Przesunięty przez: lukasz12 12-12-2009, 17:31 |
błąd 12 |
Autor |
Wiadomość |
Rajek
Forumowicz fajek

Auto: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 182 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 01-12-2009, 08:17 błąd 12
|
|
|
Witam panowie,
Pojawił mi się błąd 12 i co za tym idzie świeci się check engine, nie mogę wykasować tego błędu i cały czas się świeci ce, co to jest za błąd? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 01-12-2009, 09:34
|
|
|
Gaz jest?
Pewnie kuchenka w dolocie?
A przepływomierza nie ma...... tyle oznacza błąd 12. |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Rajek
Forumowicz fajek

Auto: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 182 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 01-12-2009, 09:38
|
|
|
no tak myślałem... wolałem się upewnić parę strzałów było... a kable mam ponoć fabryczne, teraz na bank wymieniam. i jeszcze nie wiadomo skąd chłodnica mi cieknie mam nadzieje że to z węża. Węże się miękkie zrobiły ciśnienia nie ma.... |
_________________
 |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 01-12-2009, 11:07
|
|
|
może być korek. albo chłodnica... a gaz niestety tylko na wtrysku , bo tak to szkoda samochodu. |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 01-12-2009, 13:39
|
|
|
VirMan napisał/a: | może być korek. albo chłodnica... a gaz niestety tylko na wtrysku , bo tak to szkoda samochodu. |
To trzeba byłoby powiedzieć pewnie poprzedniemu właścicielowi który zamontował mikser. Teraz można tylko skutki zwalczać... |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
Zajc3w
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 801 Skąd: Londyn
|
Wysłany: 01-12-2009, 19:23
|
|
|
lukasz12 napisał/a: | VirMan napisał/a: | może być korek. albo chłodnica... a gaz niestety tylko na wtrysku , bo tak to szkoda samochodu. |
To trzeba byłoby powiedzieć pewnie poprzedniemu właścicielowi który zamontował mikser. Teraz można tylko skutki zwalczać... |
najlepiej przekładka tego co pod maską - za 1500 zł da radę Staga300 z MagicJetami
założyć.
Zwalczanie skutków miksera to walka z wiatrakami. |
|
|
|
 |
|