 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.8 GDI] Wymiana pompy wysokiego ciśnienia - na co zwr |
Autor |
Wiadomość |
KrzysiekGDI
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1,8 GDI 98r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 11 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 30-11-2009, 11:37 [Cari 1.8 GDI] Wymiana pompy wysokiego ciśnienia - na co zwr
|
|
|
Witam. Kupiłem używaną, zobaczymy czy po wymianie problemy znikną.
Jak zabrać się do wymiany? Zrobić samemu czy oddać do dobrego mechanika? Grzebię trochę w samochodach od czasu do czasu. W Cari zrobiłem sporo ale np. wymianę rozrządu czy regenerację alternatora zleciłem dla mechaników.
Na co zwrócić uwagę przy wymianie tak, żeby obyło się bez niespodzianek?
Redukować ciśnienie na listwie np odłączając pompkę w baku? Ktoś pisał że przy wymianie czujnika wysokiego ciśnienia dostał paliwem po oczach. Nie chcę takich niespodzianek.
Jak odpowietrzyć układ paliwa po wymianie pompy? |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 30-11-2009, 12:25
|
|
|
ja dostałem musisz wyjąć przekaźnik i bezpiecznik od pompy paliwa i pokręcić trochę rozrusznikiem, tak jak byś chciał odpalić auto normalnie. wkładasz kluczyk i odpalasz najpierw będzie odpalali i zaraz zgaśnie, później będzie próbował zapalić, jak nie będzie żadnych oznak życia tzn będziesz kręcił i nie będzie czuć szarpania tzn ze ciśnienie zeszło wtedy kluczyk ze stacyjki i jeszcze poczekaj z 10 minut (ja tak przynajmniej robię, nie wiem czy odczekanie tych 10 minut jest skuteczne ale nieskuteczności nie chce na sobie ponownie udowadniać) także lepiej odczekać i mimo wszystko silnik zimny musi być i zawsze przy luzowaniu elementów które pracują na WC spodziewać się najgorszego! także nawet powiedziałbym że okulary ochronne by się przydały lepiej na zimne dmuchać! a samą pompę wymienisz bez większych problemów z tym że należy pamiętać samochód to wbrew pozorom precyzyjna maszyna wszystko musi być czyste ziarnko piasku nie ma prawa się dostać!! tu jest precyzja w mikronach a nie w dychach powodzenia |
|
|
|
 |
|
|