Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z przednim mostem
Autor Wiadomość
CeMiŚ
[Usunięty]

Wysłany: 25-11-2009, 09:31   Problem z przednim mostem

Witajcie !
Urodził mi się problem mam pojarkę z '95 2.8 TD long i zauważyłem wczoraj że po załączeniu przedniego napędu autko bardzo zauważalnie zwalnia ( nie był tego wcześniej ), a na skręconych kołach (nie do oporu) i prędkości 20 km/h autko wręcz staje. Czy jest to naturalny objaw ? Muszę nadmienić że po terenie jeżdżę rzadziej niż sporadycznie :oops: i ostatnio mój mechanik likwidował luzy na łożyskach przednich kół.
Podpowiedzcie co jest bo przed świętami nie chcę wydawać kasy bez potrzeby ?
CeMiś
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 25-11-2009, 10:21   

Witaj.Jaką masz skrzynię biegów ES można skręcać dużym łukiem na miękkim podłożu na asfalcie możesz zniszczyć przód przy SS nie robi to różnicy Gene fantastycznie to opisał (sorki nie mam teraz czasu szukać na forum aby podać Ci linka ) i druga sprawa to może przy zmianie łożysk coś pochrzanił ze sprzęgiełkami --mi w "warsztacie" z Bożej łaski np odwrotnie założyli jeden element (????) i mogłem zacząć szukać drugiej półośki na wymianę ale w porę zostało to wychwycone w innym warsztacie.
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
CeMiŚ
[Usunięty]

Wysłany: 26-11-2009, 11:21   

Skrzynia u mnie ES i tak się zastanawiałem że zanim zacznę coś kombinować to poproszę kogoś i najpierw przejadę się jakąś pojarką i sprawdzę jak to trybi u innych. Łożysk nie wymieniałem tylko był korygowany drobny luz na kołach.
A teraz z innej mańki mam drobny problem z odpalaniem po dłuższym postoju i szukam zaworków zwrotnych żeby zamontować przed pompą niestety u mnie w mieścinie nikt nie potrafi powiedzieć jakie to mają być zawory i gdzie je kupić może Ty mi pomożesz.
Dzięki za odzew.
 
 
pantonik1 
Mitsumaniak

Auto: Pajero III 3.2 DI-D Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 131
Skąd: Lubaczów
Wysłany: 26-11-2009, 12:19   podpowiedź

napisz do Zbyszkam2. pomoże :-)
_________________
O samochód należy dbać tak samo, jak o kobietę! - bądź bardzo podobnie:-) pantonik1
 
 
diWhizZ 
Mitsumaniak


Auto: Pajero V46 `99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 192
Skąd: Radom
Wysłany: 03-12-2009, 17:49   

CeMiŚ napisał/a:
A teraz z innej mańki mam drobny problem z odpalaniem po dłuższym postoju i szukam zaworków zwrotnych żeby zamontować przed pompą niestety u mnie w mieścinie nikt nie potrafi powiedzieć jakie to mają być zawory i gdzie je kupić może Ty mi pomożesz.
Dzięki za odzew.


Skocz to pierwszego lepszego sklepu z autodrobnicą, powinni mieć, aluminiowy, powrotny zawór kulkowy, żeby nie ciąć przewodu, kup kawałek (5cm wystarczy). Jeden warto założyć na zasilaniu, można też na powrocie.

A tak BTW, czy Wasze pojarki są tak wrażliwe na jakość paliwa. Zalałem ostanio, (na szczęście tylko za 100 paliwo na Bliskiej, zwykły olej nie Bio) i od razu zaczął mieć problemy z paleniem z rana, po lekkim przymrozku trzeba go "chetłać" ... i znowu się zastanawiam czy nie trzeba rzucić okiem na podgrzewacze.
 
 
pantonik1 
Mitsumaniak

Auto: Pajero III 3.2 DI-D Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 131
Skąd: Lubaczów
Wysłany: 03-12-2009, 19:34   jakość paliwa

Może i inni będą się śmiać, ale moja Pajerka odczuwa jakość paliwa. Inaczej ciągnie! Dlatego staram się zawsze tankować diselka tego lepszego Vipauerka, czy tym podobny. Jak tankuję lepszą i zwykły, ja odczuwam różnicę - może dlatego, że sam tankuje i sam jeżdżę:-) To już musi być ostateczność, żebym tankował na jakiejś przydrożnej stacji. Zawsze shel, bp, orlenowskie - w takiej kolejności, jeśli mam wybór. Ale widzę, że chyba zmieniam temat :( Przepraszam:-)
_________________
O samochód należy dbać tak samo, jak o kobietę! - bądź bardzo podobnie:-) pantonik1
 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 04-12-2009, 08:01   

diWhizZ napisał/a:
Jeden warto założyć na zasilaniu, można też na powrocie.


