Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: karolgt
14-10-2008, 00:45
Historia moich Mitsubishi
Autor Wiadomość
COLTER80
[Usunięty]

Wysłany: 07-10-2008, 19:53   Historia moich Mitsubishi

właśnie wróciłem z miasta i przeżyłem szok

Poprosiłem kolege, żeby pojechał za mną i zerknął czy mi kopci jak wciskam

Nie musiał mi nic mówić bo w lusteku wstecznym na tle jego świateł z reflektorów zobaczyłem ŚWIECE DYMNĄ z mojego wydechu

Wiedziałem, że bierze olej ale łudziłem się że czeka mnie tylko i wyłącznie wymiana uszczelniaczy ale kopci nie na odpuszczonym gazie tylko na gazie w podłodze(na odpuszczonym pewnie tez :mrgreen: )



a teraz może głupie pytanie;
Czy magiczny Ceramizer coś tu pomoże ?


Czy odrazu trzeba wymieniać pierścienie na tłokach ewentualnie szlif i nowe tłoki z pierścieniami+docieranie zaworków ?


POMOCY :D

Kolega ma Forda Pume 1.6, ścigalismy się z rolki tylko na drugim i trzecim biegu(jak wkladalem 3 to slizgalo sie sprzeglo)i powiem Wam, że trochę mi uciekał(ze 2 dlugości)
Ostatnio zmieniony przez COLTER80 03-10-2009, 15:43, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 07-10-2008, 20:15   

Nie pisz od razu czarnych scenariuszy. Najpierw sprawdź, ile Ci oleju ubywa i czy nie ma wycieków. Czy ubywa płynu chłodzącego?
Inna sprawa - dymi na rozgrzanym czy zimnym silniku? W Mitsu jest tak, że wydalają z siebie dużo pary, która może być mylona z dymieniem olejem lub płynem chłodzącym. Szczególnie na zimnym silniku.
Reasumując - przed rozbiórką silnika sprawdź dokładnie, co Ci napisałem. :wink:
 
 
COLTER80
[Usunięty]

Wysłany: 07-10-2008, 20:20   

odkręciłem korek w chłodnicy-było na full, pod sam korek

kopcił na ciepłym silniku

nie ma co sie oszukiwac, bierze olej jak cholera, innego wyjscia nie widze.
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 07-10-2008, 20:33   

MARCIN--Ibiza napisał/a:
odkręciłem korek w chłodnicy-było na full, pod sam korek

kopcił na ciepłym silniku
Przy jakiej temperaturze na zewnątrz? Tak, jak pisałem wcześniej - Miśki wydalają z siebie dużo pary wodnej. Szczególnie w zimie - czasami aż wstyd, stojąc na światłach. :oops: Dodatkowo rury wydechowe nie są skierowane do dołu, jak w wielu autach, a wystają poziomo poza obrys zderzaka.
MARCIN--Ibiza napisał/a:
nie ma co sie oszukiwac, bierze olej jak cholera, innego wyjscia nie widze.
Ale ile bierze tego oleju? Czy nie ma wycieków? Parę dni temu Harpagan też sądził, że silnik jego GTi zaczął palić olej (mimo remontu kapitalnego by Bartek). Po dokręceniu filtra, oleju już nie ubywa. W naszym Lancerze też przestał ubywać olej po wymianie uszczelki pokrywy zaworów. :wink:
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 07-10-2008, 20:55   

MARCIN--Ibiza napisał/a:
Kolega ma Forda Pume 1.6, ścigalismy się z rolki tylko na drugim i trzecim biegu(jak wkladalem 3 to slizgalo sie sprzeglo)i powiem Wam, że trochę mi uciekał(ze 2 dlugości)


Jesli masz colta 1.6 to cos z nim nie tak....
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
COLTER80
[Usunięty]

Wysłany: 07-10-2008, 22:05   

gregorbu napisał/a:
MARCIN--Ibiza napisał/a:
odkręciłem korek w chłodnicy-było na full, pod sam korek

kopcił na ciepłym silniku
Przy jakiej temperaturze na zewnątrz?


okolo 10-12 stopni

rosomak1983 napisał/a:
Jesli masz colta 1.6 to cos z nim nie tak....

Tak 1.6 16V


Zalalem na polowe stanu bagnetu, za tydzien sprawdze

Auto kupilem w Piatek wiec dopiero co "docieram" :P

Sprzeglo mam do wymiany bo jak zmienialem na 3 to przez chwile w ogole predkosc nie rosla tylko obroty, ale nie bede zwalal miny na sprzeglo po przegranej z Pumą.


Kolega mówił, że dymiło na niebiesko

Teraz mam olej Castrol 10W40 , moze juz czas zmienic na inny ?

Silniczek chodzi rowno(moze ma za niskie obroty na jalowym) nic nie skacze, zaworów w ogole nie słychac nawet na niskich obrotach na wysokim biegu.

