 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Za duzo wilgoci- nie odpala. |
Autor |
Wiadomość |
wlodencjusz
Nowy Forumowicz
Auto: OutlanderII2007, Pajero pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 5 Skąd: Jastrzębie
|
Wysłany: 12-11-2009, 17:22 Za duzo wilgoci- nie odpala.
|
|
|
Witam. Colt 96, 1.3 benzyniak. 3 raz mu sie zdarzyło w ze jak postoji przy dużych deszczach to ma problem z zapalaniem. Za pierwszym razem pomogło kilkukrotne spuszczenie na pych z górki. Za drugim razem juz osobiscie Moglem powalczyć- suszenie świec, Krecenie, suszenie świec, Krecenie, i tak do bólu az cylinder po cylindrze silnik sie zagrzal- wymienione świece i kable. No i dzisiaj rano ostatnia walka objawy te same - tydzien leje i mu sie odechcialo. Technika ta sama- suszenie świec i kręcimy po godzinie z hakiem zapalił i chodz jak miód malina. Przy sprawdzaniu dodatkową świecą na 4cylindrze kiepsko z iskra. Ciekawe jest to ze nie chcial zapalic chociaz na 3 a nawet 2 cylindry. Zaskoczył na 1cylinder i w miarę grzania sie rozbrykaly pozostałe. Jak na ta chwile rzuciłem okiem pod kopulke i mysle ze mogla by sie chyba przydać wymiana- do połowy sa wygolone styki z wirnikiem. Ale co dalej? Cewka? Moze modul? Jak mozna sprawdzic i czy moze sa połączone kombinacje zależne od siebie? Prosze o pomoc i dziekuje. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 12-11-2009, 17:28
|
|
|
wlodencjusz, jezeli kopolka z palcem bedzie juz wyzuzyta to bedziesz mial trudnosci z odpalaniem bo bedzie slaba iskra, sprobuj zmienic kopulke i palec, koszt okolo 50zł, jakby byla cewka zaplonowa zepsuta albo modul to auto wogole by nie odpalilo, ponadto cewka moze miec przebicia, ktore moga zaklocac prace roznych czujnikow samochodu. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
wlodencjusz
Nowy Forumowicz
Auto: OutlanderII2007, Pajero pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 5 Skąd: Jastrzębie
|
Wysłany: 12-11-2009, 18:04
|
|
|
Czyli teoretycznie czujnik Srs mógłby szwankować w związku z tym? Tak sie sklada ze sie pali kontrolka Srs. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 12-11-2009, 18:27
|
|
|
wlodencjusz, spotykalem sie z roznymi przypadkami gdzie przebicie na cewce powodowalo rozne bledy w komputerze i bylo to niemalze trudne do uwierzenia, przebicie najlepiej zobaczyc w nocy, bedzie widac w okolicy cewki blyski, jak sie uporasz z odpalaniem mozesz na kompie sprawdzic blad srs, niekoniecznie moze on wynikac od przebic, moze to byc np brak styku na jakiejs kostce, albo auto moglo miec wczesniej strzala i ktos we wtyczke wlozyl rezystorki ktore podzialaly jakis czas a pozniej poszly z dymem. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|
|