 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Schemat lub zdjęcie zegarów HC |
Autor |
Wiadomość |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 06-06-2011, 00:19 Schemat lub zdjęcie zegarów HC
|
|
|
Potrzebuję schematu zegarów HC lub rozpiski pinów w kostkach zegarów. Ewentualnie pomocne będzie zdjęcie zegarów tuż po włączeniu zegarów dla auta po drugim lifcie ze skrzynią AT.
Walczę ze swapem i wiązki nie trafiają, muszę zlokalizować piny odpowiedzialne za każdą kontrolkę w wiązce żeby poukładać. |
|
|
|
 |
tomrom
Forumowicz
Auto: Galant EA2A '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Sty 2010 Posty: 168 Skąd: Lubin
|
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 06-06-2011, 08:34
|
|
|
Co za leń http://forum.mitsumaniaki...er=asc&start=75
albo:
[ Dodano: 06-06-2011, 08:37 ]
W razie potrzeby dysponuje większym plikiem ale w formacie PDF |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 06-06-2011, 08:42
|
|
|
Dzięki panowie. A dysponuje ktoś schematami elektrycznymi? Interesuje mnie rozpiska kostek w galancie dieslu dla kostek wiązki zegarów, czyli tej zamocowanej od spodu deski.
[ Dodano: 06-06-2011, 08:49 ]
robertdg, gdyby dało radę podesłać ten pdf, to byłbym wdzięczny. Chcę to wydrukować, a ta czcionka mała trochę |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 06-06-2011, 09:10
|
|
|
Mała waga to i bez logowania powinieneś dac rade to zrzucić
http://chomikuj.pl/robert...C,686246918.pdf
Pinologia Dieslowskich zegarów jest raczej taka sama jak benzynowy, rózni sie jedynie pinologia zegary analogowe --> HC --> HC VR4 tak bynajmniej wywnioskowałem z materiałów. ale zawsze mozesz sobie porównac pinologie diesla z opisem PDF |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 06-06-2011, 09:21
|
|
|
To, że zegary są takie same to wiem, ale problem polega na tym, że w ETACS piny są zupełnie inaczej. Tak samo na wyjściu z wiązki głównej. Muszę je poprzekładać w kostkach by trafiały odpowiednio. Mam wiązkę zegarów od anglika, wiązkę główną w kabinie od swojego, a wiązkę silnika oczywiście też angielską. Na szczęście wszystkie wskaźniki od automatu działają.
[ Dodano: 06-06-2011, 09:23 ]
Cytat: | W tym momencie wyszedł straszny zonk. Po włączeniu zapłonu pojawiła się kontrolka poziomu oleju, abs, otwarcia drzwi, ciśnienia oleju i poziomu oleju,a także rezerwa, mimo tego, że paliwa cały bak. Zamieniłem wiązkę zegarów na te od diesla. Tutaj zaświeciła się SRS, ciśnienia oleju, ładowania, rezerwa, otwarcia drzwi i jakaś jeszcze. Okazuje się, że piny w etacs zupełnie nie trafiają w kostkę wiązki zegarowej. Dodatkowo jest problem z propagacją zasilania ECU.
Czeka mnie wydrukowanie rozpiski pinów ECU, rozpiski zegarów i skombinowanie rozpiski etacs w moim TD (muszę się uśmiechnąć do Bartka ). Będę PIN po pinie lokalizował i przekładał, tak by uzyskać wszystkie kontrolki prawidłowo.
Mogę się domyślać, które kontrolki biegną z wiązki kabinowej, a które z silnika i szukać w odpowiednich miejscach. Wszystko do zrobienia, ale czasu trochę zejdzie.
Dodatkowo muszę zapewnić ECU wszystkie sygnały z wiązki kabinowej. Będę przeglądał i czytał, bo w zasadzie poza zasilaniem nie wiem czy coś jeszcze bierze z tej wiązki. Oddaje zasilanie pompki paliwa i komunikuje się z immo, ale te sprawę już przełożyłem tak jak powinna być. |
|
|
|
|
 |
Krzysiek89
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishu Galant 2.4 GDI 2000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Cze 2011 Posty: 9 Skąd: Kąty Wrocławskie
|
Wysłany: 15-06-2011, 19:36
|
|
|
Siemanko,
jestem nowym posiadaczem galanta i jedynie ci bym chciał w nim zmienić to zegary na hc,
ciężka to operacja??
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
jacekxx
Forumowicz

Auto: mitsubishi galant EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 14 Lip 2009 Posty: 255 Skąd: Tarnawatka
|
|
|
|
 |
|
|