jaką moc ma silnik 4g64 ?? |
Autor |
Wiadomość |
dany-ct [Usunięty]
|
Wysłany: 08-09-2006, 21:17 jaką moc ma silnik 4g64 ??
|
|
|
jak w temacie moc itp , a z opcji szukaj kożystałem coś tam widziałem że jest pare wersji
napewno nie interesuje mnie jakiś mivec czy coś takiego |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 08-09-2006, 21:21
|
|
|
o jaką pojemnośc chodzi 2,4 (110kW) klik
eclipse
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
dany-ct [Usunięty]
|
Wysłany: 08-09-2006, 21:34
|
|
|
nawet niewiem jakie są pojemności zbieram info czy jest sens coś takiego na swapa za
4g63 szukać ??
o jak największej mocy i momęcie |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 08-09-2006, 21:54
|
|
|
a zaglądałeś na stony co podałem
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
dany-ct [Usunięty]
|
Wysłany: 08-09-2006, 22:10
|
|
|
to raczej z moich planów nici myślałem że z 2,4 l jest tej mocy troche więcej
z 170 km ...
chodziło i o swap do mojego eclipsa 4g63 |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 08-09-2006, 22:19
|
|
|
to daj 3.0 V6 205 PS |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
dany-ct [Usunięty]
|
Wysłany: 08-09-2006, 22:27
|
|
|
z czego to silnik ?? i chyba koszt takiego + swap by przekroczył koszt 4g63 T ?? |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 08-09-2006, 22:59
|
|
|
dany-ct napisał/a: | z czego to silnik ?? | z kliperka G3 od 99'
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
shovel [Usunięty]
|
Wysłany: 08-09-2006, 23:08
|
|
|
ee nie wiem czy by się do 2g zmieściło 3.0 V6. to ma komorę silnika mniej więcej taką jak galant E3x, a do E3x 3.0 V6 wejdzie... ale konieczne przeróbki -> poszerzenie (min 4-5 cm) i podniesienie maski (nie domknie się).
najlepiej 4G63T... |
|
|
|
 |
kiepuczi
Forumowicz
Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 203 Skąd: Pulawy
|
Wysłany: 09-09-2006, 03:23
|
|
|
on mial raczej na mysi silnik z galanta albo spidera 4 cylindrowy , nieoplacalna zamiana. lepije poszukaj turbo ze skrzynka jelsi masz pieniezki i z rob gst. |
|
|
|
 |
dany-ct [Usunięty]
|
Wysłany: 09-09-2006, 09:37
|
|
|
kiepuczi napisał/a: | on mial raczej na mysi silnik z galanta albo spidera 4 cylindrowy , nieoplacalna zamiana. lepije poszukaj turbo ze skrzynka jelsi masz pieniezki i z rob gst. |
dokladnie bo gdzieś czytałem że to są bliźniacze konstrukcjie , pozatym mam sekwencje
na 4 garki ale to troche mało żeby z 104 na 110 kw przerabiać może z jakiejś
hondy prelude by silnik wcisnoł tam chyba był 2l 190 km ?? ( dokładnie niewiem ) |
|
|
|
 |
kiepuczi
Forumowicz
Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 203 Skąd: Pulawy
|
Wysłany: 10-09-2006, 00:55
|
|
|
w sumie to sie robi tak , wklada sie blok 4g63 z walem 6 bolt , i glowice 2g turbo 4g63 , i mamy skladanke ktora wyrtrzyma na seri 450 koni lekko. tak to sie robi przy swapie na 4g64 |
|
|
|
 |
dany-ct [Usunięty]
|
Wysłany: 10-09-2006, 08:59
|
|
|
kiepuczi napisał/a: | w sumie to sie robi tak , wklada sie blok 4g63 z walem 6 bolt , i glowice 2g turbo 4g63 , i mamy skladanke ktora wyrtrzyma na seri 450 koni lekko. tak to sie robi przy swapie na 4g64 |
no te 400 koni przy turbince oczywiście ?? |
|
|
|
 |
|