Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: lukasz12
12-12-2009, 17:31
POMOCY zawieszenie pneumatyczne PROBLEM
Autor Wiadomość
HermeS 
Nowy Forumowicz


Auto: SIGMA 24V DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 28
Skąd: Wrocław
  Wysłany: 05-12-2009, 19:29   POMOCY zawieszenie pneumatyczne PROBLEM

Witam mam Sigmę 24v 3L DOHC 96 r
PRZEBIEG 52 tyś km ! !

Pytanie jest takie: Gdzie we Wrocławiu lub bliskiej okolicy mogę znaleźć warsztat który za rozsądną cenę znalazł by mi usterkę (ponoć komp sczytuje jako uszkodzony czujnik koła) przy zawieszeniu z regulacją pneumatyczną - kupiłem drugą Sigmę(rocznikowo taka sama) w wersji angielskiej z sprawnym tym ze systemem. Proszę BŁAGAM pomóżcie mi znaleźć jakiś warsztat bo niedługo zgubię miskę olejową gdyż zeszło mi powietrze kompletnie z amortyzatorów a Sigma "leży" niemal na glebie (kołami szoruje po błotnikach ;/) Jeśli byłby ktoś tak uprzejmy to serdecznie proszę o kontakt tel pod nr 605397724 Adam

PS
Proszę nie pisać o ASO gdyż we Wrocławiu żaden nie był mi w stanie pomóc a wręcz jeden i drugi jaki znam uszkodzili mi auta oba, więc serdecznie odmawiam wstawiania tam samochodu i innym też odradzam. Wstawiłem gdyż skusił mnie pięknie wyglądający szyld MITSUBISHI a autko moje przestało 14 lat w garażu pod kocykami(odpalany tylko co miesiac by się nie zastał olej etc) tym samym przebieg jaki mam samochodu to zaledwie 52 tyś km rocznik 96 , szykowany jest pod zabytek stąd chciałem mieć wbite wszelkie naprawy w książkę servisową CO OKRUTNIE SIE NA MNIE ZEMŚCIŁO jak wspomniałem auta oddawano mi za każdym razem w gorszym stanie niż wstawiałem celem naprawy tych drobnych usterek;/!

ZA POMOC SERDECZNIE DZIEKUJEMY Ja i moja Sigma ;)
 
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3551
Skąd: Gniezno
Wysłany: 05-12-2009, 21:17   

Pszepraszam że nie na temat ale skąd w 96 halogeny ze starszej wersji.???
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 05-12-2009, 22:02   

ja wydłubałem diamanta z 44 tys mil, wiec gratuluję pobicia rekordu :) - i przyłączam się do przedmówcy :) -

ps. mogę ci naprawić ecs :)
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
HermeS 
Nowy Forumowicz


Auto: SIGMA 24V DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 28
Skąd: Wrocław
Wysłany: 05-12-2009, 22:07   

wojtas021180 napisał/a:
Pszepraszam że nie na temat ale skąd w 96 halogeny ze starszej wersji.???
FAKT FAKT przepraszam była rejestrowana w PL w 96 to by się zgadzało - JESZCZE NIE JESTEM TAK W TEMACIE JAK WY więc faktycznie wg VIN wyszło ze moja jest z 01.03.91 (to najdokładniejsza data a co sie okazało jak [sprawdził łukasz12] ten anglik mój co go dokupiłem jest z 02.03.91 niesamowity zbieg okoliczności WOW) PRZEPRASZAM ZA ZAMIESZANIE

[ Dodano: 06-12-2009, 06:20 ]
VirMan słucham co i jak był byś w stanie mi pomóc i za jaką kwotę ? ;> :roll:
 
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3551
Skąd: Gniezno
Wysłany: 06-12-2009, 10:20   

Taki egzemplarz to prawdziwy rodzynek 91’ z takim przebiegiem :mrgreen: . Co do zawieszenia i naprawy w rozsądnej cenie, to chyba tylko Łukasz12 mógłby ci pomóc , przypadkiem przejeżdżając przez Wrocław. :wink: Reszta zedrze z ciebie pieniądze.
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 06-12-2009, 16:50   

zależy co tam padło , jeśli sam czujnik ,to mogę go naprawić , lub zbudować astępczy , jeśli coś wiecej , to trzeba popatrzeć. Generalnie mogę ci zrobić całą elektronikę na cacy - koszty do dogrania na priv , a w szczególniości czas.
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
HermeS 
Nowy Forumowicz


Auto: SIGMA 24V DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 28
Skąd: Wrocław
Wysłany: 06-12-2009, 21:13   

