Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Kilka pytań dotyczących 3000GT Twin Turbo
Autor Wiadomość
Radamez 
Nowy Forumowicz


Auto: GTO MR
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 24
Skąd: UK
Wysłany: 10-11-2009, 14:11   Kilka pytań dotyczących 3000GT Twin Turbo

Witam!

Mam do Was drodzy Mitsumaniacy kilka pytanek odnośnie 3000GT Twin turbo.
Mianowicie, najbardziej drażniący mnie problem to delikatne stuki w silniku, co to może być ? Dodam że stuki pojawiają się czasami, nie ważne czy silnik zimny czy ciepły, czasami nie ma ich wcale, czasami wystarczy go lekko prze gazować żeby zniknęły. Czytałem na forum o jakichś cudownych dodatkach do oleju które potrafią takie stukanie zniwelować, co byście polecili ( najlepiej proszę o linki do stronek gdzie można takie coś kupić, jestem w UK i nie mam dostępu do polskiego rynku) i czy to pomoże? Poprzedni właściciel mówił że ma te stuki od początku i że jego mechanik powiedział że można z tym żyć - czy aby na pewno?
Kolejne pytanie dotyczy przednich amortyzatorów. Byłem na małym przeglądzie w warsztacie mojego kumpla i stwierdził że wszystkie najważniejsze części zawieszenia są nowe, niestety przednie amortyzatory praktycznie nie trzymają co czuć na drodze. Nie chciałbym żeby cała reszta przez to siadła dlatego planuje je wymienić, jakie amory byście polecili i jak to się kształtuje cenowo (znowu proszę o linki, samemu jakoś nic nie mogę znaleźć )
Następne pytanie dotyczy dziwnego dźwięku w kabinie przy włączonym silniku, jest to taki jednostajny piskliwy dźwięk takie jakby iiiiiiiiiiiiiiiiiiii :mrgreen: o bardzo wysokiej częstotliwości. Kiedy włączam kierunki to ten dźwięk staje się przerywany. Czy może to mieć coś wspólnego z alternatorem? Jeśli nie to co to jest?
I ostatnie najmniej ważne ale też spędza mi sen z powiek :| paruje mi klosz od lampy przedniej pomiędzy szkłem a tym kawałkiem plastiku w kolorze auta. Próbowałem lampę wyciągnąć odkręcając trzy śruby mocujące z góry ale coś jakby jeszcze od dołu trzyma. Jak się do tego dobrać?
Mam nadzieję że moje pytania nie są dla Was bardzo śmieszne i że znacie na nie odpowiedzi. Dopiero zaczynam swoją przygodę z GTO więc nie wszystko jest dla mnie jasne.
Pozdrawiam
_________________
RWD, 4WD
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 10-11-2009, 15:17   

Witam, stuki które słyszysz to najprawdopodobniej hydrauliczne popychacze to niestety częsta przypadłość naszych silników przerabiałem ten temat kilka lat temu i powiem ci że są w sprzedaży dodatki do oleju np. firmy Wynns które mają za zadanie niwelować stukanie ale że nie jestem zwolennikiem dodawania do oleju czegokolwiek to kombinowałem z różnymi olejami i powiem ci że na oleju shell racing 10w60 u mnie stuki ustały, jednakże najlepszym rozwiązaniem była by wymiana popychaczy na nowe 3 generacji czyli z większymi 3mm otworami, sprawa z amorkami wygląda tak że jeśli masz ecs to można ze stanów sciągnać za ok 300usd + wysyłka jesli nie masz ecs możesz kupić kayaba koszt ok 200usd +wysyłka tu masz link http://www.ipsmotorsports...3_3550_986_1001 i link do sklepu w UK http://www.evilempireperf...70c3c90d94836d1 jest drożej ale na miejscu, co do lampy to jest jeszcze mocowanie na jedną srubkę z boku od strony błotnika. pozdro
 
 
 
Radamez 
Nowy Forumowicz


Auto: GTO MR
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 24
Skąd: UK
Wysłany: 11-11-2009, 00:16   

Dzięki za odpowiedź n3000.
Niedługo mam wymianę oleju to sobie spróbuję coś na to poradzić tylko najpierw sprawdzę czym był zalany bo to ponoć jakiś dobry olej miał być i co 4000km około był wymieniany ale nazwy nie pamiętam w tej chwili (jutro spiszę bo mam baniaczek po tym oleju w bagażniku :) ) Dzięki za rozjaśnienie tematu :) Z Lampą też sobie chyba poradzę a amorki to jeszcze z tydzień bo mój mechanik zajęty :| Myślę że wezmę Kayaby bo w poprzednim aucie też miałem i się dobrze spisywały no i cena też rozsądna. A co do tych pisków w kabinie to nie spotkałeś się z tym wcześniej? Pozdro


