Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Wymiana pompy wysokiego ciśnienia - na co zwr
Autor Wiadomość
KrzysiekGDI 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,8 GDI 98r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 11
Skąd: Ełk
Wysłany: 30-11-2009, 11:37   [Cari 1.8 GDI] Wymiana pompy wysokiego ciśnienia - na co zwr

Witam. Kupiłem używaną, zobaczymy czy po wymianie problemy znikną.
Jak zabrać się do wymiany? Zrobić samemu czy oddać do dobrego mechanika? Grzebię trochę w samochodach od czasu do czasu. W Cari zrobiłem sporo ale np. wymianę rozrządu czy regenerację alternatora zleciłem dla mechaników.
Na co zwrócić uwagę przy wymianie tak, żeby obyło się bez niespodzianek?
Redukować ciśnienie na listwie np odłączając pompkę w baku? Ktoś pisał że przy wymianie czujnika wysokiego ciśnienia dostał paliwem po oczach. Nie chcę takich niespodzianek.
Jak odpowietrzyć układ paliwa po wymianie pompy?
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 30-11-2009, 12:25   

ja dostałem :D musisz wyjąć przekaźnik i bezpiecznik od pompy paliwa i pokręcić trochę rozrusznikiem, tak jak byś chciał odpalić auto normalnie. wkładasz kluczyk i odpalasz najpierw będzie odpalali i zaraz zgaśnie, później będzie próbował zapalić, jak nie będzie żadnych oznak życia tzn będziesz kręcił i nie będzie czuć szarpania tzn ze ciśnienie zeszło wtedy kluczyk ze stacyjki i jeszcze poczekaj z 10 minut (ja tak przynajmniej robię, nie wiem czy odczekanie tych 10 minut jest skuteczne ale nieskuteczności nie chce na sobie ponownie udowadniać) :D także lepiej odczekać i mimo wszystko silnik zimny musi być i zawsze przy luzowaniu elementów które pracują na WC spodziewać się najgorszego! także nawet powiedziałbym że okulary ochronne by się przydały :D lepiej na zimne dmuchać! a samą pompę wymienisz bez większych problemów z tym że należy pamiętać samochód to wbrew pozorom precyzyjna maszyna wszystko musi być czyste ziarnko piasku nie ma prawa się dostać!! tu jest precyzja w mikronach a nie w dychach powodzenia
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.