Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przegląd
Autor Wiadomość
tomak 
Nowy Forumowicz

Auto: Sigma Kombi 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 28
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-11-2009, 16:05   Przegląd

Do Poznania mi narazie nie po drodzę - niestety - więc postanowiłem zrobić przegląd nowo nabytej Sigmy w Wawie w AutoTW.

na pierwszy ogień poszły zjechane klocki hamulcowe. Niestety coś w ogóle w przednich hamulcach było zablokowane i do wymiany była śruba i reperaturka zacisku. Przy okazji wymiana płynu hamulcowego.

Na horyzoncie pojawił się lekki problem z drążkiem sterowniczym prawym oraz z lekkim wyciekiem oleju prawdopodobnie na rozrządzie. Jakiś problem również z wyskakiwaniem biegu wstecznego. Na razie nie są to pilne sprawy zdaniem mechanika ale sukcesywnie chciałbym się za nie wziąć.

Aha, Auto TW nie było w stanie sczytać komputera więc wziąłem się za sposób z diodą.
ECU mi zamigało i początkowo sczytało 11 i 41 błąd. Ale po restarcie bez żadnego błędu.

Natomiast TCU nie chce migać w ogóle. :(
 
 
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 17-11-2009, 19:20   

tomak, Lekki wyciek na rozrządzie to ja proponuje od razu robić bo nie chce myśleć co się stanie jak się pasek rozrządu poprzestawia albo zerwie co do wstecznego a masz chyba skrzynkę manual to tez nie chce straszyć ale skrzynka w środku się sypie a manual dobry zdobyć graniczy z cudem, to są rzeczy które raczej nie mogą czekać bo im dłużej jeździsz z takimi uszkodzeniami tym więcej później kasy wydasz na naprawę auta które i tak nie będzie jeździć
 
 
tomak 
Nowy Forumowicz

Auto: Sigma Kombi 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 28
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-11-2009, 19:44   

O żesz Ty, dzięki. :wink:

Kurcze może źle zrozumiałem albo przeinaczyłem. Wiesz jestem kompletnie początkujący w te klocki. :oops:
Pasek rozrządu był wymieniamy przez poprzedniego właściciela (oczywiście mógł mnie zrobić w konia ale dużo wskazuje na to, że nie). Ale mechanik zadał rozsądne pytanie czy tylko pasek rozrządu był wymieniany czy wszystko łacznie z uszczelniaczami.
Generalnie musze troche zaufac AutoTW, które stwierdziło, że z takimi hamulcami to na pewno nie powinienem jezdzić i od razu zabrali sie za to a z pozostałymi rzeczami mogę.
I tak jestem umówiony za dwa tygodnie z nimi - niestety takie mają terminy.
Nie jeżdze dużo po mieście tylko w przysżłym tygodniu muszę zrobic trasę do Wro i z powrotem.
Szkoda, ze nie do Poznania bo najchętniej dałbym Ci go do luknięcia. Ale przez najbliżesze dwa tygodnie mam urwanie głowy.

Intencję mam taką oczywiście żeby to wszystko jak najszybciej ponaprawiać. Jeszcze w tym roku.
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 22-11-2009, 12:14   

osłona rozrządu w 12V umożliwia podgląd paska bez ściągania całości osłony. Na górnych łukach osłony są takie "klapki, tylna trzyma się na 1 a przednia na 2 śrubach, jak dobrze pamiętam, klucz 12. Jak stwierdzisz jakiekolwiek ślady oleju na pasku lub kołach to auto w odstawkę do czsu wymiany uszczelniaczy. Nie warto ryzykować rozwałki silnika(totalnej).
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
mmatulek 
Mitsumaniak


Auto: Sigma sedan '93 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 631
Skąd: Milanówek
Wysłany: 22-11-2009, 16:16   

Tomak jakie ceny oferuje "Auto TW"? Np. za naprawę Twoich hamulcy.
_________________
Były: Galant e55 '94, Sigma Kombi '93
 
 
tomak 
Nowy Forumowicz

Auto: Sigma Kombi 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 28
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-12-2009, 21:22   

Sorrki byłem z rozjazdach trochę

Wracając do pytania. Niestety tanie to nie było. Części jakieś 300 zł plus robocizna drugie tyle
bo gość się męczył z tym cały dzień. Coś tam się zacisnęło - koleś przecinał, rozcinał, czyścił i w ogóle.

Juz myślałem, że tak normalnie w Auto TW te ceny ale dzisiaj drążek sterowniczy wymienili mi za 80 plus 90 robocizna.

Nie mam porównań czy to tanio czy drogo. generalnie na forum tutaj też piszecie, że to drogi zakład. No tylko, że niedaleko mnie a w Wawie to nie znam alternatyw a jeśli już to niepolecane.
 
 
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 04-12-2009, 18:52   

tomak, szkoda ze tak daleko mieszkasz bo mógł byś wiele rzeczy u mnie zrobić i to za połowę ceny i części i robocizna ale ceny to ten warsztat ma z kosmosu :shock:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.