Jest opcja ze jeszcze przełożę ten czujnik - wreszcie sie dowiedziałem gdzie on jest i jak wygląda ale to dopiero w poń i wtedy zdam relacje czy Łukasz12 dał rade podpowiedzieć czy niestety walka będzie trwać nadal

[ Dodano: 07-12-2009, 11:06 ]
uuuuuuuuuf dziś z rana przełożyłem ten czujnik i ku memu niebotycznemu zaskoczeniu zaczęło działać OGROMNE PODZIĘKOWANIA ZA CIERPLIWOŚĆ I POMOC dla Łukasz12 I wszystkich tych którzy z miejsca zaoferowali się z pomocą (mam nadzieje ze za szybko sie to nie zchrzani a ASO naprawi w tym tyg co spierdzielili czyli sprzęgło zalało olejem ze skrzyni ;/) Teraz tylko nie wiem o jaką cholere chodzi z kontrolką (autko w poślizgu) żółta zaraza sie zapaliła jak nie urok to sr....ka ;/ pewnie jakiś kabelek sie obluzował od czujnika ABS ale ważne ze ECS działa <jupi> RADOCHA

TEMAT JAK NA RAZIE UWAŻAM ZA ZAMKNIĘTY JESZCZE RAZ DZIEUJĘ OGROMNIE ZA POMOC ! ! ! :mrgreen: :lol:
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 07-12-2009, 11:31   

No tak jak kolega napisal - udało sie - az jestem zaskoczony ze tak szybko i na odległość :) [nawet bez uzycia diody do zczytania błedów]
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 07-12-2009, 13:34   

no i dobrze. - Najlepsze są proste rozwiązania - dobrze że nic innego nie padło :) :) powodzenia :)
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
HermeS 
Nowy Forumowicz


Auto: SIGMA 24V DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 28
Skąd: Wrocław
Wysłany: 07-12-2009, 23:58   

Padło ale sprzegło jak pisałem dziś sie NIEzdziwiłem że ASO pieprzone mi nie chciało tego co spaprali naprawić ODRADZAM WSZYSTKIM WIZYTY W ASO ściema na maxa a łoją taką kase z klientów nie mając pojęcia kompletnego co robią tak na prawde ALEŻ SIE DZIŚ WQR....EM
 
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 08-12-2009, 00:07   

Ta kontrolka "autko w poślizgu" to ABS. zapewne czujniki do regulacji, chyba że w ASO grzebali coś w okolicach tarcz hamulcowych lub amortyzatorów to mogli coś pourywać.


Jak im się udało zalać sprzęgło olejem ze skrzyni??? Zalać nowy nie wiedzieli gdzie i wlali przez otwór wentylacyjny tarczy? :badgrin: :badgrin:

:axe: taki serwis.
 
 
 
HermeS 
Nowy Forumowicz


Auto: SIGMA 24V DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 28
Skąd: Wrocław
Wysłany: 08-12-2009, 00:21   

naprawiali mi wczesniej skrzynie biegów bagatela z cześciami i robocizną wyszło coś koło 5000 zł ! ! ! tak rewelacyjnie to poskładali że podejrzewam zimering jest albo stary założony albo żle połowki skrzyni uszczelnione i po wałku z skrzyni wyciekło na sprzęgło (jak wiadomo siła odśrodkowa rozbryzgała to na tarcze - AUTEM ZROBIŁEM PO TEJ NAPRAWIE ZALEDWIE 5 tyś km heh dziwna analogia najdroższe 5 tyś km w moim życiu A MOGŁEM DO DUBAJU SIE WYBRAĆ (joke oczywiście)Skąd ktoś zapyta taki pojepany pomysł by wogle kierować kroki do tych oszustów i naciągaczy otóż : Chciałem by wszystkie naprawy były z pieczątką w ksiązce serwisowej ale wyszedłem na tym jak zabłocki na mydle - jak już wspomniałem auto ukochał mój św p. Tato i hodował na nim koce w garażu a na kocach kurz tak więc MISIA przestała sobie 12 lat w garażu mając zaledwie 45 tyś na budziku po 2 tyś mojej jazdy dałem ją by zrobiono bieg pierwszy bo sypać sie zaczęły 2 i 3 - taka to jest własnie historia ! KTOŚ MOZĘ ORIĘTUJE SIĘ JAK ZGŁASZA SIE PODOBNE WALKI DO TVN TURBO? za święty cel postawiłem sobie ustrzec wszystkich miłośników starych aut którzy chcą mieć jak ja naprawy z dokumentacją pod "zabytek" obecnie jest to young timer chyba tak sie to zwie ALE SPRAWY NIE POPUSZCZE ZE TAK BEZ HONORU PODESZLI DO MNIE I NAPRAWY TEGO CO SPIERD.....LI ZAŁOŻE TEŻ WĄTEK ASO versus SIGMA WROCŁAW i opisze wszystko jak to wyglądało + foty faktur , rachunki , łącznie z nagraną rozmową z jednym z kierowników jak podchodzą do klienta ;/
 