[ Dodano: 08-10-2008, 19:12 ]
gregorbu napisał/a:
Nie pisz od razu czarnych scenariuszy. Najpierw sprawdź, ile Ci oleju ubywa i czy nie ma wycieków. Czy ubywa płynu chłodzącego?
Inna sprawa - dymi na rozgrzanym czy zimnym silniku? W Mitsu jest tak, że wydalają z siebie dużo pary, która może być mylona z dymieniem olejem lub płynem chłodzącym. Szczególnie na zimnym silniku.
Reasumując - przed rozbiórką silnika sprawdź dokładnie, co Ci napisałem. :wink:


Juz jesteś moim przyjacielem :D
Dzisiaj specjalnie przejechalem spokojnie 15km po miscie i DECHA, okazuje sie, że NIC, Zero kopcenia!!!
Miałeś racje, musiał być silnik niedogrzany

Czy na rozgrzanym silniku ten samochod znacznie lepiej jeździ czy tak samo jak na ciepłym?
Moze bym z Pumą nie przegrał na rozgrzanym ? :mrgreen:
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 09-10-2008, 14:56   

Nie chce sie wymadrac itp ale MARCIN--Ibiza, jezeli nie masz silnika do remontu a bedziesz jeszcze tak robil kreski na zimnym silniku to dlugo nie bedziesz musial czekac na efekty...

Cytat:
Czy na rozgrzanym silniku ten samochod znacznie lepiej jeździ czy tak samo jak na ciepłym? Moze bym z Pumą nie przegrał na rozgrzanym ?


:D

jeszcze weź pod uwagę ciśnienie w oponach, rozmiar opon, gęstośc powietrza itd.
a przede wszystkim kierowce i jego umiejetnosci.
Mozna przegrac i z silnikiem 1,0ccm.

Najlepiej jedz na pomiar spalin i zmierz sobie kompresje silnika. Poznasz stan silnika lepiej niz po dymie z wydechu.
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 09-10-2008, 15:16   

... no i obowiązkowo wymiana sprzęgła, skoro - jak piszesz - ślizga się.
BTW - na ślizgającym się sprzęgle możesz dostać baty nawet od rowerzysty - niezależnie od tego, czy silnik jest zimny, czy rozgrzany. :evil:
 
 
COLTER80
[Usunięty]

Wysłany: 09-10-2008, 22:58   

[quote="KaWu"]Cytat:
Czy na rozgrzanym silniku ten samochod znacznie lepiej jeździ czy tak samo jak na ciepłym? Moze bym z Pumą nie przegrał na rozgrzanym ?




jeszcze weź pod uwagę ciśnienie w oponach, rozmiar opon, gęstośc powietrza itd.
quote]

tam był jeszcze uśmieszek :wink:


W Sobote jade na hamownie

[ Dodano: 09-10-2008, 23:02 ]
gregorbu napisał/a:
... no i obowiązkowo wymiana sprzęgła, skoro - jak piszesz - ślizga się.
BTW - na ślizgającym się sprzęgle możesz dostać baty nawet od rowerzysty - niezależnie od tego, czy silnik jest zimny, czy rozgrzany. :evil:

racja ale nie z rolki bo;
na drugim biegu było prawie rowno
jadać na 3 biegu obok siebie, po naglym wcisnieciu gazu,uciekał mi

sprzęgło się ślizga ale nie na tyle żeby nie trzymało na 3 biegu od niskich obrotów

[ Dodano: 10-10-2008, 18:10 ]
Już po hamowanku, pomiar byl robiony bez nawiewu ale nie mam stozka to chyba zbedna operacja.

111KM przy 6215obtorow
oraz 140momentu przy(3015)

[ Dodano: 12-10-2008, 22:49 ]
KOLEJNE PYTANKO

Mam kolegę który wykonuje układy wydechowe, montuje turbo, Ic, wykonuje kolektory wydechowe np 4-2-1 i inne sprawy jak doloty, głównie z kwasiaka

Moge mieć wydech od kolektora do końca z kwasówki na dwóch tłumikach przelotowych, srednicę jaką sobie chcę za wszystko zapłace około 1300zł

Czy z Waszego doświadczenia wynika, że warto to zorbić?
Jest szansa na conajmniej przyrost 5KM na samym wydechu w tym silniku ?
pomijam głośność wydechu.
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 12-10-2008, 22:54   

Jeśli chcesz modyfikować wydech musisz pomyśleć również o dolocie. Jeśli twój kolega zajmuje się wydechami to dolot też powinien wykonać bez problemów.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
mugen
[Usunięty]

Wysłany: 13-10-2008, 07:53   

MARCIN--Ibiza napisał/a:

Czy z Waszego doświadczenia wynika, że warto to zorbić?
Jest szansa na conajmniej przyrost 5KM na samym wydechu w tym silniku ?
pomijam głośność wydechu.


To zależy od ciebie czy te 5KM warte jest 1300zl :D
 
 
COLTER80
[Usunięty]

Wysłany: 13-10-2008, 11:23   

Bardziej mi chodzi o to czy wydech + dolot bez dotykania elektroniki, da przyrost mocy a nie jej pogorszenie

Nie patrzmy przez chwile co ile kosztuje.
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 13-10-2008, 14:49   

Pewnie jezeli bedzie dobrze wyliczone i zrobione to kilka KM moze przybyc. Nm też pewnie wzrosna. ( Pomijajac kwestie czy jest sens za $)
 
 
Derpin
[Usunięty]

Wysłany: 14-10-2008, 00:22   

a ten temat nie powinien być w dziale "nasze miśki" ?
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 14-10-2008, 00:45   

Derpin napisał/a:
a ten temat nie powinien być w dziale "nasze miśki" ?


powinien :) i dlatego przenosze...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.