Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Uszczelka pod glowica
Autor Wiadomość
nabassu 
Forumowicz


Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 625
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-11-2009, 19:10   Uszczelka pod glowica

Gdzie mozna po za camskillem dostac uszczelke glowicy?
Konkretnie tylnia, od grodzi.
Jaki koszt? czy sa zaminniki? Czy warto je stosowac?
Do wymiany trzeba rozlazyc paski.
Czy to wymaga ustawiania rozrzadu? Czy da sie zblokowac jakos.

[ Dodano: 11-11-2009, 19:11 ]
dobra, cofam ostatnie dwie linijki, sam tego i tak nie zrobie :/
_________________
Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem".
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 11-11-2009, 19:59   

Zrób od razu oba banki. Koszt ten sam, a przynajmniej będziesz miał pewność, że uszczelki nowe.
Rozrząd trzeba robić na nowo (wymiana pasków), dla świętego spokoju pompę wody też wymieniłbym.

Polecam telefon do Japanaze. Jak wspomniał Bartek, już są tam dostępne graty do EC5x.

A jabyś chciał wzmocnioną uszczelkę pod głowicę, to sklep online RPW.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
nabassu 
Forumowicz


Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 625
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-11-2009, 21:00   

2x 300zl... nie usmiecha mi sie. rozrzad ma 20 tys km.
a uszczelka poszla najprawdopodobniej od przegrzania, bo gazownicy zalozyli mi instalacje ktora podaje za malo gazu, do tego 0,9 bara, no i przeciagnieta wymiana oleju.
strzalila tylnia uszczelka bo pewnie kolo turbiny i z kiepskim chlodzeniem przy grodzi.
swinks, no wez mnie nie zalamuj.. rozrzad kupowac? :/ i druga uszczelke? eh...
bartku, ile chcesz za taka robote? lub nadzor i warunki? szlag by trafil to wszystko...
i to moje wysnione auto tak mnie poniewiera.
_________________
Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem".
 
 
 
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
Wysłany: 11-11-2009, 22:15   

Sory za szczerość Nabassu, ale jak czytam historię Twojego vra i obecne z nim kłopoty, to odnoszę wrażenie, że to auto Cię przerasta :roll:
_________________
Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było.
 
 
nabassu 
Forumowicz


Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 625
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-11-2009, 22:51   

najpierw prad, teraz to.
_________________
Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem".
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 12-11-2009, 00:45   

Maciek, po pierwsze z lektury tutejszego działu i z całego forum, powinieneś wiedzieć juz, że 6A13tt to delikatna konstrukcja, choć trwała. Dopóki wszystko jest ustawione fabrycznie to hula aż miło.
Ingerencja w pracę silnika (zwiększone doładowanie, LPG, itp.) powoduje, że inne parametry się zmieniają, a tego nie znosi silnik i ecu. Silniki 6A13tt w większości przypadków zabija niekorzystny afr (detonacja, albo przegrzanie). Dlatego jeśli coś się modyfikuje, to trzeba to osłonić odpowiednim monitoringiem.
Swoją lekcję, choć kosztowną już odebrałeś.
Po drugie, masz okazję by poskładać silnik do kupy raz a porządnie. Wykorzystaj to, bo robiąc po łebkach masz gwarantowaną usterkę za następne kilka tys. km. Jak cię bawi ciągła naprawa silnika, to proszę.
Więc zamiast płakać nad kosztem uszczelek (jak to się ma do twoich wyczynów ze stylingiem...? :doubt: ), weż się do roboty i zrób porządnie:
- komplet uszczelek obu głowic
- pełny rozrząd
do tego sprawdzenie obu turbin, bo może olej ci uciekać uszczelnieniami turbin (przegrzanie turbin).
Ja tam bym jeszcze poszedł po bandzie i coś tam grzebnął, ale to powinno załatwić sprawę.
Więc nie płacz tutaj, tylko weź się do roboty... :wink:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
nabassu 
Forumowicz


Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 625
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-11-2009, 06:29   

tak to jest jak sie slucha kobiety "ty to zawsze musisz miec najlepsze wszystko. zaloz sobie gaz za 3500, nie musisz miec od razu za 6000" no i mam... zbyt uboga mieszanka
_________________
Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem".
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 12-11-2009, 08:26   

nabassu, nie ma opcji.....Nie mam czasu na nic ostatnio.

Przemyśl jeden temat - czasem warto mieć marzenia........puki ich realizacja nie jest możliwa, lepiej marzyć dalej...... Z autami typu VR-4, Evo, WRX, STi itp. jest prosta zasada - nie stać Cię na 2 szt., nie kupuj żadnej...... teraz przy robocie za 3000 znowu oszczędzisz 600 zł (druga uszczelka + pas rozrządu) i za chwilę wydasz następne 3000 jak nie więcej, jak strzeli pas.

6a13tt to pancerny silnik, ale nieodporny na dziwne pomysły użyszkodnika (żeby nie napisać idiotoodporny)....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
nabassu 
Forumowicz


Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 625
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-11-2009, 09:27   

ok, zamykam temat
_________________
Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem".
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.