Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C51A 1.3] Kilka drobnych pytań
Autor Wiadomość
YYari 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt '88-92 1.3 GL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 19
Skąd: Katowice
Wysłany: 29-11-2009, 13:18   [C51A 1.3] Kilka drobnych pytań

Witam wszystkich jestem tutaj nowy :) to tak na wstępie .

I oto moje kilka pytań :

1. Jaki jest litraż baku w Colcie 92' 1.3 silnik
2. Mam problem z odpaleniem tzn odpalam go i po chwili gaśnie ... a jeżeli silnik sie nagrzeje to odpala bez problemu ....
3. Posiadam w nim gaz, ale coś z nim nie hallo tzn. : strasznie go trzęsie, i tak jakby nie dochodzil dokladnie gaz ... i po chwili jak da sie mu gaz dławi sie i gaśnie .

Dziekuje z góry i prosze o odpowiedz:)

Pozdrawiam
 
 
Miroslaw1305 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt CJO 1,3 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 474
Skąd: Kępno
Wysłany: 29-11-2009, 13:28   

wyregulować instalację gazową .
5o litrów .
 
 
 
YYari 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt '88-92 1.3 GL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 19
Skąd: Katowice
Wysłany: 29-11-2009, 13:54   

a co moze byc z gasnącym silnikiem przy odpalaniu ?:)
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 29-11-2009, 21:23   

YYari napisał/a:
a co moze byc z gasnącym silnikiem przy odpalaniu ?:)
Miroslaw1305 napisał/a:
wyregulować instalację gazową .
Dostałeś odpowiedź. Poza tym polecam przeprowadzić w tym aucie regulację luzów zaworowych.
 
 
kamil0810 
Forumowicz

Auto: colt 1.3 12v 90r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 42
Skąd: warszawa
Wysłany: 30-11-2009, 05:25   

po pierwsze w c51 bak ma 40 litrów nie 50
co do gaśnięcia to najpierw przed odpaleniem na benzynie należy wcisnąć pedał gazu żeby uruchomić ssanie które jest pół automatyczne i bez tego autko bedzie gasło zaraz po odpaleniu
 
 
 
avangarda 
Mitsumaniak


Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009
Posty: 226
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 30-11-2009, 10:11   

Podłączę się do tematu bo zainteresowało mnie stwierdzenie
kamil0810 napisał/a:
przed odpaleniem na benzynie należy wcisnąć pedał gazu żeby uruchomić ssanie które jest pół automatyczne i bez tego autko bedzie gasło zaraz po odpaleniu
, to na tym polega? Ja też mam tak, czekam aż check zgaśnie, odpalam i wtedy od razu muszę delikatnie gaz przytrzymać bo przygasa, i dopiero po kilku sekundach widzę jak sam załapuje obroty to wtedy mogę puścić, i zawsze zastanawiałam się dlaczego tak jest i przypuszczałam, że coś z krokowcem, a to kwestia półautomatycznego ssania, tak to ma działać??
_________________
 
 
 
rus_one 
Mitsumaniak


Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 728
Skąd: Kostrzyn
Wysłany: 30-11-2009, 13:21   

Ty masz silnik na wtrysku, a tam jest inaczej.
_________________

A to mój colcik :-) )) Sprzedany... MSR 1,8 automat 94 r sprzedany... MM nr. 507 Obecnie hmmm- opel


Uploaded with ImageShack.us
 
 
 
avangarda 
Mitsumaniak


Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009
Posty: 226
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 30-11-2009, 13:32   

rus_one, to mnie nie pocieszyłeś teraz, bo to oznacza, że jednak nie jest wszystko w porządku :? a tak pasowało no... :D bo poza tym pierwszym odpaleniem to jest wszystko jak należy, dlatego miałam nadzieję, że znalazłam odpowiedź właśnie hehe
_________________
 
 
 
rus_one 
Mitsumaniak


Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 728
Skąd: Kostrzyn
Wysłany: 30-11-2009, 14:23   

