Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E54A 2.0 V6] inny rozrusznik
Autor Wiadomość
Jacenty76 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubischi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 10
Skąd: BIAŁOGARD
Wysłany: 31-12-2009, 17:58   [E54A 2.0 V6] inny rozrusznik

Witam . Przerobiłem automata na manual i okazuje się że rozrusznik nie pasuje za płytko wchodzi w skrzynie . To możliwe że od manuala jest inny
 
 
umberlee 
Forumowicz


Auto: Cs9W 2005r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 56
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-01-2010, 22:04   

tak właśnie jest, o czym pisałem w innym temacie w którym pytał się Pan o swap ;) Potrzebny jest rozrusznik od manuala. Koniecznie od wersji silnikowej V6.

Ja także jestem na etapie swapa z automatu i mam inny problem. Wszystko jest już zamontowane ale rozrusznik nie chce kręcić. Czekam na elektryka gdyż podobno mam w tym samochodzie zamontowane 3 instalacje alarmowe ( :? ) które zamontowane są "na pałę" i prawdopodobnie to jest przyczyną.
Możliwe jest żeby była to wina komputera?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 03-01-2010, 22:23   

umberlee, a zmostkowałeś kostke położenia biegu neutralnego :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
umberlee 
Forumowicz


Auto: Cs9W 2005r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 56
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-01-2010, 02:04   

szczerze mówiąc to nie znam się na tym, zleciłem swap mechanikowi. Jutro mu podsunę pomysł. Dzięki ;)
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 04-01-2010, 15:28   

umberlee, to jest najbanalniejszy powód dlaczego auto po przeróbce A/T --> Manual nie chce odpalić, wiekszość na tym popełnia błąd, no coż zobaczymy jak bedzie, jak dalej nie bedzie gadał to pisz postaramy sie cos wiecej doradzić.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
umberlee 
Forumowicz


Auto: Cs9W 2005r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 56
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-01-2010, 16:36   

u mnie już jest ok ;) Podono na skrzyni była jakaś blokada i chłopaki ją przeoczyli :]
Mam teraz inny problem; nie działa prędkościomierz. Obrotomierz i reszta kontrolek - OK, tylko prędkościomierz przestał działać po swapie skrzyni. Muszę pewno zamontować zegary z samochodu w ktorym byla manualna skrzynia, tak? ;)
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 08-01-2010, 16:43   

umberlee napisał/a:
Podono na skrzyni była jakaś blokada i chłopaki ją przeoczyli :]
To bylo włąśnie to o czym pisałem, z zegarami niestety nie pamietam jak jest, ale podejrzewam ze to mozliwe, tymbardziej jezeli nie chcesz miec na zegarach wskaznika ktory masz bieg ;-) , moze też byc uwalony impulsator od prędkościomierza.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
umberlee 
Forumowicz


Auto: Cs9W 2005r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 56
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-01-2010, 22:44   

w takim razie musze kupic takie zegary ;) A tak w ogole to chłopaki troche mi namieszali, np. nie mogę zgasić silnika gdy mam włączone światła. Wygląda to tak że przekręcam kluczyk w stacyjce na pozycje umożliwiającą jego wyjęcie, wyjmuje kluczk a silnik dalej chodzi ;) Gaśnie dopiero po wyłączeniu świateł mijania. Dziwne ;) Nie działa mi też instalacja LPG, tzn działa ale samochód gaśnie przy próbie przełączenia na LPG. Muszę jechać na reklamację :/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.