Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
po wymianie uszczelki pod głowicą .
Autor Wiadomość
zbycho 
Nowy Forumowicz

Auto: galloperek
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2014
Posty: 3
Skąd: giżycko
Wysłany: 22-09-2014, 19:12   po wymianie uszczelki pod głowicą .

witam .mam taki problem z 2 5 td galloper .wymieniłem uszczelkę pd głowicą .przy wymienie rozrząd zabezpieczyłem ustawiłem na znaki koła i zacisnąłem pasek na kołach tak aby mi nie przeskoczył,po złożeniu odpalił normalnie ale gdy sie troszke zagrzał, zaczął dymić białym dymem po lekkim dodaniu gazu słychać zawór (tak mi sie wydaje ze to jest zawór )jak by uderzał w pokrywę zaworów.byłem u mechanika i powiedział ze musze przestawić pompę paliwową o jeden ząbek.kużwa czy ktoś moze mi podpowiedzieć na co jeszcze mam zwrócić uwagę lub od czego zacząć .pozdrawiam .uszczelke wymieniłem ponieważ bomblowało powietrze w chłodnicy .przed rozebraniem galloperek latał bez problemu .pozdrawiam .
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 23-09-2014, 15:12   

Najpierw sprawdz dobrze ustawienie rozrządu :!: znaki się pokrywają :?:
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
zbycho 
Nowy Forumowicz

Auto: galloperek
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2014
Posty: 3
Skąd: giżycko
Wysłany: 23-09-2014, 18:44   

hejka znaki sie pokrywają ,dzis odpowietrzyłem układ paliwowy i jak na razie był ok.zagrzał sie silnik i zgasiłem jutro rano jezeli odpali zle bede ściągał jeszcze raz głowicę .bo okazało sie ze głowica nie była sprawdzona pod względem szczelności .po odpowietrzeniu silnik dziś odpalił tak jak przed remontem ,czyli było ok zobaczymy jutro .

[ Dodano: 24-09-2014, 21:22 ]
witam .autko rano odpaliło bez żadnych problemów ,głowica i rozrząd ok ,problem tkwił w zle podłączonych wężyków podciśnienia ,teraz jest ogromna prośba czy ktos moze podesłac schemat podłączenia tych wężyków .pozdrawiam i z Góry dziękuje.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.