 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Sprzęgło, silnik i zagłówek. |
Autor |
Wiadomość |
Jacek Wawa
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,6 GL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Gru 2008 Posty: 26 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-12-2009, 14:56 Sprzęgło, silnik i zagłówek.
|
|
|
Pierwsze pytanie dotyczy sprzęgła. Bierze ono wcześniej na jedynce i później na pozostałych biegach. Czego to moźe być przyczyna? Druga sprawa to dziwny rezonans gdzieś przy silniku przy 3 tyś. obrotów. Jeszcze jeden problem z silnikiem jest taki, że po rozgrzaniu silnika traci trochę mocy, jest to zauważalne. Ostatnia rzecz to trzeci zagłowek w tylnym siedzeniu, którego nie ma w Carismie przed liftem. Przydałby się dla bezpieczeństwa, czy ktoś myślał jak go dorobić? |
|
|
|
 |
Sylwan
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.6 GLX 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2008 Posty: 310 Skąd: WD / LBI
|
Wysłany: 11-12-2009, 22:32
|
|
|
Jeżeli chodzi o pierwsze pytanie to być może będzie wysprzęgnik, ale pewien nie jestem. Sprawdź poziom płynu w skrzyni biegów... |
_________________ Pozdrawiam
Sylwan
Była - Carisma 1.6 GLX 16V 97r - 2007-2023
Jest - Citroen C5 2,0 2003r - 2011-...
Jest - Audi Q5 2,0 TFSI 2013r - 2023-...
 |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 13-12-2009, 08:34
|
|
|
w pierwszym wypadku obstawiam spalone sprzęgło albo walnięty docisk sprzęgła a właśnie jest to podobnie odczuwalne że sprzęgło później łapie szczególnie jak się go na poprzednim biegu przypiłuje troszku.
rezonans to może być osłona kolektora wydechowego blacha z piktogramem "nie dotykać gorące" widać ją odrazu po otworzeniu maski, bądź osłona tzw. down pipe, takiej rury która przymocowana jest bezpośrednio do kolektora,schodzi w dół później jest wygięta do tyłu i kończy się na połączeniu elastycznym, jest ona osunięta taką puszką blaszaną która lubi dzwonić, dalej masz katalizator i osłonę katalizatora która również lubi dzwonić oprócz tego same rury jeżeli nie są dobrze zawieszone potrafią też o coś się obijać. bez podniesienia samochodu czasami ciężko zdiagnozować. to że silnik po rozgrzaniu traci trochę mocy to zauważyłem i wydaje mi się że jest to związane z trybem ssania i innym dobraniem proporcji mieszanki przez ECU. zagłówkami to ci nic nie poradzę trzeba pokombinować i zastanowić się nad tym czy w ogóle warto. |
|
|
|
 |
|
|