Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] Problem z ogrzewaniem
Autor Wiadomość
chudy-88 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant E33A 2.0+LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 35
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Wysłany: 22-11-2009, 00:18   [E33A 2.0] Problem z ogrzewaniem

Witam wszystkich.


Mam problem z ogrzewaniem w mitsubishi galant 2.0 + LPG 88r.
Wszystkie węże są cieple,płynu nie brakuje, a węże z chłodnicy(2 grube) na uruchomionym silniku są miękkie,czy to tak ma być?? Jak silnik jest ciepły i włączę ogrzewanie na maksa to czuć ciepło przez około 30 sekund a później leci zimne powietrze.Termostatu nie mam bo go wykręciłem aby zobaczyć czy to wina termostatu ze nie grzeje w kabinie.Wskaźnik temperatury jest prawie na pionowo.Co może być nie tak.Dodam że wymieniałem płyn w chłodnicy ale przed wymianą też tak było tylko że ciepłe powietrze w kabinie było czuć przez jakieś 5 sekund galanta posiadam dopiero od miesiąca.Z góry dziękuje za odpowiedz.
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 22-11-2009, 13:24   

Masz prawdopodobnie do wymiany nagrzewnicę. Możesz spróbować przepłukać układ chłodzenia.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 24-11-2009, 21:21   

chudy-88, wedlug mnie problem tkwi w podpieciu parownika LPG, plyn nie cisnie sie przez nagrzewniczke tylko przez parownik, bo tak mu wygodniej, i zaloz termostat z powrotem, najlepiej nowy, bo niedogrzewasz silnika przez co beda ci sie dzialy rozne inne klocki typu wieksze spalanie etc.,
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
chudy-88 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant E33A 2.0+LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 35
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Wysłany: 26-11-2009, 09:09   

Parownik mam podłączony w taki sposób: z silnika idzie wąż jest trójnik z trójnika idzie do parownika i do nagrzewnicy, a powrót z nagrzewnicy do silnika też jest tak samo zrobiony. Termostat mam już założony nowy i dalej tak samo jest.
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 26-11-2009, 15:38   

Do tej samej rurki z parownika wraca czy do drugiej ?
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 26-11-2009, 23:31   

Gaz powinien być podłączony do rurki wracającej z nagrzewnicy. Wtedy nie traci się na "mocy" ogrzewania.
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 27-11-2009, 00:05   

chudy-88 napisał/a:
Parownik mam podłączony w taki sposób: z silnika idzie wąż jest trójnik z trójnika idzie do parownika i do nagrzewnicy, a powrót z nagrzewnicy do silnika też jest tak samo zrobiony. Termostat mam już założony nowy i dalej tak samo jest.


No to mi wyglada na to ze ciecz wybiera sobie prostsza droge obiegu, przez parownik ktory podlaczony jest rownolegle, zmienilbym konfiguracje podpiecia parownika.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
chudy-88 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant E33A 2.0+LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 35
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Wysłany: 19-12-2009, 05:07   

Czyli jak to podpiąć żeby było dobrze??
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 19-12-2009, 09:51   

..................................................parownik|
..................................................|...............|
Przewod do nagrzewnicy --------+-----------|---------
...................................................................|....................Nagrzewnica
Przewód od nagrzewnicy ---------------------+---------


Mniej więcej tak.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
chudy-88 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant E33A 2.0+LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 35
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Wysłany: 19-12-2009, 16:53   

Nie jestem pewien czy dobrze zrozumiałem.Przewód z silnika do parownika z parownika do nagrzewnicy z nagrzewnicy powrót do silnika.Czy tak to ma być połączone??
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 19-12-2009, 20:35   

Przewód z silnika - trójnik i z trójnika do parownika i nagrzewnicy.
Powrót z nagrzewnicy - trójnik i dalej do parownika i silnika.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
chudy-88 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant E33A 2.0+LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 35
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Wysłany: 19-12-2009, 21:46   

Tak właśnie mam to połączone i bardzo słabo grzeje.
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 19-12-2009, 21:49   

To może problem w takim razie tkwi w nagrzewnicy.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
charzun 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0GLSi, AT, 1992r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 78
Skąd: Sikórz k. Płocka
Wysłany: 19-12-2009, 22:03   

a może jest nagrzewnica zapowietrzona :?: Macie jakiś sposób na odpowietrzenie :?: Tak jak np. w oplu jest tak ze trzeba odkręcić czujnik temp. i czekać aż bąbelki przestaną się pojawiać..
_________________

 
 
 
chudy-88 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant E33A 2.0+LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 35
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Wysłany: 20-12-2009, 02:23   

Możliwe że to nagrzewnica.Bo jak samochód jest na biegu jałowym, i jest rozgrzany to przed włączeniem sie wentylatora leci cieple powietrze zaraz przy nawiewie w desce rozdzielczej, jak sie włączy wentylator to przez chwile czuć ciepłe powietrze z nawiewu z dalszej odległości.I jak samochód stoi odpalony na biegu jałowym przez pewien czas już rozgrzany, i jak go przegazuje to słychać takie bulgotanie pod deską rozdzielczą w okolicach nagrzewnicy, czy to tak ma być??A jak jadę moim galancikiem to czuci trochę mocniej te ciepłe powietrze z nawiewu, ale w całym samochodzie żeby sie nagrzało ty chyba bym musiał przyjechać jakieś 500km, a w golfie jakiego posiadam wystarczy przejechać jakieś 5km i czuć ciepło w całym samochodzie.Czyżby golfy miały leprze ogrzewanie od galantów?? Jeszcze jedno pytanie czy układ chłodzenia odpowietrza się sam, czy trzeba coś odkręci żeby sie odpowietrzył??
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.