Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] Problemy po swapie z 1.3 na 1.6
Autor Wiadomość
l_i_p_a 
Mitsumaniak


Auto: Colt CAO 1.3 12V 94r swap 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 93
Skąd: Płock/Warszawa
Wysłany: 20-09-2009, 01:18   [CA4A 1.6] Problemy po swapie z 1.3 na 1.6

Witajcie mam kilka problemów z moim Coltem. Mam colta CA0 1.6 po swap’ie z 1.3. Problem polega na tym, że na rozgrzanym silniku przy około 1,5tys. - 2,5 tys. obrotów silnik przerywa na każdym biegu, po przekroczeniu 2,5 tys. obrotów wszystko jest normalnie.
Na zimnym silniku nie ma żadnych problemów. Po rozgrzaniu również na biegu jałowym po krótkim postoju zaczynają falować obroty i zdarza mu się zgasnąć.
Wymienione zostały :
Świece, sonda lambda, przepustnica wyczyszczona i ustawiona wg. Manula.
Komputer, wiązka i cały osprzęt od silnika(aparat zapłonowy, przepływomierz itp.) pochodzą od jednego dawcy. Nie wiem czy to może być wina aparatu zapłonowego czy może pompa paliwa. Ewentualnie czujnik Halla. W sumie to chyba tylko te rzeczy zostały. Zakładałem również drugą przepustnicę i jest to samo. Proszę o pomoc i jakiekolwiek rady. Pozdrawiam. Silnik w poprzednim aucie był najmocniejszą seryjną jednostką 1.6 by Czarnuch. Dlatego zdecydowałem się na swap z 1.3
_________________

Made in Japan

Ostatnio zmieniony przez karolgt 20-09-2009, 16:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 20-09-2009, 10:27   

l_i_p_a, podmianka aparatu zapłonowego...
U mnie przerwywało własnie z powodu aparatu.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
l_i_p_a 
Mitsumaniak


Auto: Colt CAO 1.3 12V 94r swap 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 93
Skąd: Płock/Warszawa
Wysłany: 25-09-2009, 15:15   

Tak jak myślałem wymiana kopułki i palca pomogła. Niestety problem gaśnięcia pozostał. Po nagrzaniu po krótkim czasie postoju zaczynają falować obroty i silnik gaśnie.
_________________

Made in Japan

 
 
 
pyjte 
Mitsumaniak
Klaun Szyderca


Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 556
Skąd: Bojtom.
Wysłany: 26-09-2009, 17:09   

l_i_p_a napisał/a:
Tak jak myślałem wymiana kopułki i palca pomogła. Niestety problem gaśnięcia pozostał. Po nagrzaniu po krótkim czasie postoju zaczynają falować obroty i silnik gaśnie
Podiobny problem jak pamietam miał Colter80 w Gti'ku i miał jakies zwarcie na kablu... co dokładnie nie pamietam napisz do niego na priv
_________________
Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi.
 
 
klatwa7 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 58
Skąd: OLSZTYN
Wysłany: 08-01-2010, 10:35   

WTRYSKI
_________________
WSZYSTKO ALBO NIC :D
 
 
 
l_i_p_a 
Mitsumaniak


Auto: Colt CAO 1.3 12V 94r swap 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 93
Skąd: Płock/Warszawa
Wysłany: 12-01-2010, 23:46   

Nie sądze że to wtryski ponieważ by coś było nie halo podczas przyspieszania. Udało mi się podpiąć Colta pod EvoScan i teraz będę obserwował wszystkie wskazania z kompa i może dojdę o co chodzi.
_________________

Made in Japan

 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 13-01-2010, 00:10   

Moze komputer badz silniczek krokowy... Ale gasnie tylko na postoju????
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
l_i_p_a 
Mitsumaniak


Auto: Colt CAO 1.3 12V 94r swap 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 93
Skąd: Płock/Warszawa
Wysłany: 13-01-2010, 00:45   

Krokowy wyczyszczony, wszystko ustawione z manualem w ręku :)
Komputer 100% sprawny// komp z wiazką i silnikiem wcześniej w jednym aucie siedziało.
_________________

Made in Japan

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.