Nic się nie bój. Znajdź stronę Krzyżaka i poczytaj. Musisz wymienić kondensatory w ECU (jeśli nie były robione), wyczyścić przepustnicę i krokowca, sprawdzić czujnik temp. silnika i sonde. Niemal na 100% pomoże.
_________________

A to mój colcik :-) )) Sprzedany... MSR 1,8 automat 94 r sprzedany... MM nr. 507 Obecnie hmmm- opel


Uploaded with ImageShack.us
 
 
 
avangarda 
Mitsumaniak


Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009
Posty: 226
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 30-11-2009, 21:58   

Hehe, stronkę Krzyżaka przerabiałam już daaawno, kondki wymienione, czujnik temp. również bo nawalił jakiś czas temu. Ale jeśli chodzi o te pierwsze odpalenie, to przed wymianą i teraz jest dokładnie tak samo :? No i colcik na nagrzanym silniczku ma na jałowym tak 700 rpm... Mi to w sumie nie przeszkadza, mniej pali i jest cichy :D ale nie jestem pewna, czy tak ma być :wink:
_________________
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24342
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 01-12-2009, 08:47   

avangarda napisał/a:
colcik na nagrzanym silniczku ma na jałowym tak 700 rpm

na liczniku? - to normalne, bo ten licznik mocno przekłamuje...
przerabiałem już 3 liczniki u siebie i każdy pokazywał w okolicach 650-700 rpm a Palm w tym samym czasie 800-850 rpm :)
 
 
rus_one 
Mitsumaniak


Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 728
Skąd: Kostrzyn
Wysłany: 01-12-2009, 09:20   

Z tego co wiem, to te silniki są wrażliwe na zasyfioną przepustnicę. To chyba pierwsze musisz zrobić. No i ten nieszczęsny krokowiec.

Mogę się mylić bo mój jest z tym "cudownym" gaźnikiem... Niech się dopisze ktoś mający c52, albo może Krzyzak, :mrgreen:
_________________

A to mój colcik :-) )) Sprzedany... MSR 1,8 automat 94 r sprzedany... MM nr. 507 Obecnie hmmm- opel


Uploaded with ImageShack.us
 
 
 
avangarda 
Mitsumaniak


Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009
Posty: 226
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 01-12-2009, 15:47   

Krzyzak, właściwie to nie sprawdzałam na palmie, całkiem możliwe, że tak właśnie jest, sprawdzę to dla swojej świadomości :wink:


rus_one, przepustnica była czyszczona, więc zostaje krokowiec i lambda, ale ją na razie wykluczam bo nie kopci i nie pali więcej. A jeśli chodzi o "cudowny" gaźnik :D
to ja specjalnie szukałam motorka na wtrysku, bo wcześniej w maździe miałam gaźnik i nie wspominam tego dobrze... :mrgreen: :mrgreen:
_________________
 
 
 
rus_one 
Mitsumaniak


Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 728
Skąd: Kostrzyn
Wysłany: 02-12-2009, 20:39   

avangarda, ja w zasadzie lubię gaźniki, ale ten to jakaś masakra. Niby gaźnik a nigdzie się nie da rąk wsadzić bo sterowane elektronicznie albo podciśnieniowo...

BTW zdjołem kostkę z czujnika temp. silnika i testuję jak to będzie. Chodzi mi o jego kosmiczne spalanie w mieście. Ciekawe jak wyjdzie...
_________________

A to mój colcik :-) )) Sprzedany... MSR 1,8 automat 94 r sprzedany... MM nr. 507 Obecnie hmmm- opel


Uploaded with ImageShack.us
 
 
 
YYari 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt '88-92 1.3 GL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 19
Skąd: Katowice
Wysłany: 08-12-2009, 21:03   

chłopaki a co moze byc przyczyna jak odpalam go na benzynie to tak go szarpie i gasnie ?
świece kable filtry ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.