Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA5A 1.8] problem z recznym.
Autor Wiadomość
wenclubmx 
Forumowicz

Auto: CA5A GTI:)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 134
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 08-01-2010, 20:27   [CA5A 1.8] problem z recznym.

Witam.
Ostatnio troche posiedzialem w garazu prubujac zrobic reczny bo nie za bardzo lapie.naciagnelem linki nic, wykrecilem troche tloczek dalej nic...klocki sa spoko tarcze tez.Ma ktos jakis pomysl czemu to nie dziala??
 
 
 
Czerwien
[Usunięty]

Wysłany: 08-01-2010, 20:53   

Linki ręcznego do zmiany-pozdrawiam
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 08-01-2010, 21:10   

Idac za czerwieniem :
TO JEST GTi reczny nie lapie tak jak w bebnach.
Linki swoja droga moga pogarszac ale jeszcze nie slyszalem o recznym na tarczach w colcie ktory zetnie kola na suchym. Odwieczna walka wszystkich posiadaczy tego ustrojstwa.
Napisz jak to wyglada:
Czy jak zaciagasz reczny mozesz obrócić kolem (na podnosniku colt)
czy widzisz jakas reakcje dzwigienek, jak wygladaja tarcze i stan zaciskow.
Moze zaciski wymagaja regeneracji i dobrego czyszczenia... u Harpagana robilismy to jakis czas temu jest niezle ale nadal to ni jest beben...
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
Czerwien
[Usunięty]

Wysłany: 08-01-2010, 21:20   

Fakt-jest to wieczny problem.
W obecnym aucie(odpukać)po w.w. zmianie przez poprzedniego właściciela mam najlepszy ręczny ze spotkanych przeze mnie w życiu GTi :)
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 08-01-2010, 21:51   

Ja moge napisac jedynie tyle, ze jezeli linki pracuja i ruszaja dzwigienkami w calym zakresie ich pracy a nie widac zadnej reakcji w postaci hamowania, lub jest to slabe hamowanie, to sa wyrobione mimośrody w zaciskach hamulcowych.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
kartomaniak gti 
Forumowicz
stary kartingowiec


Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 1073
Skąd: wrocław
Wysłany: 09-01-2010, 09:17   

ja założyłem nowe linki i rękaw jest brzytwa ! na suchym heble blokują jak należy :)
_________________

 
 
 
pyjte 
Mitsumaniak
Klaun Szyderca


Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 556
Skąd: Bojtom.
Wysłany: 09-01-2010, 10:26   

Ja też muszę zmienić linki bo są tak sztywne że ledwo udało mi się je odłączyć od zacisku żeby zdjąć piaste :shock:
_________________
Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi.
 
 
Czerwien
[Usunięty]

Wysłany: 09-01-2010, 11:21   

pyjte napisał/a:
Ja też muszę zmienić linki bo są tak sztywne że ledwo udało mi się je odłączyć od zacisku żeby zdjąć piaste

Wiem coś o tym :)
 
 
wenclubmx 
Forumowicz

Auto: CA5A GTI:)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 134
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 09-01-2010, 16:04   

No wlasnie chodzi o to ze linki sie ruszaja, slabo bo slabo, ale tloczek cos tam sie wysowa...na podniesionym colcie kolo da sie ruszyc, ale ciezko.mimo to nawet na sniegu jest problem z rekawem wiec troche lipa;/a wymiana tych linek to chyba sporo pracy...no i z tego co slyszalem trzeba miec ze 200 na komplet?tarcza jest w dobrym stanie.zaciski wydaje mi sie ze tez, choc zauwazylem ze problem jest tez z dzialaniem hamulca noznego z tylnej osi, a to juz troche niepokojace;p
 
 
 
kartomaniak gti 
Forumowicz
stary kartingowiec


Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 1073
Skąd: wrocław
Wysłany: 09-01-2010, 16:27   

wenclubmx napisał/a:
No wlasnie chodzi o to ze linki sie ruszaja, slabo bo slabo, ale tloczek cos tam sie wysowa...na podniesionym colcie kolo da sie ruszyc, ale ciezko.mimo to nawet na sniegu jest problem z rekawem wiec troche lipa;/a wymiana tych linek to chyba sporo pracy...no i z tego co slyszalem trzeba miec ze 200 na komplet?tarcza jest w dobrym stanie.zaciski wydaje mi sie ze tez, choc zauwazylem ze problem jest tez z dzialaniem hamulca noznego z tylnej osi, a to juz troche niepokojace;p


tylne heble w gti zawsze były są i będą kiepskie, koszt linek to 150zł wymiana - banalna
_________________

 
 
 
pyjte 
Mitsumaniak
Klaun Szyderca


Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 556
Skąd: Bojtom.
Wysłany: 09-01-2010, 16:42   

Cytat:
tylne heble w gti zawsze były są i będą kiepskie, koszt linek to 150zł wymiana - banalna
u kogo kupowałeś linki ?
_________________
Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi.
 
 
wenclubmx 
Forumowicz

Auto: CA5A GTI:)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 134
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 09-01-2010, 17:07   

juz Kuba nie cwaniakuj;p robiles to wiec banalne, ja robilbym to pierwszy raz, czyli praktycznie bede odkrywac ameryke;):P
 
 
 
kartomaniak gti 
Forumowicz
stary kartingowiec


Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 1073
Skąd: wrocław
Wysłany: 09-01-2010, 17:12   

pyjte napisał/a:
u kogo kupowałeś linki ?
allparts

wenclubmx napisał/a:
juz Kuba nie cwaniakuj;p robiles to wiec banalne, ja robilbym to pierwszy raz, czyli praktycznie bede odkrywac ameryke;):P
na kanale 15 min roboty, bez dłużej 3x :D
_________________

 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 09-01-2010, 17:16   

W InterCarsie linki kosztuja nastepujaco, strona prawa 68.99zl, strona lewa 76.19zl = 145.18zl, ze znizkami jakies okolo 115zl, wymiana nie jest az taka trudna, ale przydalby sie kanal dla wygody, na upartego da sie to zrobic na glebie ;-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 09-01-2010, 18:23   

To ja zapytam o następującą kwestię. Czy nie do końca wkręcony tłoczek zacisku tylnego może powodować to że dzwigienka od ręcznego nie pracuje w całym zakresie pracy po podpięciu linki i od razu mi koła blokuje? Boję się, że jak czyściłem tłoczek w tym zacisku coś mi stamtąd wypadło i teraz mi nie łapie lewa strona na ręcznym - musiałem linkę odpiąć bo hamulec lekko trzymał...aktualnie mam sprawny ręczny tylko na prawym kole...:/
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.