Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Elektryka-po dodaniu gazu światła mocniej świecą
Autor Wiadomość
herr_flick 
Forumowicz


Auto: Lancer CK1A i CS3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 236
Skąd: Łódź
Wysłany: 15-03-2009, 12:29   Elektryka-po dodaniu gazu światła mocniej świecą

Witam, prawie kupiłem Lancera ale zauważyłem dziwną przypadłość(jak w temacie) to samo z nawiewem, po dodaniu gazu pracuje szybciej, tzn w miare przyspieszania nie wzrasta ciagle a jednorazowo do momentu odpuszczenia gazu. Takich akcji nie mam nawet w Polonezie, co najwyżej w rowerze na dynamo i w 126p. Walnięty regulator napięcia czy może coś z alternatorem? Ewentualne ceny...
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24332
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 15-03-2009, 14:08   

99% regulator napiecia
1% konczace sie szczotki
 
 
robaluch. 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 5
Skąd: gdynia
Wysłany: 08-02-2010, 20:51   

witam,
to moj pierwszy post, więc witam wszystkich serdecznie.

mam problem, jak w temacie. światła świecą mocniej w momencie dodawania gazu, natomiast przy jeździe na wolnych obrotach prawie ich nie widać. napiszę po kolei diagnozy elektryków:
1. wymiana akumulatora. przyżądy wskazywały że ładowanie jest zbyt niskie przy obciążeniu (12v) ---- nie pomogło.
2. przeczyszczenie styków, zmiana klem przy aku, przeczyszczenie mas ------ nie pomogło
3. wymiana szczotek wraz z regulatorem napięcia ---- rzecz dokonana dzisiaj no i niestety dalej to samo...
nie wiem już do jakiego fachowca jechać, każdy stawia inną diagnozę, każdą z nich wypróbowałem i nic. usłyszałem też o diodach w alternatorze, natomiast wtedy świeciła by się kontrolka aku, a nic takiego nie ma miejsca. dodam, że wszystko dzieje się w Tomaszowie Lubelskim a do domu daleko...(Gdynia) i nie chcę ryzykować dalekiej trasy przy świeczkach zamiast świateł. proszę o podpowiedzi i z góry dziękuję!:)

p.s zapomnialem dodać. autko to lancer 98, 1.3 GL

[ Dodano: 09-02-2010, 14:59 ]
nie ma odpowiedzi jak dotąd, więc napiszę jak problem rozwiązano, może się komuś przyda na przyszłość :) otóż jest problem z komputerem, tzn alternator wysyła prawidłowy sygnał do komputera, ale komputer odsyła błędny sygnał i stąd zmiany napięcia. ponoć tego problemu nie ma w alternatorach dwu pinowych. mój jest cztero pinowy i wystarczyło odpowiednio obejść przewód odpowiedzialny za przepływ sygnału z kompa do alternatora. od tego czasu mam stałe napięcie przy wysokich jak i przy niskich obrotach i światełka świecą jak należy:)

dokonał tego elektryk z Zamościa - Wojtek. dobry fachowiec, polecam. w razie namiarów priv.
 
 
kojot128 
Forumowicz

Auto: Colt CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 104
Skąd: Wrocław
Wysłany: 16-03-2011, 11:19   

i jak ci sie jeździ z tym obejściem kompa
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 18-03-2011, 02:41   

kojot128, marne szanse na odpowiedż, ponieważ niedługo minie rok od momentu gdy kolega logował się ostatni raz :wink:
 
 
kojot128 
Forumowicz

Auto: Colt CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 104
Skąd: Wrocław
Wysłany: 18-03-2011, 10:35   

własnie widze, a problem jest pilny
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 18-03-2011, 12:32   

To napisz do niego prywatną wiadomość, powinien dostać informację na emaila.
 
 
kojot128 
Forumowicz

Auto: Colt CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 104
Skąd: Wrocław
Wysłany: 18-03-2011, 12:40   

napisałem i cisza
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 18-03-2011, 13:00   

A może podmienić by w tym alternatorze regulator napięcia na zwykły który nie potrzebuje komunikacji z kompem.
Tylko ciekawi mnie jaki sygnał komp otrzymuje od alternatora, bo jeśli jest to zwykłe napięcie ładowania to można by takie odseparować diodą prostowniczą albo z wyjścia ładowania albo z diod wzbudzenia.
Jeśli by tak było to mogło by to działać.
 
 
kojot128 
Forumowicz

Auto: Colt CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 104
Skąd: Wrocław
Wysłany: 18-03-2011, 13:07   

Chcę taki teścik zrobić że odepne te piny które prowadzą do kompa albo tylko powrotny i zobaczę jak jest z ładowaniem jak będzie ok to znaczy ze coś komp wypuszcza złe sygnały... tylko pytanie wtedy dlaczego i czy można takie coś zastosować na stałe bez uszczerbku dla auta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.