Na powrocie?Nie ma sensu,bo tam nie występuje podciśnienie...Jeśli już chcesz dwa,to przed pompką ręczną i jeden za.No i faktycznie takie zaworki są łatwo dostępne w zwykłych sklepach...

diWhizZ napisał/a:

A tak BTW, czy Wasze pojarki są tak wrażliwe na jakość paliwa. Zalałem ostanio, (na szczęście tylko za 100 paliwo na Bliskiej, zwykły olej nie Bio) i od razu zaczął mieć problemy z paleniem z rana, po lekkim przymrozku trzeba go "chetłać" ... i znowu się zastanawiam czy nie trzeba rzucić okiem na podgrzewacze.


Może przymrozki się zgrały i zaczęły występować wraz z twoim tankowaniem na bliskiej
U mnie nie ma to znaczenia,wystarczy dobrze podgrzać świece i BRYZG i chodzi :mrgreen:
(dobrze podgrzać tzn;grzać nie do momentu zgaśnięcia lampki,tylko do wyraźnie słyszalnego prztyknięcia elektozaworu...i powtórzyć ze trzy razy)
_________________
"Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie" :)
 
 
diWhizZ 
Mitsumaniak


Auto: Pajero V46 `99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 192
Skąd: Radom
Wysłany: 04-12-2009, 10:49   

gołąb napisał/a:

Na powrocie?Nie ma sensu,bo tam nie występuje podciśnienie...Jeśli już chcesz dwa,to przed pompką ręczną i jeden za.

Dobrze prawisz i to też miałem na myśli ... a napisałem tak jakby chodziło o powrót z pompy, mea culpa

A wracając do grzania, zmieniałeś świeczki w pojarce a jeśli tak to na jakie?
Rozrzut cenowy jest ogromny ... u Zbyszka na e-pajero.pl są jakieś swieczki oem po 68 zł sztuka, ciekaw jestem czy już ktoś je zakładał i jakie są wrażenia.
 
 
stegano 
Forumowicz

Auto: Pajero II 1994 2.8TD japończyk
Kraj/Country: Mexico
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 341
Skąd: z lasu
Wysłany: 04-12-2009, 14:40   

diWhizZ napisał/a:

A wracając do grzania, zmieniałeś świeczki w pojarce a jeśli tak to na jakie?
Rozrzut cenowy jest ogromny ... u Zbyszka na e-pajero.pl są jakieś swieczki oem po 68 zł sztuka, ciekaw jestem czy już ktoś je zakładał i jakie są wrażenia.


Jak świece to tylko NGK - ceramiczne, drogie ale wyższej jakości już nie ma.
_________________
Dziennik - z życia Pajero
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=39397
 
 
diWhizZ 
Mitsumaniak


Auto: Pajero V46 `99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 192
Skąd: Radom
Wysłany: 04-12-2009, 14:57   

stegano napisał/a:
Jak świece to tylko NGK - ceramiczne, drogie ale wyższej jakości już nie ma.


To się wie, tylko jak kilka miesięcy tego kupowałem NGK do voyagera 2,5TD to płaciłem po niecałe 40 PLN sztuka (tyle samo kosztuje do pojarki 2,5)a NGK do 2,8 to już historia ponad 100 PLN ...
 
 
stegano 
Forumowicz

Auto: Pajero II 1994 2.8TD japończyk
Kraj/Country: Mexico
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 341
Skąd: z lasu
Wysłany: 04-12-2009, 15:37   

diWhizZ napisał/a:
stegano napisał/a:
Jak świece to tylko NGK - ceramiczne, drogie ale wyższej jakości już nie ma.


To się wie, tylko jak kilka miesięcy tego kupowałem NGK do voyagera 2,5TD to płaciłem po niecałe 40 PLN sztuka (tyle samo kosztuje do pojarki 2,5)a NGK do 2,8 to już historia ponad 100 PLN ...


To fakt, ja płaciłem za komplet 130 funcików.
_________________
Dziennik - z życia Pajero
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=39397
 
 
PiotrC 
Forumowicz


Auto: Pajero III 3.2 DID
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 266
Skąd: Śląsk, Tarnowskie Góry
Wysłany: 04-12-2009, 20:20   

ad Ce MiŚ
A czy nie zmieniłeś czasem opon na inny rozmiar z przodu ?
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.