[CA4A 1.6] Problemy po swapie z 1.3 na 1.6 |
Autor |
Wiadomość |
l_i_p_a
Mitsumaniak

Auto: Colt CAO 1.3 12V 94r swap 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2009 Posty: 93 Skąd: Płock/Warszawa
|
Wysłany: 20-09-2009, 01:18 [CA4A 1.6] Problemy po swapie z 1.3 na 1.6
|
|
|
Witajcie mam kilka problemów z moim Coltem. Mam colta CA0 1.6 po swap’ie z 1.3. Problem polega na tym, że na rozgrzanym silniku przy około 1,5tys. - 2,5 tys. obrotów silnik przerywa na każdym biegu, po przekroczeniu 2,5 tys. obrotów wszystko jest normalnie.
Na zimnym silniku nie ma żadnych problemów. Po rozgrzaniu również na biegu jałowym po krótkim postoju zaczynają falować obroty i zdarza mu się zgasnąć.
Wymienione zostały :
Świece, sonda lambda, przepustnica wyczyszczona i ustawiona wg. Manula.
Komputer, wiązka i cały osprzęt od silnika(aparat zapłonowy, przepływomierz itp.) pochodzą od jednego dawcy. Nie wiem czy to może być wina aparatu zapłonowego czy może pompa paliwa. Ewentualnie czujnik Halla. W sumie to chyba tylko te rzeczy zostały. Zakładałem również drugą przepustnicę i jest to samo. Proszę o pomoc i jakiekolwiek rady. Pozdrawiam. Silnik w poprzednim aucie był najmocniejszą seryjną jednostką 1.6 by Czarnuch. Dlatego zdecydowałem się na swap z 1.3 |
_________________
Made in Japan
 |
Ostatnio zmieniony przez karolgt 20-09-2009, 16:40, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 20-09-2009, 10:27
|
|
|
l_i_p_a, podmianka aparatu zapłonowego...
U mnie przerwywało własnie z powodu aparatu. |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
l_i_p_a
Mitsumaniak

Auto: Colt CAO 1.3 12V 94r swap 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2009 Posty: 93 Skąd: Płock/Warszawa
|
Wysłany: 25-09-2009, 15:15
|
|
|
Tak jak myślałem wymiana kopułki i palca pomogła. Niestety problem gaśnięcia pozostał. Po nagrzaniu po krótkim czasie postoju zaczynają falować obroty i silnik gaśnie. |
_________________
Made in Japan
 |
|
|
|
 |
pyjte
Mitsumaniak Klaun Szyderca

Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Gru 2008 Posty: 556 Skąd: Bojtom.
|
Wysłany: 26-09-2009, 17:09
|
|
|
l_i_p_a napisał/a: | Tak jak myślałem wymiana kopułki i palca pomogła. Niestety problem gaśnięcia pozostał. Po nagrzaniu po krótkim czasie postoju zaczynają falować obroty i silnik gaśnie | Podiobny problem jak pamietam miał Colter80 w Gti'ku i miał jakies zwarcie na kablu... co dokładnie nie pamietam napisz do niego na priv |
_________________ Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi. |
|
|
|
 |
klatwa7
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lut 2009 Posty: 58 Skąd: OLSZTYN
|
Wysłany: 08-01-2010, 10:35
|
|
|
WTRYSKI |
_________________ WSZYSTKO ALBO NIC
   |
|
|
|
 |
l_i_p_a
Mitsumaniak

Auto: Colt CAO 1.3 12V 94r swap 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2009 Posty: 93 Skąd: Płock/Warszawa
|
Wysłany: 12-01-2010, 23:46
|
|
|
Nie sądze że to wtryski ponieważ by coś było nie halo podczas przyspieszania. Udało mi się podpiąć Colta pod EvoScan i teraz będę obserwował wszystkie wskazania z kompa i może dojdę o co chodzi. |
_________________
Made in Japan
 |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 13-01-2010, 00:10
|
|
|
Moze komputer badz silniczek krokowy... Ale gasnie tylko na postoju???? |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
l_i_p_a
Mitsumaniak

Auto: Colt CAO 1.3 12V 94r swap 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2009 Posty: 93 Skąd: Płock/Warszawa
|
Wysłany: 13-01-2010, 00:45
|
|
|
Krokowy wyczyszczony, wszystko ustawione z manualem w ręku
Komputer 100% sprawny// komp z wiazką i silnikiem wcześniej w jednym aucie siedziało. |
_________________
Made in Japan
 |
|
|
|
 |
|