Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] Brak iskry po wymianie oleju
Autor Wiadomość
charzun 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0GLSi, AT, 1992r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 78
Skąd: Sikórz k. Płocka
  Wysłany: 01-11-2009, 16:05   [E33A 2.0] Brak iskry po wymianie oleju

Witam :!: Pewnego dnia postanowiłem wymienic olej w silniku. Wypusciłem olej, zmieniłem filtr i zalałem nowym olejem i odpaliłem silnik. Pochodził ze 30s i go zgasiłem aby uzupelnic po wypełnieniu filtra i wszystkich kanałów. Gdy chciałem go uruchomic następny raz już się nie dało. wykręciłem wszystkie świece i na żadnej niema iskry. Kontrolki przy licznikach swiecą te co zawsze świeciły. Sprawdziłem przewody, przeczyściłem aparat zapłonowy i dalej nic.. Co mogło się stac :?: Olej chyba niema nic związanego z takim mankamentem :?: :cry: Pozdrawiam :!:
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 01-11-2009, 17:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 01-11-2009, 16:22   

Moim zdaniem pechowy zbieg okoliczności , wymiana oleju nie ma nic wspólnego z brakiem iskry :wink: , najprawdopodobniej padł ECU , dostan sie do niego i sprawdz kondensatory, to dosyć częsty problem tych Misiów , oprócz tego sprawdz moduł zapłonu znajduje sie on na kolektorze ssącym :wink: Pozdr.
 
 
charzun 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0GLSi, AT, 1992r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 78
Skąd: Sikórz k. Płocka
Wysłany: 01-11-2009, 16:40   

a modul nie jest w aparacie zaplonowym?? w którym miejscu sa kondensatory od ECU??
_________________

 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 01-11-2009, 16:58   

deejay, znaczy power transistor ?
charzun, Jak chcesz pomocy to musisz być bardziej konkretny - jaki silnik masz w Galu, który rocznik ? Wtrysk czy gaźnik ?
ECU masz po prawej stronie od schowka, trzeba je rozebrać żeby sprawdzić kondensatory. W aparacie zapłonowym może być tylko czujnik halla podający informacje o położeniu wału, ale nie sądzę żeby był z tym związany.
Czy Check engine Ci się świeci ? Czy świecił się kiedykolwiek i jak się teraz zachowuje - gaśnie czy nie gaśnie ?
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
charzun 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0GLSi, AT, 1992r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 78
Skąd: Sikórz k. Płocka
Wysłany: 01-11-2009, 17:15   

Silnik 2.0 GLSi, 1992r na wtrysku, z gazem.
Check Engine się świeci tak samo jak i przed ta usterka. A nie gasnie poniewaz gdy mam pelny zbiornik gazu to nie zgasnie dopiero jak przejade okolo 150km to gasnie. Pozdro
_________________

 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 01-11-2009, 17:29   

A jaką masz instalację gazową? Nie odpalasz na benzynie ?
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
charzun 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0GLSi, AT, 1992r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 78
Skąd: Sikórz k. Płocka
Wysłany: 01-11-2009, 17:31   

instalacja podobno sekwencja ale ja sie na tym nie znam.. A odpala zawsze na benzynie na gazie nawet sie nieda.. sam sie przelacza na gaz powyzej 2.5tys obrotow
_________________

 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 01-11-2009, 17:45   

W takim razie Check Engine powinien gasnąć na benzynie. Spróbuj odczytać kody błędów jakie Ci wywala komputer.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
charzun 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0GLSi, AT, 1992r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 78
Skąd: Sikórz k. Płocka
Wysłany: 01-11-2009, 17:55   

kodów nie odczytam poniewaz niedziala ta kostka.. od samego poczatku niedzialalo nawet jak z samochodem bylo wszystko ok..
_________________

 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 01-11-2009, 17:58   

Próbowałeś diodę podłączyć ?? Po czym stwierdzasz, że nie działa ?
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
charzun 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0GLSi, AT, 1992r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 78
Skąd: Sikórz k. Płocka
Wysłany: 01-11-2009, 18:25   

diody nie ale zarówke 2,5v i nie świeci w żaden sposób. Możliwe że dioda będzie działac :?:
_________________

 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 01-11-2009, 18:41   

Zarówka stawia za duży opór , tylko dioda wymigasz błedy ECU , skorzystaj ze Strony Krzyżaka sporo sie dowiesz :wink: http://mitsubishifan.webpark.pl/
 
 
charzun 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0GLSi, AT, 1992r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 78
Skąd: Sikórz k. Płocka
Wysłany: 01-11-2009, 18:47   

a czy z kodów dowiem się dokłądnie co i jak :?: Dowiem się tylko że jest cos z zapłonem a tyle to chyba kazdy wie :P Czy są jakies dokładne tabelki z kodami :?: Pozdro :!:
_________________

 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 01-11-2009, 19:23   

czytaj mój post wyżej :wink:
 
 
lipa40 
Forumowicz


Auto: Space Runner 1.8 16v `94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 561
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 01-11-2009, 19:46   

charzun napisał/a:
a czy z kodów dowiem się dokłądnie co i jak

Kody diagnostycznych - 1992
Mitsubishi Mitsubishi

11 Heated oxygen sensor. Ogrzewany czujnika tlenu.
12 Air Flow Sensor. Air Flow Sensor.
13 Intake Air Temperature Sensor. Czujnik temperatury powietrza dolotowego.
14 Throttle Position Sensor. Throttle Position Sensor.
21 Engine Coolant Temperature Sensor. Czujnik temperatury płynu chłodzącego silnika.
22 Crankshaft Position Sensor. Stanowisko czujnika wału korbowego.
23 Camshaft Position Sensor. Wałek rozrządu Position Sensor.
24 Vehicle Speed Sensor. Czujnik prędkości pojazdu.
25 Barometric Pressure Sensor. Czujnik ciśnienia atmosferycznego.
31 Knock sensor. Knock sensor.
41 Injector. Injector.
42 Fuel Pump. Pompa paliwa.
43 EGR (California only). EGR (California tylko).
44 Ignition coil/Power transistor unit. Cewka zapłonowa / jednostka tranzystor mocy.

ze strony http://translate.google.p...hl%3Dpl%26lr%3D tłumacz automatyczy :?
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.