Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Sprzęgło Cari 1.6
Autor Wiadomość
crash06 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer X sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 14
Skąd: Kutno
Wysłany: 24-12-2010, 11:51   Sprzęgło Cari 1.6

Witam. Chciałbym wyregulować sobie sprzęgło (za wysoko bierze) proszę o pomoc jak dokonać regulacji...
 
 
Piwor 
Mitsumaniak


Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 3444
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-12-2010, 12:38   

crash06, to nie polonez, że sprzęgło regulujesz. Tutaj masz wysprzęglik. Sprzęgło prawdopodobnie do śmieci. Ewentualnie można ratować się wymianą płynu.
_________________
01270/KMM

ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 -
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 25-12-2010, 16:35   

jedyna regulacja jest przy pedale
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
astralss 
Nowy Forumowicz
astralss

Auto: Carisma 2000r. 1.6 103km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 3
Skąd: xxx
Wysłany: 28-06-2011, 08:49   

Czesc mam carisme z poczatku 2000r. po faceliftingu silnik 1.6 4G92-28Q 99KM i mam pytanie czy te sprzeglo bedzie pasowalo?
http://allegro.pl/luk-spr...1679736697.html
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 28-06-2011, 08:56   

Nie bedzie pasować, jezeli auto zostało wyprodukowane po wrześniu 99r, bo od pażdziernika 99r były montowane 620 3105 00 LUK (pasuje tez do wersji 103KM)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Asmodeus1 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma MSX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 33
Skąd: Polska
Wysłany: 29-06-2011, 10:52   

Witam,
mam Carisme MSX, i padł mi docisk. I teraz mam pytanie. Czy sprzęgło (komplet) będzie pasować z wersji standardowej? Z instrukcji wynika że dół silnika jest taki sam, skrzynia taka sama (nawet Laguna ma taką skrzynię). więc idąc tą drogą sprzęgło powinno być takie samo. Co więcej na allegro są komplety do wersji 1,8 i GDI za jakieś 400zł. i są komplety do GDI i MSX za 750 zł. Co więcej jest komplet firmy aisin gdzie sprzęgło jest dedykowane do 1,8 i MSX. I teraz mam mętlik, czy wydawać 750 zł czy może będzie pasowało to za 400 zł.
Proszę o pomoc.
_________________
Posiadane auta
- Mitsubishi Carisma MSX
 
 
Duli 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Star 1.6 16V 4G18 2002r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 18
Skąd: Kielce
Wysłany: 21-10-2013, 22:02   

Wybaczcie, że odkopuję temat, ale przyda się taka informacja. Sprzęgło LUKa o oznaczeniu 620 2215 00 jak najbardziej pasuje do wersji polift 1.6 16V 103KM. Także do silnika 1.6 to samo sprzęgło pasuje przed i po lifcie. Nie trzeba kupować tego LUK 620 3105 00. Można śmiało brać do starszej wersji i przy okazji oszczędzić sporo kasy, bo różnica w cenie jest bardzo duża. Właśnie na takim jeżdżę i mechanik nie mówił, że coś nie pasowało, to samo powiedzieli mi przez telefon w 2 sklepach, zaryzykowałem i opłaciło się. Dodatkowo, klekotanie przy puszczonym sprzęgle nie oznacza od razu padniętego któregokolwiek łożyska w skrzyni. Wystarczyła wymiana kompletu sprzęgła, wraz z łożyskiem oporowym i po wymianie tego drugiego ustało. Bałem się, że hałasuje któreś w skrzyni, ale na szczęście nie.

Oznaczenia, które wyszukałem:
LUK 620 2215 00
Aisin KM-046
Sachs 3000 842 501
_________________
LPG: Lovato Smart, Lovato RGJ 3.2L
Ostatnio zmieniony przez Duli 21-10-2013, 23:59, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 21-10-2013, 22:52   

Ja też na takim jeżdżę. Od dedykowanego różni się tylko ilością sprężynek a co za tym idzie, siła docisku tarczy przez docisk. W dedykowanej tarczy dociskowej sprężyny składają się z trzech blaszek każda a w tym tańszym z dwóch. Ale jeśli to słabsze sprzęgło dedykowane jest do wersji 99 konnej to 4 konie więcej nie zrobią dużej różnicy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.