 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CA1A 1.3] Hamulce Problem;/ |
Autor |
Wiadomość |
Mylu
Forumowicz
Auto: Colt CAO 92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 33 Skąd: Gostynin
|
Wysłany: 21-12-2009, 23:24 [CA1A 1.3] Hamulce Problem;/
|
|
|
Witam...
Problem polega na tym iż:jechałem sobie droga ekspresowa przy mrozie -11 stopni z prędkością 110 km/h i co zaczynam hamowanie i pedał wpada w podłogę czuć lekkie hamowanie i nic więcej czy to możliwe ze mogło coś zamarznąć ??Problem jest ogromny zdarzyło się to tylko raz po zjechaniu z drogi było juz wszystko ok ale boje się jezdzić autem jaki macie pomysł dlaczego tak mogło się stać?Płyn był sprawdzony klocki i szczęki powymieniane i jeszcze jedno pytanie jaki jest pedał hamulca kiedy są zapowietrzone może to było przyczyną no nie mam pomysłu liczę na waszą pomoc... |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23636 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 21-12-2009, 23:43
|
|
|
Mylu napisał/a: | jedno pytanie jaki jest pedał hamulca kiedy są zapowietrzone | płytki pedał (wpadający w podłoge), jakby nie było hamulca, plyn hamulcowy wymienia sie co 2 lata bo jest higroskopijny i chłonie wilgoć, koniecznie odessać stary płyn i wymienić na nowy, po czym porządnie odpowietrzyć układ hamulcowy. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Mylu
Forumowicz
Auto: Colt CAO 92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 33 Skąd: Gostynin
|
Wysłany: 22-12-2009, 21:12
|
|
|
mogł by ktos opisac jak odpowierrzyc układ?jestem ciemny w tym temacie |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23636 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 22-12-2009, 22:45
|
|
|
Potrzebne 2 osoby jedna operuje kluczykiem i odpowietrznikiem, a druga pedalem hamulca, odpowietrza sie zaczynajac od nadalszegu punktu od pompy hamulcowej/pomy ABS standardowo pompa po lewej stronie wiec zaczyna sie od kola PT potem LT, PP, LT, czynnosci nastepujace osoba wciska pedal hamulca powiedzmy 5 razy po czym trzyma caly czas wcisniety, a 2 osoba odkreca odpowietrznik i spuszcza plyn, po czym go zareca i osoba naciskajaca hamulec ponownie zaczyna naciskac hamulec/pompowac, tak trzeba powtorzyc kazde kolo az zacznie leciec czysty plyn bez powietrza, mozna taka akcje powtórzyc do spuszczeniu po okolo 20ml plynu na kazde kolo, najlepiej jeszcze zaopatrzyc sie w wezyk i bytelke na stary plyn co by nie schlapac wsystkiego wkolo, wezyk zakladamy na odpowietrznik i wkladamy do putelki, najlepiej przezroczystej, trzeba stale pamietac o utrzymywaniu stalego poziomu plynu w zbiorniczku, a uprzednio przed odpowietrzaniem odessac stary plun ze zbiorniczka i zalac nowy na full. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Mylu
Forumowicz
Auto: Colt CAO 92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 33 Skąd: Gostynin
|
Wysłany: 22-12-2009, 23:01
|
|
|
dzieki;)zabiore sie jutro do tego;) |
|
|
|
 |
idas
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 1716 Skąd: Wrocław/Rawicz
|
Wysłany: 23-12-2009, 00:21
|
|
|
U mnie konieczne było wykonanie wymienionych przez Roberta czynności na odpalonym silniku (działająca pompa wspomagania). |
_________________ Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 |
|
|
|
 |
|
|