[E34A 1.8TD] Ogrzewanie wnętrza |
Autor |
Wiadomość |
anusia203
Nowy Forumowicz
Auto: GALANT 1.8 TD GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 17 Gru 2009 Posty: 2 Skąd: Chrzanów
|
Wysłany: 17-12-2009, 19:03 [E34A 1.8TD] Ogrzewanie wnętrza
|
|
|
Mam problem odnośnie podgrzewania w środku masakra normalnie :/ przez parę minut po włączeniu silnika działa normalnie a później gaśnie nagle nadmuch i nic !!!!!! nie da rady się nawet jeździć bo ciągle mrożą się szyby proszę o pomoc co to może być ... bezpiecznik prawie się stopił !!
Proszę o stosowanie polskich znaków.
MoRderator. |
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 17-12-2009, 22:50, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
matti87
Forumowicz
Auto: Galant 1.8td 1990r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2009 Posty: 32 Skąd: J-W
|
Wysłany: 17-12-2009, 21:53
|
|
|
a pali bezpieczniki?? |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 17-12-2009, 22:43
|
|
|
Nie bardzo rozumiem. Chodzi o nadmuch czy o ogrzewanie ?
Zapytam inaczej: Nie wieje ciepłym czy nie wieje w ogóle ? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
anusia203
Nowy Forumowicz
Auto: GALANT 1.8 TD GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 17 Gru 2009 Posty: 2 Skąd: Chrzanów
|
Wysłany: 18-12-2009, 19:33
|
|
|
włącza się nadmuch dziła kilka minut ... po kilku minutach przestaje wiać i grzać .... bezpiecznika nie pali tylko topi plastikową jego obudowę ... |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 19-12-2009, 10:01
|
|
|
Najwyraźniej gdzieś jest zwarcie, albo jakieś przebicie. Trzeba najpierw sprawdzić wentylator, a konkretnie jego silnik czy jest w porządku. Tak czy inaczej podejrzewam, że to robota dla elektryka |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
|