Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
PROBLEM Z OBROTAMI
Autor Wiadomość
ToX 
Mitsumaniak

Auto: mitsubishi carisma1.9DI-D102KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 67
Skąd: Białystok
Wysłany: 18-12-2009, 13:56   PROBLEM Z OBROTAMI

Mam pytanko/problem po odpaleniu mojej Cari tj: 1,9 DI-D obroty wynoszą 500( to jest problem) czym może to być spowodowane??:/ sa chyba troche za niskie teraz na mrozach po odpaleniu dochodza do ok 900. Z góry sorki jak ten temat sie powtarza
 
 
robson1014 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma 1.9 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 8
Skąd: Chrzypsko Wielkie
Wysłany: 18-12-2009, 17:10   

Witam kolege. W moim aucie jest ten sam problem.Opisze to od początku.Po odpaleniu obroty są na ok 700, pare sekund póżniej skaczą na 900 a po przejechaniu ok 20km jest ok 600. Wydaje mi sie że te 600 to za mało ale tak to wygląda teraz zimą.Jak nie ma mrozów cały czas jest ok 700.Może ten typ tak ma.Nie czytałem na ten temat na forum ale wydaje mi sie że to było wałkowane. Pozdrawiam.
 
 
avangarda 
Mitsumaniak


Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009
Posty: 226
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 18-12-2009, 17:30   

Widocznie nie tylko
robson1014 napisał/a:
ten typ tak ma
bo mój misiek też zawsze miał na ciepłym 700 rpm (i podobno to całkiem normalne), a teraz jak są mrozy to widzę, ze na ciepłym ma 600 a to już chyba za mało bo zaczyna delikatnie trząść... :| Nie wiem jak Wy Koledzy ale ja zabieram się za ustawianie obrotów hehe
_________________
 
 
 
czester_ 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.9 TD Titanium 98'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 160
Skąd: Kraków
Wysłany: 18-12-2009, 18:43   

Mój po odpaleniu tak 10sec ma od ~500 i powoli rośnie. Po 10 sec staje na 900 i już tak zostaje.
Też właśnie kombinuje co może być temu powodem. Świece mam ok.
_________________
Moja Cari
 
 
 
ToX 
Mitsumaniak

Auto: mitsubishi carisma1.9DI-D102KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 67
Skąd: Białystok
Wysłany: 18-12-2009, 19:15   

no ja po nowym roku jade podpiac pod komputer swoją Cari wiec dam znac co z tego wynikło i czym może to być spowodowane
 
 
avangarda 
Mitsumaniak


Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009
Posty: 226
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 18-12-2009, 19:36   

Co Ci komp wykryje jak nie świeci się Check... No chyba, że się świeci?
_________________
 
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 18-12-2009, 19:41   

czester_ napisał/a:
Mój po odpaleniu tak 10sec ma od ~500 i powoli rośnie. Po 10 sec staje na 900 i już tak zostaje.
Też właśnie kombinuje co może być temu powodem. Świece mam ok.

A tak z czystej ciekawości jak masz te 500 obrotów to wskazówka jest prawie na 0 czy w połowie skali miedzy 0 a 1. Dość dużo osób odczytując obroty pomija tą mało kreskę która jest parę mm nad 0 i oznacz 500 obrotów

[ Dodano: 18-12-2009, 19:45 ]
avangarda napisał/a:
Co Ci komp wykryje jak nie świeci się Check... No chyba, że się świeci?
następny zabobon nawet jak nie świeci się lampeczka to w pamięci ecu zapisane są błędy chwilowe które zdarzają się co jakiś czas

Układ OBD II/EOBD używa dwa typy kodów:

* typ A - w tej grupie kodów występują błędy najbardziej przyczyniające się do zwiększenia emisji i powodują zapalenie wskaźnika kontrolnego po pierwszym razie wystąpienia błędu,
* typ B - błędy wpływające na zwiększenie emisji, ale w sposób mniej drastyczny niż w typie A; zapalenie wskaźnika kontrolnego jest efektem wystąpienia błędu kilka razy.

