Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1g 92r] dziwne obroty
Autor Wiadomość
raQo 
Nowy Forumowicz


Auto: Eclipse 1g Gie eSsS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 27
Skąd: Lublin
Wysłany: 31-12-2009, 13:14   [1g 92r] dziwne obroty

witam mam taki problem, obtory minimalnie falują ale słychać takie bukanie jak by przerywanie w zapłonie, nie znam się za dobrze ale mam filmik . Może ktoś coś wywnioskuje po nim . Osobiście obstawiam kable lub coś z zapłonem :roll:

dodam jeszcze że po odpaleniu do osiągnięcia powiedzmy 80-90 stopni jedzie ok, po nagrzaniu zaczynają się hopki, obroty spadają normalnie wszystko w granicy 900obrotów tylko to przerywanie, i gaśnięcie dobija zwłaszcza jak się dojeżdża do skrzyżowania :roll:

http://www.youtube.com/watch?v=Snv3BF8MghE
 
 
kamil4711 
Forumowicz


Auto: Eclipse 2G 95r. 420a N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 197
Skąd: Suwałki
Wysłany: 31-12-2009, 13:35   

moze byc wiele powodow , wtryski , przeplywa , nieszczelny dolot , krokowy , brak uczenia obrotow
_________________

 
 
HouseM 
Mitsumaniak
Noob stalker :-X


Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 884
Skąd: Kraktown
Wysłany: 31-12-2009, 13:49   

Zacznij od wyjęcia silniczka krokowego i dokładnego wyczyszczenia go. Następnie przeczyść przepustnicę i wyreguluj obroty od nowa wg procedury Krzyżaka.
http://mitsubishifan.webpark.pl/

Kable/świece dają podobny efekt wypadania zapłonów ale NIE gaśnięcia silnika.

PS.Zaglądałeś do ECU ? nic nie wylało ?
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 
 
raQo 
Nowy Forumowicz


Auto: Eclipse 1g Gie eSsS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 27
Skąd: Lublin
Wysłany: 31-12-2009, 13:56   

nie zaglądałem, teraz taki okres że mało przy samochodzie robiłem, zacznę chyba właśnie od sprawdzenia tego ecu,

tylko zastanawia mnie to czemu na zimnym silniku chodzi idealnie, dopiero jak sie nagrzeje zaczynają się problemy , dzięki chłopaki za podpowiedzi

tak sobie myślę że gdyby to był silniczek krokowy to obroty powinny falować cały czas i np nie spadał by na 900 obrotów tylko trzymał 1500np itp ? a tu jest ten efekt przeskoku jak by gdzieś iskra waliła bokiem :roll: a obroty zawsze i tak spadną lub po prostu zgaśnie


a właśnie i drugie pytanie, chodzi mi o czujnik IPS na przepustnicy, raz jest kabel na czujniku czasem mi spadnie, rok tak przejezdziłem i ani na założonym kablu ani na zdjętym nie było różnicy a chyba powinna być bo z tego co wyczytalem to czujnik (czujnik położenia silniczka przepustnicy)
Ostatnio zmieniony przez raQo 31-12-2009, 14:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 31-12-2009, 14:01   

raQo napisał/a:
a właśnie i drugie pytanie, chodzi mi o czujnik IPS na przepustnicy, raz jest kabel na czujniku czasem mi spadnie, rok tak przejezdziłem i ani na założonym kablu ani na zdjętym nie było różnicy a chyba powinna być bo z tego co wyczytalem to czujnik (czujnik położenia silniczka przepustnicy)


To czujunik zamknięcia przepustnicy, duże prawdopodobieństwo, że to właśnie jego wina że Ci auto gaśnie.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
raQo 
Nowy Forumowicz


Auto: Eclipse 1g Gie eSsS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 27
Skąd: Lublin
Wysłany: 31-12-2009, 14:04   

kurcze tylko wiesz, kupiłem auto rok temu i kupiłem go ze zdiętym kabelkiem, dopiero po przyjechaniu pod blok obczaiłem że jest on nie podpięty, rok przejezdziłem bez problemów i końcówkę zimy w tamtym roku, czemu dopiero teraz czyli od miesiąca mam z tym problem, wiem że można by gdybać i gdybać a bez wizyty w warsztacie i tak się nie obędzie, sprawdzę ecu i wymienie kable bo z tego co zauważyłem to kable wychodzi ze spłonki tej na świecy jak go chciałem wczoraj wyciągnąć :roll: :roll:
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 31-12-2009, 14:09   

W związku z tym że padły Ci kable IPS zaczyna być potrzebny. Ten czujnik daje znać do ECU że przepustnica jest zamknięta i ma zacząć reagować silniczek krokowy w celu utrzymania wolnych obrotów. Moja rada: wymień kable, podepnij IPS, wyczyść silniczek krokowy i przepustnice, sprawdź szczelność dolotu. Instrukcje jak to zrobić na stronie kolegi Krzyżaka: http://mitsubishifan.webpark.pl/
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
raQo 
Nowy Forumowicz


Auto: Eclipse 1g Gie eSsS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 27
Skąd: Lublin
Wysłany: 31-12-2009, 14:13   

o a można go wymienić ( wykręcić ten wkręcić nowy) czy trzeba coś regulować ustawiać itp ?? jaki jest koszt takiej zabawki może sie ktoś orientuje

jeszcze raz dziękuje wszystkim za szybkie wypowiedzi :occasion9:
HouseM i Adaho_krak świetna strona dzięki za namiar !!

a co do kabli to wyciągając je , ujrzałem to

 
 
HouseM 
Mitsumaniak
Noob stalker :-X


Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 884
Skąd: Kraktown
Wysłany: 31-12-2009, 15:30   

Fakt. Kable w stanie śmierci klinicznej.
Co do wyboru nowych. Każdy powie Ci ,że jedynym rozwiązaniem jest kupno NGK. Fakt to najlepsze wyjście. Jednak jeśli chcesz oszczędzać na tym elemencie to Kager jest rozwiązaniem "ekonomicznym" W żadnym wypadku nie kupuj Janmorów firma ta od lat stosuje kable bez żadnego systemu oporu przeciwzakłóceniowego. Jednym słowem kable ich produkcji nie nadają się do naszych aut.
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.