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 08-12-2009, 00:42   

Wiesz - był już taki wyczyn serwisu - jednemu z nas rozwalili silnik w warsztacie - nie było to co prawda ASO , ale wyparli się wszystkiego... Ja byłem tylko raz w aso.. i powiedzieli mi mniej , niż wiedziałem sam z diodą w ręku... Niestety serwisy dziś się do naszych aut nie nadają. Obecnie kompletuję swój własny warsztat dla swojego kocura , nie dam nikomu łap wsadzić w niego.

[ Dodano: 08-12-2009, 00:46 ]
jeśli mogę kogoś polecić , to łukasz12 - on sporo wie w tym temacie , i myślę że potrafi pomóc w diagnozie usterek. Kosior ma sporo części i zrobi ci mechanikę napewno lepiej niż aso, jakbyś potrzebował praktycznego debugu w instalacji i elektryce , to służę pomocą. Pewnie znajdą się blacharze , i cała reszta zastepu uzdrowicieli od mitsu , ale osobiście nie miałem okazji poznać :) (lub nie wiem że nimi są :) )
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 08-12-2009, 13:41   

mi rozwalili silnik....he,he - nauczka na przyszość .w tvn nic nie zyskasz tam honorują auta najlepiej nowe lub nie starsze niż te 5 lat a nie 16/18/20 letnie .warsztaty wyprą się mimo faktur że to zmęczenie materiału z racji starego auta nawet jeżeli jest bardziej zadbane niż te x- letnie. jedyne co to rozgłos jaki ty sam zrobisz .czasopisma o ile wydrukują ? znajomi ,sklepy z częścmi. uczymy się niestety na własnych błędach co jest bardzo kosztowne ale takie są uroki posiadania aut - każdych bo kazde się psują . a niestety "speców" do sigm normalnie nie ma bo i tych aut nie ma...a wcale nie są tak skomplikowane jak inne auta . rada jest taka że przed wstawieniem samochodziku na jakąkolwiek naprawę drukuję karteczkę na której warsztat ma przedstawić diagnozę / pieczęć firmy i podpis , data ...oczywiście marka i model auta .rocznik itd. z zaznaczeniem stanu technicznego pojazdu najl.od diagnosty - znajomego .dalej wycenę naprawy - części itd,itd. nazwisko pracownika ,który to będzie rozbierał,montował z uwzg.wymontowanych części . z przebiegiem pracy ...co mogło się uszkodzić podczas demontażu i td. co sobie wymyślisz . ...ale o co chodzi ...chodzi o to że na początku właściciel warsztatu czy też serwisu zanim weźmie auto i nie koniecznie sigmę to zastanowi się nad tym czy podoła zadaniu .mając taki papier podpisany w ręku mozesz śmiało walić wtedy do rzeczoznawcy i zakładać sprawę cywilną w sądzie o zwrot kosztów albo ponowną naprawę na koszt warsztatu z tym że to się ciagnie .niestety polak mądry po szkodzie ale dodam ze z takim papierkiem byłem w kilku zambrowskich warsztatach na wymianę ..łączników tylnych drązka i tylko jeden zakład mi wymieniał ....co z resztą :-) a gdyby to był silnik ????
a żeby nie było ci smutno w chwili wolnej poczytaj temat ¤ stanął silnik .......
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
bubek
[Usunięty]

Wysłany: 09-12-2009, 14:59   

Z tego względu, że warsztaty i super mechanicy robią z naszymi autami co chcą i nie przyznają się do popełnionych błędów kasując przy tym jak za zboże to nie pozostaje nic innego jak stać i patrzeć na ręce, sam z doświadczenia wiem, że takie podejście do sprawy gwarantuje przynajmniej jasność sytuacji, gorzej jest z czasem, który trzeba by było poświęcić...na stanie i obserwowanie....HermeS, mimo tego, że tak jak zbyszek05 napisał, mogą być małe szanse na rozgłos to jednak warto spróbować....życzę powodzenia
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.