[CA1A 1.3] czyszczenie palca rozdzielacza |
Autor |
Wiadomość |
noise [Usunięty]
|
Wysłany: 15-11-2009, 20:25 [CA1A 1.3] czyszczenie palca rozdzielacza
|
|
|
Ok 2 lat temu znajomy robił kontrolny przegląd mojego Misia - Wtedy też odkręcił pokrywę rozdzielacza iskry i małą szlifierką palcową wyczyścił palec rozdzielacza - po wszystkim przemył osłonę naftą (tylko po to aby pozbyć sie pyłu) . Po tej operacji i po wymianie świec Misiu dostał takiego kopa że myślałem że jeżdze na paliwie rakietowym.
Pytanie moje jest następujące - czy robicie coś takiego w swoich Coltach?
Czy można wykonać ta operacje wykorzystując drobny papier ścierny (np. 800)?
Co jaki czas powinno się przeprowadzać takowy zabieg? |
Ostatnio zmieniony przez karolgt 19-11-2009, 12:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 15-11-2009, 21:44
|
|
|
zawsze można skontrolować stan styku, paper ścierny do wyczyszczenia - jak najbardziej, można też kupić nowy palec ~20-30zł
warto też sprawdzić stan styków w kopułce, i tez lekko oskrobać, jeżeli mocno skorodowane - wymienić - podejrzewam, że około ~30-40zł powinna kosztować |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
kamil892411
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Colt GLXi 1.3 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 56 Skąd: Torun
|
Wysłany: 18-11-2009, 13:43
|
|
|
a ja mam pytanie czy przez to colcik moze przerywac ? raz mocniej raz slabiej ? i moze mu brakowac mocy ? i czy to wplywa na spalanie ? |
|
|
|
 |
adams12 [Usunięty]
|
Wysłany: 18-11-2009, 13:55
|
|
|
podobnie jak stan przewodów WN ma to spory wpływ na równomierność pracy silnika oraz spalanie |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 18-11-2009, 13:56
|
|
|
oczyszczenie palca pomoże tylko na chwile. Nowy palec pokryty jest czyms (niewiem dokladnie) co powoduje jego wieksza odpornosc.
kamil892411, masz takie objawy w colcie? przyczyn moze byc wiele. Bardzo prawdopodobne sa tez to np kalble a nawet sam aparat zapłonowy. |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
kamil892411
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Colt GLXi 1.3 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 56 Skąd: Torun
|
Wysłany: 19-11-2009, 12:59
|
|
|
tak mam takie objawy a nawet gorzej bo teraz colt nie chce odpalic ... moze to przez brak paliwa bo jezdzilem na rezerwie a stal dobre 2 tygodnie. A ile kosztuje taki aparat zaplonowy ? i gdzie nalepiej go znalesc? szrot ? allegro ? na allegro ostatnio nie widzialem. Wlasnie znajomy mechanik mowil ze to napewno przez modul ze on tez tak mial az wkoncu mu calkowicie padl
[ Dodano: 21-11-2009, 00:31 ]
mam nadzieje ze ktos mi pomoze...chodzi glownie o to co pisalem predzej czyli o aparat zaplonowy. Mechanik mowil mi ze mozna dostac aparat od 100 zl nawet. Mam mitsu 95 r 1,3 12 V i widze na allegro same drogie aparaty a nawet ktory prawdopodobnie pasowalby do mojego http://www.allegro.pl/ite...94_1_3_12v.html ale taka cena, i wydaje mi sie ze on jakis odwrotny jest? czy wszystkie aparaty do tego modelu sa takie drogie? moze ktos ma dostep i moglby odsprzedac ? |
|
|
|
 |
|