Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
filtr sportowy
Autor Wiadomość
puntspusy 
Forumowicz


Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 505
Skąd: dokąd
Wysłany: 18-10-2006, 13:27   filtr sportowy

Co myslicie o takim filtrze :
http://www.allegro.pl/ite...lt_lancer_.html

jest sens kupowac ?
_________________
too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz
 
 
Azrael
[Usunięty]

Wysłany: 18-10-2006, 14:09   

A w jakim celu? W Lancerze 16 spodziewąłbym się głównie efektów psychologicznych.
 
 
nowak
[Usunięty]

Wysłany: 18-10-2006, 19:37   

Lepiej kup sobie sportowe naklejki przybedzie ci tyle samo mocy. :mrgreen:
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 18-10-2006, 19:46   

A - pomijając kwestię (braku)wzrostu mocy - może warto przejrzeć forum i sprawdzić, czy ktoś już o to samo nie pytał? Np. tutaj?
 
 
krzysio1972 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 469
Skąd: Józefów
Wysłany: 19-10-2006, 10:18   

A ja uwazam, ze warto, tyle, ze powody sa czysto ekonomiczne. Ja w carismie 1.6 i galu mam wklady K&N, oba samochody sa ponadto zagazowane. Dobry filtr papierowy troche kosztuje, a tu kupuje bawelniany plus zestaw czyszczaco/oliwiacy za 50pln i po problemie na lata.
_________________
Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97
 
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 19-10-2006, 11:48   

krzysio1972, K&N a jakaś podróba diabli wiedzą jaka to całkiem róóóżne sprawy. Ceny też skrajnie inne.
 
 
krzysio1972 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 469
Skąd: Józefów
Wysłany: 19-10-2006, 14:47   

No moze rzeczywiscie przyklad malo trafiony tym bardziej, ze K&N jest 3,5 raza drozszy od tego z allegro i w sumie nie wiem czemu az tyle, do galanta 2.5 K&N kosztuje 125pln.
_________________
Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97
 
 
 
Karwoś 
Mitsumaniak

Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Maj 2005
Posty: 1446
Skąd: Suwałki
Wysłany: 22-10-2006, 23:14   

Ja się ostatnio rozglądam za stożkowym do mojego i jak kupię coś to tylko to co jest pod lancera zrobione - nie jakieś podróbki - i tak Typhone Kit K&N do Lancera 2.0 '04 to wydatek ok 750zł więc to na pewno nie jest 65zł jak za wkład powyżej - działanie podejrzewam też będzie inne. Co do czyszczenia co 60000km to chyba jak samochód jeździ na niemieckich autostradach jak nie ma wiatru - w warunkach polskich i polskim zapyleniu po 15000 to juz koniecznosć. Akurat dzisiaj czyściłem stożek ( tyle że w Sienie 1.6 ) - po 30000 km - jej to akurat nie robi różnicy bo nawet bez filtra mieli kołami przy zmianie biegu na 2 . Ale po 60000km to taki wkład pewnie byłby cały zatkami chociazby muchami :)
_________________
Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela

Czas może na Space Stara dla żony?
 
 
 
ApAcHoS 
Mitsumaniak


Auto: Volvo C70 Cabrio/ Grandis
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 434
Skąd: WWL
Wysłany: 15-11-2009, 13:30   

A może....Airbox
 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 15-11-2009, 17:57   

Bez odpowiedniego doprowadzenie zimnego powietrza do filtra zrobi więcej złego niż dobrego.
 
 
ApAcHoS 
Mitsumaniak


Auto: Volvo C70 Cabrio/ Grandis
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 434
Skąd: WWL
Wysłany: 15-11-2009, 20:19   

Czyli jak każdy filtr stożkowy....
Jak to jest ze stożkiem to wiem bo miałem w nie 1 samochodzie...ale kolega miał airboxa tylko tego dużego BMC w Megance Couope i naprawdę auto lepiej na tym jeździło
 
 
 
Karwoś 
Mitsumaniak

Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Maj 2005
Posty: 1446
Skąd: Suwałki
Wysłany: 15-11-2009, 21:23   

Ja w Maźdze 6 mialem kupiony na Ebay - dedykowany pod silnik 2.3 razem z rurami doprowadzającymi z możliwością short i long . Dodatkowo powywaleniu wszystkich bebechówżeby nie zasysal cieplego z chlodnic wykonalem z blachy aluminiowej 1mm osłonę która idealnie pasowala i odgradzala cale cieple powietrze - w serwisie mysleli że to bylo razem w zestawie. Efekt:

1. Może troche lepiej przyredukcji i wskoczeniu obr na 3500 - wydawaloby się że lepiej ciągnie.
2. Zdołu słabszy widocznie.
3. Efekt dzwiękowy nie do podważenia - powyżej 3500 już ostro grał.

tylko Efekt 3 był bardzo widoczny :) - reszta koni na pewno nie dala.
_________________
Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela

Czas może na Space Stara dla żony?
 
 
 
puntspusy 
Forumowicz


Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 505
Skąd: dokąd
Wysłany: 16-11-2009, 08:10   

napisalem ten post kilka lat temu od tego czasu na podstawie wlasnych doswiadczen i przerobieniu wszystkim mozliwych dolotow nie w mitsu a w hondzie moge powiedziec tak,
dolot krotki z filtrem stozkowym pod maska to najgorszy z mozliwych pomyslow, odgrodzenie takiego dolotu blacha to tez sredni pomysl z efektem bardziej psychologicznym nizli realnym,
airboxy tylko z doprowadzeniem zimnego powietrza ale to tez zalezy od wielkosci boxa przy malych boxach na tzw gorze moze byc za malo powietrza
najlepszym rozwiazaniem jest dolot dlugi (Cold Air Intake- CAI) z filtrem stozkowym znajdujacym sie poza komora silnika np gdzies przed przednim kolem ewentualnie ze stozkiem ubranym w watershielda co by nam wody nie zaciagnal i na jesien-zime radze wrocic do ori dolotu a jedynie latem isc w CAI
niektorzy tez kombinuja z dolotem krotkim doprowadzeniem do niego zimnego powietrza i przegroda od silnika to rozwiazanie posrednie ale i tak wybralbym CAI jesli tylko znajdzie sie dla niego miejsce
 
 
Karwoś 
Mitsumaniak

Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Maj 2005
Posty: 1446
Skąd: Suwałki
Wysłany: 16-11-2009, 22:42   

Ja mialem odgrodzenie blacha aluminiową i na trasie to się sprawdzalo w 100% - rura doprowadzająca do silnika byla tak zimna że skraplala się na niej para (bylo to rozwiązanie od wrzesnia do maja - potem byl Cold Air Intake - z filtrem w nadkolu). Ale w mieścia - ciągle swiatla itp - doprowadzenie rzeczywiscie bylo cieple jak wszystko w komorze silnika - nawet przy CAI - jak samochód stoi to nie ma bata - rura rozgrzewa się i to bardzo.
_________________
Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela

Czas może na Space Stara dla żony?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.