[Cari 1.8 GDI] Przekladka anglika |
Autor |
Wiadomość |
dadur [Usunięty]
|
Wysłany: 05-01-2010, 22:24 [Cari 1.8 GDI] Przekladka anglika
|
|
|
Witam.Zastanawiam sie nad przekladka anglika (posiadam wlasnie takie autko) mam w planach powrot do kraju i tak sobie pomyslalem jakie moga byc koszty takiej operacji oraz czy nie bedzie komplikacji w tym projekcie.Co sadzicie o tym?Czekam na opinie.Pozdrawiam |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 05-01-2010, 22:44
|
|
|
dadur, musisz się liczyć z kwotą rzędu 6000zł, przeróbka nie jest prosta, ze wzgledu to że ściana grodziowa nie jest przystosowana do prostej przeróbki no i trzeba ja wymienic, ogólnie rzecz biorąc jest to w takim aucie nie zabardzo opłacalne, bo potrzebujesz kompletna deske z tunelem, układ nawiewu, mechanizm wycieraczek, oraz wiele innych detali. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
mario07
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1,8 GDI AVANCE 2000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Wrz 2009 Posty: 10 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 06-01-2010, 13:52
|
|
|
A to trochę tańsza wersja przeróbki ale nie polecam
 |
|
|
|
 |
dadur [Usunięty]
|
Wysłany: 06-01-2010, 15:44
|
|
|
Pomysl niezly.
A tak na powaznie to wiem ze trzeba wymieniac lusterka, lampy,wycieraczki. Glownie to mialem na mysli to czy wlasnie z ta sciana grodziowa nie bedzie problemu.Klopot moze byc z czesciami najlepszym rozwiazaniem wydaje mi sie ze moglo by byc kupienie rozbitego auta oczywiscie z dobrym przodem. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 06-01-2010, 15:50
|
|
|
dadur napisał/a: | najlepszym rozwiazaniem wydaje mi sie ze moglo by byc kupienie rozbitego auta oczywiscie z dobrym przodem. | To jest jak najbardziej prawidłowe rozwiązanie bo wszystkie graty bedziesz mial, maglownice i przewody do wspomagania, jak kupisz auto za ok 4000zł to moze w 2000zł wyrobisz sie z robocizna. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 10-01-2010, 09:09
|
|
|
ja będę swoją też przerabiał jakoś się z nią tutaj zrosłem ale na to będę miał dużo czasu miejsca i chęci także mniej mnie będzie to kosztować |
|
|
|
 |
pawelsonx
Forumowicz
Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 1606 Skąd: Piotrków Tryb.
|
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 10-01-2010, 16:17
|
|
|
w carismie trzeba ciac cala sciane grodziowa wraz z polem numerowym, wiadomo mozna przespawac, ale spaw naokolo pola numerowego wiadomo co sugeruje, imho lepiej pociac twoja i kupic lhd |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
dadur [Usunięty]
|
Wysłany: 12-01-2010, 01:12
|
|
|
Co do zmiany przepisow to nie sadze zeby to predko sie zmienilo. Z polem numerowym no coz moze sie jakos uda to przeskoczyc jesli numery sie zgadzaja z dokumentami.To narazie jest tylko zamysl nie wiadomo czy dojdzie do finalizacji tego projektu.Pozyjemy zobaczymy, |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 12-01-2010, 12:59
|
|
|
anglika można bez problemu zarejestrować w Niemczech z tym że tam można nim się w miarę sprawnie przemieszczać w Polsce w angliku skazany był byś na wleczenie się za tirem szukając przez 20 kilometrów dogodnego miejsca na wyprzedzenie,
pole numerowe idzie tak przespawać że nie będzie śladu
maglownica nie jestem pewien ale wydaje mi się że wystarczy ją przerzucić na drugą stronę niech mnie ktoś sprostuje bo sam jestem ciekaw. niemniej spróbuje przełożyć mam drugi samochód i sporo czasu i miejsca żeby to zrobić. później opisze co i jak za przekładkę zabierać się będę w drugiej połowie tego roku. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 12-01-2010, 16:01
|
|
|
rasiak1980 napisał/a: | pole numerowe idzie tak przespawać że nie będzie śladu | a panowie diagności maja specjalne środki do wykrywania takich numerów, a wtedy przyjezdzaja panowie w niebieskich mundurach i zaczynaja sie klopoty, przeróbke nalezy wykonać tak aby nie naruszać części numerycznej, jak ktoś chce robic w inny sposób niech zatrzyma ta informacje dla siebie, bo to poprostu nie jest zgodne z prawem. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
dadur [Usunięty]
|
Wysłany: 13-01-2010, 02:11
|
|
|
Jak jest z jazda w polsce anglikiem to wiem.Przynajmniej dwa razy do roku jestem autem w kraju wiec jak wjezdzam do polski to juz mam nerwice zanim dobije da platnej A2 . |
|
|
|
 |
|