No i sprawdziłem ten olej którym mój misiek jest zalany: http://www.opieoils.co.uk...ormance-engines
trochę mnie dziwi to 10W-50?? No i w opisie pisze że jest rekomendowany do cieplejszych warunków otoczenia a w Anglii raczej o takie ciężko. :lol: Wnioski: Najprawdopodobniej zły olej?? I teraz pytanie: na jaki go wymienić żeby nie było kłopotów ? Jakieś propozycje?
Proszę pomóżcie mi we właściwym doborze bo pora wymiany się zbliża a ja jeszcze zielony w temacie :|
_________________
RWD, 4WD
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 11-11-2009, 14:39   

Jeśli chcesz bardzo dobry olej to tu masz link http://www.millers.pl/mot...,cfs_10w60.html jest tez tańszy ale też dobry jak ci wcześniej pisałem Shell Helix Ultra Racing 10W60 testowałem kilka marek castrol, mobil, motul i na wszystkich czasem zdarzały się stuki popychaczy (na mobilu rally 5w50 waliły cały czas nie dało się jezdzić) jedynie na shell 10w60 nie popukują, jeśli masz już mocno zajechane popychacze to zmiana oleju nie pomoże, trzeba je będzie wymienić ale nie zaszkodzi spróbować może będzie lepiej po zmianie oleju.
 
 
 
Radamez 
Nowy Forumowicz


Auto: GTO MR
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 24
Skąd: UK
Wysłany: 12-11-2009, 00:01   

Dzięki n3000 widzę że na Ciebie można liczyć ;) THX
Co do oleju to chyba wezmę Shella. Taniej wyjdzie trochę a popychacze mi czasami tylko się odezwą średnio raz dwa w tygodniu i to cicho więc nie ma tragedii. niektórzy mówią że przewrażliwiony jestem bo oni nie słyszą :? Ale w razie jakby w przyszłości się okazało że trzeba by je wymienić to jakie są koszty, wiesz może? W sumie na razie na pierwszy plan w doprowadzaniu tego auta do perfekcji są amorki potem wymiana oleju, jeśli objawy popychaczy znikną to resztę kasy chcę włożyć w wygląd, zadbać trochę o lakier, felgi dać do zrobienia bo ranty maja objechane, jeśli nie znikną czeka mnie wymiana.
I pytanko na koniec czy mechanik który mówi na to stukanie w silniku ''szklanka stuka''
będzie odpowiedni do tego auta :D
_________________
RWD, 4WD
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 12-11-2009, 08:19   

Popychacze to koszt ok 120usd razem z wysyłką najtaniej ze stanów sciągnąć bo u nas cena 1500zł w uk 150 funtów, z wymianą amorków i oleju powinien sobie twój mechanik poradzić bez problemu to prosta sprawa, a wracając do wczesniejszego pytania o piszczenie to szczerze mówiąc jeszcze sie nie spotkałem z tym problemem, jedyne co mogę ci podpowiedzieć to to że za radiem jest taki brzęczyk który przerywanie piszczy po przekręceniu kluczyka może z nim coś nie tak i piszczy ci cały czas zdemontuj radio i sprawdz czy to nie stamtąd.
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
Radamez 
Nowy Forumowicz


Auto: GTO MR
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 24
Skąd: UK
Wysłany: 12-11-2009, 11:26   

Wyciągnę to radio i zobaczę dla świętego spokoju ale mam wrażenie jakby ten pisk z tyłu auta się wydobywał , no ale to może tylko moje wrażenie. Poza tym to jest tylko denerwujące jak misiek stoi bo jak jedzie to wydech zagłusza :lol: thx
_________________
RWD, 4WD
 
 
udi 
Forumowicz


Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 233
Skąd: Lututow/Luxemburg
Wysłany: 12-11-2009, 18:39   

Jak z tylu auta to slychac, to moze pompa paliwa glosniej chodzi.Ja mam pompe Wallbro i one troche glosnniej pracuja i tez jak wlacze migacz to pompa jakby lekko cichla,zwiazane jest to z poborem pradu przez swiatla migacza.
Odpal auto i otworz bagaznik,jezeli to po stronie pasazera na polowie wysokosci bagaznika to bedzie pompa.


Pogratulowac bolida ,ladnie sie prezentuje!!!
_________________
GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 
 
Radamez 
Nowy Forumowicz


Auto: GTO MR
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 24
Skąd: UK
Wysłany: 13-11-2009, 11:59   

udi napisał/a:
Jak z tylu auta to slychac, to moze pompa paliwa glosniej chodzi.Ja mam pompe Wallbro i one troche glosnniej pracuja i tez jak wlacze migacz to pompa jakby lekko cichla,zwiazane jest to z poborem pradu przez swiatla migacza.
Odpal auto i otworz bagaznik,jezeli to po stronie pasazera na polowie wysokosci bagaznika to bedzie pompa.


Faktycznie to może być pompa tylko że ja mam pasażera siedzenie po lewej stronie :mrgreen: i u mnie właśnie bardziej z lewej strony z tyłu to słychać, właśnie tak w połowie bagażnika. Nie wiem jaką mam tą pompę? Jeśli standardowa to czy to może być objaw że się kończy?
_________________
RWD, 4WD
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.