całe piasty przełożyć, dawca czeka :D .[/b]
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
Bulwa 
Mitsumaniak


Auto: audi c4 quattro,audi b4 quattr
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 201
Skąd: RADOMSKO
Wysłany: 11-11-2009, 17:56   

No to się podepnę,wszędzie gdzie czytam o klockach EBC GREEN piszą że wytrzymują 200%dłużej, więc o co tu chodzi że kończą się po 5tys,u mnie są jakieś japońskie ze znaczkami mitsu ,były już w aucie gdy je kupiłem,zrobiłem tym samochodem około 30tyś głównie szybko po trasie i klocków jest jeszcze około 10mm,mam zamiar zmienić ale nie wiem już na jakie każdy pisze co innego chyba najlepiej zrobie jak zamówie oryginał w serwisie.
_________________
Żarłacz Biały,niestety już nie mój.
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 11-11-2009, 18:51   

Panowie popatrzcie do jakich modeli Mitsubishi montuje Brembo.
Czy myslicie, ze jakby gięły się po pierwszym hamowaniu bylyby montowane przez tyle lat i nikt by tego nie zauważył?
Jest u nas problem z podrabianymi towarami i to jest przyczyna.
Nie tak dawno zamknięto lewa rozlewnie oleju. Rozlewali miedzy innymi Mobila i Castrola.
Olej trafial w ilościach hurtowych do sklepow na terenie całego kraju.
I co?
Czy to oznacza, ze ktoras z tych firm robi zły olej?
Czy to, ze ktos zarobil czyims kosztem?
Ja w momencie zakupu tarcz renomowanej firmy, które rozpadlyby się „po pierwszym awaryjnym hamowaniu”, lub „po 200km” skontaktowałbym się z przedstawicielem firmy (a jest taki w naszym kraju) i sprawdzil co kupilem (czasem wystarczy podac kod kreskowy, lub posluchac co powinno byc oprocz dwoch tarcz w pudelku), a nastepnie (gdyby jednak okazalo się ze to oryginal) złożył reklamacje, a nie twierdzil, ze Brembo jest do niczego nie wiedzac nawet czy to faktycznie Brembo...
 
 
mmatulek 
Mitsumaniak


Auto: Sigma sedan '93 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 631
Skąd: Milanówek
Wysłany: 11-11-2009, 19:52   

Niestety ja też mam złe doświadczenie z tarczami marki Brembo. Zwichrowały się bardzo szybko.
_________________
Były: Galant e55 '94, Sigma Kombi '93
 
 
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 11-11-2009, 21:02   

mkm, dobrze podaje stronę gdzie zamówiłem tarcze

http://www.brembo.com

a co do zestawów to nie musisz wierzyć to twoja sprawa ale jako mechanik posiadający własny warsztat po prostu mnie na to stać i stać mnie na to jeśli tylko będę chciał zmieniać tarcze co 2 tygodnie a twoje argumenty na obronę to żadne argumenty twierdząc że się pomyliłem i nadal w to brnę
Może i brembo są dobre ale do takich autek jak Twoje albo mniejszych tylko zastanawia mnie dlaczego nie są one pakowane do takich aut jak choćby 3000gt czy Nissan Skyline tylko firm i których nawet nigdy nie słyszałeś( Wilwood http://cgi.ebay.com/ebaym...=item2303065673 ) bo po prostu nie wytrzymują wejdź sobie na pod forum 3000 gt i poczytaj kilka postów lub popytaj kilku forumowiczów a przekonasz się
A dlaczego akurat przytaczam 3000 gt bo konstrukcyjnie bebechy są prawie takie same,nawet silniki mamy takie same, waga też podobna

[ Dodano: 11-11-2009, 21:05 ]
Bulwa, jakie klocki założysz to indywidualna sprawa tak samo jaki masz styl jazdy chcesz mieć dobre hamowanie przy standardowych tarczach proponuje AKEBONO albo MYKAIASHI są to oryginały pakowane przez fabryki mitsu

[ Dodano: 11-11-2009, 21:12 ]
mkm, jeszcze jedno to z tego wynika że nas juz tutaj trzech twierdzi zaprzeczeniu Twojemu że Brembo są takie świetne ale przecież nie na Brembo świat się kończy a w sigmach niestety nie dają rady
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.