Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] pytanie do użytkowników automatycznej skrzyni
Autor Wiadomość
scaniol 
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 91
Skąd: kalisz
  Wysłany: 09-11-2009, 17:32   [Cari 1.8 GDI] pytanie do użytkowników automatycznej skrzyni

Witam ,
Panowie mam pytanie o pracę automatu w Waszych bestiach :mrgreen: , mianowicie u mnie dzieje się cos takiego , ze przy przełączaniu z 2 na 3 na obrotomierzu widoczny jest skok obrotów ( taki jakby uślizg ) , potem wszystko chodzi normalnie ( na zimnej skrzyni tego nie ma ) , czy zauważyliscie moze u siebie cos takiego ? Nie wiem czy juz dzieje sie cos zlego czy moze te skrzynki tak mają ( Moomin pisal kiedys ze u niego jest podobnie ).
Prosze o odpowiedzi
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 09-11-2009, 21:24   

scaniol, JEzdze od czasu do czasu takim samym sprzetem jak ty Cari 1.8 GDI automat, brak takich objawow jakie opisujesz, moze olej nadaje sie juz do wymiany w automacie, albo zaczyna szwankowac konwerter, pewna diagnoze moglby Ci postawic fachowiec zajmujacy sie tylko automatami.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
scaniol 
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 91
Skąd: kalisz
Wysłany: 10-11-2009, 11:49   

Wiesz , najgorsze jest to , olej jest nowy i filtr równiez. Nie ma zadnych bledow.
 
 
Moomin 
Mitsumaniak


Auto: Ford Focus 1.6 115KM, 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1205
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 10-11-2009, 19:52   

scaniol napisał/a:
Wiesz , najgorsze jest to , olej jest nowy i filtr równiez. Nie ma zadnych bledow.

Duży masz ten uślizg? Odłączałeś może niedawno akumulator?
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
scaniol 
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 91
Skąd: kalisz
Wysłany: 11-11-2009, 11:25   

Nie odłączałem akumulatora . Uślizg nie jest duży , ale irytujący
 
 
Moomin 
Mitsumaniak


Auto: Ford Focus 1.6 115KM, 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1205
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 11-11-2009, 14:19   

A masz tak od zawsze czy jakoś niedawno się zaczęło? Ja miałem coś takiego jak mi się auto uczyło ustawień po resecie ECU. Tak się jakoś nauczyło i przez pewien czas tak było. Po następnych resetach problem jakby zniknął. Chyba nie masz się co przejmować. Spróbuj odłączyć akumulator i zobaczysz jak będzie później. We wszystkich zakresach obrotów tak jest? Jak podciągniesz wyżej to problem się zwiększa/znika?
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 11-11-2009, 14:25   

Moomin, Ja tyle razy robilem reset i ustawienia ECU w Cari 1.8 GDi z automatem i nigdy sie tak nie dzialo, nawet podczas uczenia. Choc moze byc to osobliwy przypadek, pytanie do scaniol, kiedy miales ostatnio serwis A/T
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Moomin 
Mitsumaniak


Auto: Ford Focus 1.6 115KM, 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1205
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 11-11-2009, 15:07   

robertdg napisał/a:
Moomin, Ja tyle razy robilem reset i ustawienia ECU w Cari 1.8 GDi z automatem i nigdy sie tak nie dzialo, nawet podczas uczenia. Choc moze byc to osobliwy przypadek, pytanie do scaniol, kiedy miales ostatnio serwis A/T

U mnie tak jest zazwyczaj po odłączeniu akumulatora, ale nie trwa to długo.
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
mareqm 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI ,2003 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 94
Skąd: okolice W-wy
Wysłany: 12-11-2009, 10:36   

Co to znaczy "uślizg obrotów"? Czy następuje ich zmniejszenie? To chyba normalne,że jak zmienia się bieg na wyższy to obroty muszą spadać.Sprawdzę przy okazji jak to wygląda u mnie.
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
Moomin 
Mitsumaniak


Auto: Ford Focus 1.6 115KM, 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1205
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 12-11-2009, 11:18   

To nie o spadek chodzi. W momencie zmiany biegów obroty właśnie idą trochę do góry, tak jakby sprzęgło się ślizgało. Dopiero jak załapie następny bieg to się obniżają. Jeśli ten poślizg trwa zbyt długo to nie jest to chyba dobry znak.
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
scaniol 
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 91
Skąd: kalisz
Wysłany: 13-11-2009, 20:24   

Moomin , faktycznie odłączę akumulator i sprawdzę jak będzie się zachowywać skrzynia , może jej przejdzie . Fachowcy od automatów twierdzą , ze może sterownik , a może traci ciśnienie jak olej się rozgrzeje , a może coś innego - trzeba rozebrać to się okarze i takie tam rózne teorie .

[ Dodano: 17-11-2009, 12:33 ]
Moomin sprawdziłem czy wystepuje to przy roznych obrotach , wiec przy ciezkiej nodze gdy biegi przelacza w zakresie 3500 obr/min nie ma zjawiska uślizgu , tylko przy spokojnej jezdZie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.