Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Sprzęgło, silnik i zagłówek.
Autor Wiadomość
Jacek Wawa 
Nowy Forumowicz


Auto: Carisma 1,6 GL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 26
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-12-2009, 14:56   Sprzęgło, silnik i zagłówek.

Pierwsze pytanie dotyczy sprzęgła. Bierze ono wcześniej na jedynce i później na pozostałych biegach. Czego to moźe być przyczyna? Druga sprawa to dziwny rezonans gdzieś przy silniku przy 3 tyś. obrotów. Jeszcze jeden problem z silnikiem jest taki, że po rozgrzaniu silnika traci trochę mocy, jest to zauważalne. Ostatnia rzecz to trzeci zagłowek w tylnym siedzeniu, którego nie ma w Carismie przed liftem. Przydałby się dla bezpieczeństwa, czy ktoś myślał jak go dorobić?
 
 
Sylwan 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.6 GLX 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 310
Skąd: WD / LBI
Wysłany: 11-12-2009, 22:32   

Jeżeli chodzi o pierwsze pytanie to być może będzie wysprzęgnik, ale pewien nie jestem. Sprawdź poziom płynu w skrzyni biegów...
_________________
Pozdrawiam
Sylwan
Była - Carisma 1.6 GLX 16V 97r - 2007-2023
Jest - Citroen C5 2,0 2003r - 2011-...
Jest - Audi Q5 2,0 TFSI 2013r - 2023-...
 
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 13-12-2009, 08:34   

w pierwszym wypadku obstawiam spalone sprzęgło albo walnięty docisk sprzęgła a właśnie jest to podobnie odczuwalne że sprzęgło później łapie szczególnie jak się go na poprzednim biegu przypiłuje troszku.
rezonans to może być osłona kolektora wydechowego blacha z piktogramem "nie dotykać gorące" widać ją odrazu po otworzeniu maski, bądź osłona tzw. down pipe, takiej rury która przymocowana jest bezpośrednio do kolektora,schodzi w dół później jest wygięta do tyłu i kończy się na połączeniu elastycznym, jest ona osunięta taką puszką blaszaną która lubi dzwonić, dalej masz katalizator i osłonę katalizatora która również lubi dzwonić oprócz tego same rury jeżeli nie są dobrze zawieszone potrafią też o coś się obijać. bez podniesienia samochodu czasami ciężko zdiagnozować. to że silnik po rozgrzaniu traci trochę mocy to zauważyłem i wydaje mi się że jest to związane z trybem ssania i innym dobraniem proporcji mieszanki przez ECU. zagłówkami to ci nic nie poradzę trzeba pokombinować i zastanowić się nad tym czy w ogóle warto.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.