[E33A 2.0] Brak iskry po wymianie oleju |
Autor |
Wiadomość |
charzun
Forumowicz

Auto: Galant 2.0GLSi, AT, 1992r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 78 Skąd: Sikórz k. Płocka
|
Wysłany: 01-11-2009, 16:05 [E33A 2.0] Brak iskry po wymianie oleju
|
|
|
Witam Pewnego dnia postanowiłem wymienic olej w silniku. Wypusciłem olej, zmieniłem filtr i zalałem nowym olejem i odpaliłem silnik. Pochodził ze 30s i go zgasiłem aby uzupelnic po wypełnieniu filtra i wszystkich kanałów. Gdy chciałem go uruchomic następny raz już się nie dało. wykręciłem wszystkie świece i na żadnej niema iskry. Kontrolki przy licznikach swiecą te co zawsze świeciły. Sprawdziłem przewody, przeczyściłem aparat zapłonowy i dalej nic.. Co mogło się stac Olej chyba niema nic związanego z takim mankamentem Pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 01-11-2009, 17:46, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 01-11-2009, 16:22
|
|
|
Moim zdaniem pechowy zbieg okoliczności , wymiana oleju nie ma nic wspólnego z brakiem iskry , najprawdopodobniej padł ECU , dostan sie do niego i sprawdz kondensatory, to dosyć częsty problem tych Misiów , oprócz tego sprawdz moduł zapłonu znajduje sie on na kolektorze ssącym Pozdr. |
|
|
|
 |
charzun
Forumowicz

Auto: Galant 2.0GLSi, AT, 1992r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 78 Skąd: Sikórz k. Płocka
|
Wysłany: 01-11-2009, 16:40
|
|
|
a modul nie jest w aparacie zaplonowym?? w którym miejscu sa kondensatory od ECU?? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 01-11-2009, 16:58
|
|
|
deejay, znaczy power transistor ?
charzun, Jak chcesz pomocy to musisz być bardziej konkretny - jaki silnik masz w Galu, który rocznik ? Wtrysk czy gaźnik ?
ECU masz po prawej stronie od schowka, trzeba je rozebrać żeby sprawdzić kondensatory. W aparacie zapłonowym może być tylko czujnik halla podający informacje o położeniu wału, ale nie sądzę żeby był z tym związany.
Czy Check engine Ci się świeci ? Czy świecił się kiedykolwiek i jak się teraz zachowuje - gaśnie czy nie gaśnie ? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
charzun
Forumowicz

Auto: Galant 2.0GLSi, AT, 1992r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 78 Skąd: Sikórz k. Płocka
|
Wysłany: 01-11-2009, 17:15
|
|
|
Silnik 2.0 GLSi, 1992r na wtrysku, z gazem.
Check Engine się świeci tak samo jak i przed ta usterka. A nie gasnie poniewaz gdy mam pelny zbiornik gazu to nie zgasnie dopiero jak przejade okolo 150km to gasnie. Pozdro |
_________________
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 01-11-2009, 17:29
|
|
|
A jaką masz instalację gazową? Nie odpalasz na benzynie ? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
charzun
Forumowicz

Auto: Galant 2.0GLSi, AT, 1992r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 78 Skąd: Sikórz k. Płocka
|
Wysłany: 01-11-2009, 17:31
|
|
|
instalacja podobno sekwencja ale ja sie na tym nie znam.. A odpala zawsze na benzynie na gazie nawet sie nieda.. sam sie przelacza na gaz powyzej 2.5tys obrotow |
_________________
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 01-11-2009, 17:45
|
|
|
W takim razie Check Engine powinien gasnąć na benzynie. Spróbuj odczytać kody błędów jakie Ci wywala komputer. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
charzun
Forumowicz

Auto: Galant 2.0GLSi, AT, 1992r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 78 Skąd: Sikórz k. Płocka
|
Wysłany: 01-11-2009, 17:55
|
|
|
kodów nie odczytam poniewaz niedziala ta kostka.. od samego poczatku niedzialalo nawet jak z samochodem bylo wszystko ok.. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 01-11-2009, 17:58
|
|
|
Próbowałeś diodę podłączyć ?? Po czym stwierdzasz, że nie działa ? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
charzun
Forumowicz

Auto: Galant 2.0GLSi, AT, 1992r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 78 Skąd: Sikórz k. Płocka
|
Wysłany: 01-11-2009, 18:25
|
|
|
diody nie ale zarówke 2,5v i nie świeci w żaden sposób. Możliwe że dioda będzie działac |
_________________
 |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 01-11-2009, 18:41
|
|
|
Zarówka stawia za duży opór , tylko dioda wymigasz błedy ECU , skorzystaj ze Strony Krzyżaka sporo sie dowiesz http://mitsubishifan.webpark.pl/ |
|
|
|
 |
charzun
Forumowicz

Auto: Galant 2.0GLSi, AT, 1992r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 78 Skąd: Sikórz k. Płocka
|
Wysłany: 01-11-2009, 18:47
|
|
|
a czy z kodów dowiem się dokłądnie co i jak Dowiem się tylko że jest cos z zapłonem a tyle to chyba kazdy wie Czy są jakies dokładne tabelki z kodami Pozdro |
_________________
 |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 01-11-2009, 19:23
|
|
|
czytaj mój post wyżej |
|
|
|
 |
lipa40
Forumowicz

Auto: Space Runner 1.8 16v `94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 14 Lis 2007 Posty: 561 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 01-11-2009, 19:46
|
|
|
charzun napisał/a: | a czy z kodów dowiem się dokłądnie co i jak |
Kody diagnostycznych - 1992
Mitsubishi Mitsubishi
11 Heated oxygen sensor. Ogrzewany czujnika tlenu.
12 Air Flow Sensor. Air Flow Sensor.
13 Intake Air Temperature Sensor. Czujnik temperatury powietrza dolotowego.
14 Throttle Position Sensor. Throttle Position Sensor.
21 Engine Coolant Temperature Sensor. Czujnik temperatury płynu chłodzącego silnika.
22 Crankshaft Position Sensor. Stanowisko czujnika wału korbowego.
23 Camshaft Position Sensor. Wałek rozrządu Position Sensor.
24 Vehicle Speed Sensor. Czujnik prędkości pojazdu.
25 Barometric Pressure Sensor. Czujnik ciśnienia atmosferycznego.
31 Knock sensor. Knock sensor.
41 Injector. Injector.
42 Fuel Pump. Pompa paliwa.
43 EGR (California only). EGR (California tylko).
44 Ignition coil/Power transistor unit. Cewka zapłonowa / jednostka tranzystor mocy.
ze strony http://translate.google.p...hl%3Dpl%26lr%3D tłumacz automatyczy |
_________________  |
|
|
|
 |
|