[ Dodano: 18-12-2009, 19:48 ]
avangarda napisał/a:
:| Nie wiem jak Wy Koledzy ale ja zabieram się za ustawianie obrotów hehe


Jak ustawisz prosiłbym o dokumentacje na tym forum napewno sie przyda.
Jaki kabe zastosowałeś jaki program itp rzeczy związane z ustawianiem obrotów w did
 
 
 
czester_ 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.9 TD Titanium 98'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 160
Skąd: Kraków
Wysłany: 18-12-2009, 20:01   

pawelsonx napisał/a:
czester_ napisał/a:
Mój po odpaleniu tak 10sec ma od ~500 i powoli rośnie. Po 10 sec staje na 900 i już tak zostaje.
Też właśnie kombinuje co może być temu powodem. Świece mam ok.

A tak z czystej ciekawości jak masz te 500 obrotów to wskazówka jest prawie na 0 czy w połowie skali miedzy 0 a 1. Dość dużo osób odczytując obroty pomija tą mało kreskę która jest parę mm nad 0 i oznacz 500 obrotów


A tak z ciekawości to nie wiedziałem:) Dzięki! Tak czy siak na poczatku obroty ma znacznie słabsze ale powyżej 500. Gdzieś tak w połowie.
_________________
Moja Cari
 
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 18-12-2009, 20:08   

czester_ napisał/a:
pawelsonx napisał/a:
czester_ napisał/a:
Mój po odpaleniu tak 10sec ma od ~500 i powoli rośnie. Po 10 sec staje na 900 i już tak zostaje.
Też właśnie kombinuje co może być temu powodem. Świece mam ok.

A tak z czystej ciekawości jak masz te 500 obrotów to wskazówka jest prawie na 0 czy w połowie skali miedzy 0 a 1. Dość dużo osób odczytując obroty pomija tą mało kreskę która jest parę mm nad 0 i oznacz 500 obrotów


A tak z ciekawości to nie wiedziałem:) Dzięki! Tak czy siak na poczatku obroty ma znacznie słabsze ale powyżej 500. Gdzieś tak w połowie.

Ja mam tak samo to normalne w starszych dieslach
 
 
 
czester_ 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.9 TD Titanium 98'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 160
Skąd: Kraków
Wysłany: 18-12-2009, 20:17   

bardzo mnie uspokoiłeś.
_________________
Moja Cari
 
 
 
misiek_88 
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1,9 DID `03
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 39
Skąd: Świdnik
Wysłany: 21-12-2009, 00:55   

ja również zauważyłem ostatnio że jak odpalę to mi trzyma obroty coś koło 1000 a jak już się silnik nagrzeje to obroty spadają do około 600 i tak lekko trzęsie
mam nadzieje że to normalne w tym modelu 1.9 Di-D
 
 
 
avangarda 
Mitsumaniak


Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009
Posty: 226
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 21-12-2009, 17:44   

pawelsonx napisał/a:
Jak ustawisz prosiłbym o dokumentacje na tym forum napewno sie przyda.
Jaki kabe zastosowałeś jaki program itp rzeczy związane z ustawianiem obrotów w did


First one "zastosowałAś"... Second nie jeżdżę DiD tylko benzyniakiem, więc obroty będą ustawiane wg instrukcji ze stronki Krzyżaka...
_________________
 
 
 
GAMBIT7 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma gdi 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Gru 2009
Posty: 4
Skąd: Łask
Wysłany: 21-12-2009, 18:25   

witam!Mam taki problem.Po odpaleniu autka obroty sa w normie czyli kolo 700,ale po paru minutach same podnoszą sie do 1500 i zapala sie czek.Czy to jest problem z przepustnicą?
 
 
aren195612 
Forumowicz

Auto: Space Star GDI 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 384
Skąd: Stargard Szczeciński
Wysłany: 21-12-2009, 19:18   

GAMBIT7, Błędy "wymrugaj" . Twoje autko to 2000 rok, powinno się dać.... .
Pokasuj te swoje zbędne posty, powieliłeś tą samą treść jeszcze w dwóch miejscach- wystarczy jeden.
 
 
GAMBIT7 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma gdi 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Gru 2009
Posty: 4
Skąd: Łask
Wysłany: 21-12-2009, 19:27   

aren195612, dzięki za odpowiedż,ale co znaczy "wymrugaj"? :(

[ Dodano: 21-12-2009, 19:30 ]
aren195612, bo jeśli chodzi Ci o resetowanie komputera i naukę obrotów to już to robiłem i nic to nie dało.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.