Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
obroty
Autor Wiadomość
desper 
Forumowicz


Auto: 3000GT SL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 41
Skąd: TRÓJMIASTO
Wysłany: 01-01-2010, 12:46   obroty

problem wygląda następująco: silnik wchodzi na obroty dość dobrze ale gdy obroty schodzą to już nie jest tak płynnie. Obroty schodzą dość wolno zatrzymują się na 1500 następnie dalej schodzą zatrzymują się na 1200 i dopiero powoli osiągają wartość 1000 co tez jest za dużo...może ktoś z Was wie jaka jest przyczyna i co należałoby zrobić aby silnik schodził płynnie z obrotów i osiągał wartość 900?
_________________
MEMENTO MORI
 
 
 
udi 
Forumowicz


Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 233
Skąd: Lututow/Luxemburg
Wysłany: 01-01-2010, 22:06   

Ja sprawdzilbym najpierw ustawienie srubki znajdujacej sie na gorze przepustnicy,ktora odpowiada za ustawienie wolnych obrotow.
Tu masz linka jak wyglada przepustnica
http://www.stealth316.com/2-3s-tb.htm

Tej srubki nie widac na zdjeciach, ale na rysunku jest pod nazwa SPEED ADJUSTING SCREW SAS.
Pokrec nia troche na odpalonym goracym silniku tak zeby obroty wynosily okolo 700-800.
Jezeli to nie pomoze to jest jeszcze jedna srubka od naciagu linki ,moze ona jest za bardzo uciagnieta i wtedy auto ma wlasnie problemy ze schodzeniem z wysokich obrotow.
Jest ona widoczna na pierwszym zdjeciu na srodku w gornej czesci zdjecia, taka na plaski lub krzyzakowy srubokret, w poblizu szpuli na linke.

Jak cos jest nie jasne lub to nie pomoze to daj znac, bo moze masz jakas nieszczelnosc w ukladzie dolotu
To tak na szybko ,jak nie bedziesz mogl znalezc to zrobie foto u mnie na silniku i bedzie latwiej
Jak cos daj znac
_________________
GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 
 
desper 
Forumowicz


Auto: 3000GT SL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 41
Skąd: TRÓJMIASTO
Wysłany: 03-01-2010, 00:32   

wyregulowalem obroty zgodnie ze wskazowka dot.przepustnicy..teraz na rozgrzanym silniku osiagaja wartosc ok 800. Jesli chodzi o schodzenie obrotow to rowniez jest lepiej ale nie do konca wiec jak ktos ma jakis pomysl to z gory dziekuje za odp.
_________________
MEMENTO MORI
 
 
 
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 03-01-2010, 16:11   

Być może krokowy silniczek jest do wyczyszczenia
 
 
udi 
Forumowicz


Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 233
Skąd: Lututow/Luxemburg
Wysłany: 03-01-2010, 19:36   

Silnik krokowy --wedlug mnie jak utrzymuje rowne obroty na poziomie 800 to jest dobry(wyczyscic nigdy nie zaszkodzi).
Wiesz u mnie i pewnie u Ciebie jest taki system aby wlasnie silnik wolniej schodzil z obrotow.
To taka puszka przy szpuli na linke(widoczne na drugim zdjeciu we wczesniejszym linku ktory podalem).Jak spojrzysz na przepustnice to jest na samej gorze ,bardzo widaczna.
Po prostu spowalnia ona powrot szpuli(tym samym przepustnicy).

Jak wcisniesz ten bolec co z niej wystaje to po puszczeniu powinien sie powoli wysuwac.
Zeby sprawdzic czy to jest przyczyna zbyt wolnego zchodzenia z obrotow to zablokuj ten bolec w pozycju wcisnietej tak zeby przy tym nie blokowyc szpuli na linke i wtedy testowac jak silnik schodzi z obrotow.
Jak bedzie normalnie to juz wiesz dlaczego schodzi wolniej.
Jest to po to zamontowane aby przy schodzeniu z wysokich obrotow czysem nie zgasl silnik.
Niektorzy zdemontowali ten system a inni sie przyzwyczaili ze tak musi byc.
_________________
GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 
 
desper 
Forumowicz


Auto: 3000GT SL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 41
Skąd: TRÓJMIASTO
Wysłany: 03-01-2010, 21:07   obroty

dzięki za pomoc...jutro popróbuję
_________________
MEMENTO MORI
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.