 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
po wymianie uszczelki pod głowicą . |
Autor |
Wiadomość |
zbycho
Nowy Forumowicz
Auto: galloperek
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2014 Posty: 3 Skąd: giżycko
|
Wysłany: 22-09-2014, 19:12 po wymianie uszczelki pod głowicą .
|
|
|
witam .mam taki problem z 2 5 td galloper .wymieniłem uszczelkę pd głowicą .przy wymienie rozrząd zabezpieczyłem ustawiłem na znaki koła i zacisnąłem pasek na kołach tak aby mi nie przeskoczył,po złożeniu odpalił normalnie ale gdy sie troszke zagrzał, zaczął dymić białym dymem po lekkim dodaniu gazu słychać zawór (tak mi sie wydaje ze to jest zawór )jak by uderzał w pokrywę zaworów.byłem u mechanika i powiedział ze musze przestawić pompę paliwową o jeden ząbek.kużwa czy ktoś moze mi podpowiedzieć na co jeszcze mam zwrócić uwagę lub od czego zacząć .pozdrawiam .uszczelke wymieniłem ponieważ bomblowało powietrze w chłodnicy .przed rozebraniem galloperek latał bez problemu .pozdrawiam . |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 23-09-2014, 15:12
|
|
|
Najpierw sprawdz dobrze ustawienie rozrządu znaki się pokrywają
 |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
zbycho
Nowy Forumowicz
Auto: galloperek
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2014 Posty: 3 Skąd: giżycko
|
Wysłany: 23-09-2014, 18:44
|
|
|
hejka znaki sie pokrywają ,dzis odpowietrzyłem układ paliwowy i jak na razie był ok.zagrzał sie silnik i zgasiłem jutro rano jezeli odpali zle bede ściągał jeszcze raz głowicę .bo okazało sie ze głowica nie była sprawdzona pod względem szczelności .po odpowietrzeniu silnik dziś odpalił tak jak przed remontem ,czyli było ok zobaczymy jutro .
[ Dodano: 24-09-2014, 21:22 ]
witam .autko rano odpaliło bez żadnych problemów ,głowica i rozrząd ok ,problem tkwił w zle podłączonych wężyków podciśnienia ,teraz jest ogromna prośba czy ktos moze podesłac schemat podłączenia tych wężyków .pozdrawiam i z Góry dziękuje. |
|
|
|
 |
|
|