Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problemy z 4G63T
Autor Wiadomość
tom580 
Forumowicz
tom580

Auto: Mitsubishi Eclipse GST 1995
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 41
Skąd: Koszalin
  Wysłany: 20-12-2009, 13:10   Problemy z 4G63T

Witam mam problemy z moją Eclipsą 2G, a mianowicie:

1 czasami na luzie skaczą mi obroty między 700-1400

2 najgorszy to: zawsze jak dodam gazu i ciśnienie doładowania przekroczy 0,5 to silnik się muli, zaczyna szarpać i przerywać, nie wyskakuje żaden błąd silnika, podpieli mi kompa w celu sprawdzenia błędów silnika i nic nie wykazało, niby przepływka i sonda jest ok, paliwo też dostaje i jest dobrze a w czasie jazdy przerywa i się dusi nie można nawet w spokoju się rozpędzić jak ktoś coś wie to proszę o pomoc.
 
 
 
4g63colt
[Usunięty]

Wysłany: 20-12-2009, 13:37   

Pierwsza sprawa trzeba sprawdzić szczelność dolotu i szczelność na odcinku turbo-kolektor dolotowy,trzeba też sprawdzić ciśnienie paliwa a na końcu czujnik stukowy.
 
 
tom580 
Forumowicz
tom580

Auto: Mitsubishi Eclipse GST 1995
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 41
Skąd: Koszalin
Wysłany: 20-12-2009, 13:45   

w piątek sprawdzałem szczelność całego układu dolotowego i muszę powiedzieć, że miał drobną nieszczelność przy intercoolerze którą poprawiłem, ale nadal bez zmian. Według diagnosty paliwo jest dobrze podawane a długoterminowa korekta dawkowania paliwa jest na poziomie 3,9% A co do czujnika stukowego to jak go można sprawdzić?
 
 
 
4g63colt
[Usunięty]

Wysłany: 20-12-2009, 13:55   

Czujnik na razie zostawmy w spokoju,jak dawno temu wymieniałeś kable W/N i świece?
 
 
tom580 
Forumowicz
tom580

Auto: Mitsubishi Eclipse GST 1995
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 41
Skąd: Koszalin
Wysłany: 20-12-2009, 13:57   

Jakoś w połowie sierpnia
 
 
 
4g63colt
[Usunięty]

Wysłany: 20-12-2009, 14:02   

W takim razie ja bym zaczął od świec,ja miałem przypadek że założyłem nowe i jedna z nich prawie nie dawała iskry.
 
 
tom580 
Forumowicz
tom580

Auto: Mitsubishi Eclipse GST 1995
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 41
Skąd: Koszalin
Wysłany: 20-12-2009, 14:33   

Ale skoro na biegu jałowym wszystko jest ok, czyli silnik nie przerywa to chyba świece są ok, tylko w czasie jazdy pod obciążeniem jak mu turbina dmuchnie powyżej 0,5 to wtedy przerywa i szarpie

[ Dodano: 20-12-2009, 14:34 ]
ale je wymienie na wszelki wypadek
 
 
 
4g63colt
[Usunięty]

Wysłany: 20-12-2009, 20:55   

zapłon zachowuje się inaczej pod ciśnieniem,świece które potrzebujesz to BPR7ES.
 
 
dylson
[Usunięty]

Wysłany: 20-12-2009, 22:30   

Komp nie zawsze wykryje padnieta przeplywke. Odepnij ja i przejedz sie bez niej zobacz czy bedzie roznica. Napewno nie masz innej nieszczelnosci w dolocie? Sprawdzales cisnienie paliwa? Moze pompa padla.
 
 
tom580 
Forumowicz
tom580

Auto: Mitsubishi Eclipse GST 1995
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 41
Skąd: Koszalin
Wysłany: 29-12-2009, 00:45   

No panowie przepraszam, że tak późno ale święta i brak czasu i możliwości :mrgreen: Świece wymieniłem i nic to mi nmie dało, ale zrobiłem ładną trasę z odpiętą przepływką i szczerze mówiąc to nic się nie zmieniło oprócz tego że już przy dmuchnięciu 0,3-0,4 w górę szarpie a z przepływką od 0,4-0,5 w górę. Więc jak dobrze rozumuję to muszę szukać drugiej :(
 
 
 
dylson
[Usunięty]

Wysłany: 29-12-2009, 11:46   

Jesli po odpieciu przeplywki nie bylo pogorszenia to moze wskazywac, ze to ona jest winna.
 
 
tom580 
Forumowicz
tom580

Auto: Mitsubishi Eclipse GST 1995
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 41
Skąd: Koszalin
Wysłany: 29-12-2009, 14:34   

No tak tylko jak ją sprawdzić, problem w tym, że jak widzą ten samochud to słyszę tylko dziękuje i dowidzenia a kupować nową i przekonać się że to nie ona jest temu winna to trochę nie bardzo, ale dziwne że nie wyskoczył żaden bląd silnika a chyba powinien? Jutro podjadę jeszcze do jednego elektryka i może on coś jeszcze poradzi.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.