[CA5A 1.8] problem z recznym. |
Autor |
Wiadomość |
wenclubmx
Forumowicz
Auto: CA5A GTI:)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2009 Posty: 134 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 08-01-2010, 20:27 [CA5A 1.8] problem z recznym.
|
|
|
Witam.
Ostatnio troche posiedzialem w garazu prubujac zrobic reczny bo nie za bardzo lapie.naciagnelem linki nic, wykrecilem troche tloczek dalej nic...klocki sa spoko tarcze tez.Ma ktos jakis pomysl czemu to nie dziala?? |
|
|
|
 |
Czerwien [Usunięty]
|
Wysłany: 08-01-2010, 20:53
|
|
|
Linki ręcznego do zmiany-pozdrawiam |
|
|
|
 |
czarnuch23
Mitsumaniak Jaszczomp:>

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Cze 2006 Posty: 771 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 08-01-2010, 21:10
|
|
|
Idac za czerwieniem :
TO JEST GTi reczny nie lapie tak jak w bebnach.
Linki swoja droga moga pogarszac ale jeszcze nie slyszalem o recznym na tarczach w colcie ktory zetnie kola na suchym. Odwieczna walka wszystkich posiadaczy tego ustrojstwa.
Napisz jak to wyglada:
Czy jak zaciagasz reczny mozesz obrócić kolem (na podnosniku colt)
czy widzisz jakas reakcje dzwigienek, jak wygladaja tarcze i stan zaciskow.
Moze zaciski wymagaja regeneracji i dobrego czyszczenia... u Harpagana robilismy to jakis czas temu jest niezle ale nadal to ni jest beben... |
_________________ http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23 |
|
|
|
 |
Czerwien [Usunięty]
|
Wysłany: 08-01-2010, 21:20
|
|
|
Fakt-jest to wieczny problem.
W obecnym aucie(odpukać)po w.w. zmianie przez poprzedniego właściciela mam najlepszy ręczny ze spotkanych przeze mnie w życiu GTi |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 08-01-2010, 21:51
|
|
|
Ja moge napisac jedynie tyle, ze jezeli linki pracuja i ruszaja dzwigienkami w calym zakresie ich pracy a nie widac zadnej reakcji w postaci hamowania, lub jest to slabe hamowanie, to sa wyrobione mimośrody w zaciskach hamulcowych. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
kartomaniak gti
Forumowicz stary kartingowiec

Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 05 Paź 2008 Posty: 1073 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 09-01-2010, 09:17
|
|
|
ja założyłem nowe linki i rękaw jest brzytwa ! na suchym heble blokują jak należy |
_________________
 |
|
|
|
 |
pyjte
Mitsumaniak Klaun Szyderca

Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Gru 2008 Posty: 556 Skąd: Bojtom.
|
Wysłany: 09-01-2010, 10:26
|
|
|
Ja też muszę zmienić linki bo są tak sztywne że ledwo udało mi się je odłączyć od zacisku żeby zdjąć piaste |
_________________ Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi. |
|
|
|
 |
Czerwien [Usunięty]
|
Wysłany: 09-01-2010, 11:21
|
|
|
pyjte napisał/a: | Ja też muszę zmienić linki bo są tak sztywne że ledwo udało mi się je odłączyć od zacisku żeby zdjąć piaste |
Wiem coś o tym |
|
|
|
 |
wenclubmx
Forumowicz
Auto: CA5A GTI:)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2009 Posty: 134 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 09-01-2010, 16:04
|
|
|
No wlasnie chodzi o to ze linki sie ruszaja, slabo bo slabo, ale tloczek cos tam sie wysowa...na podniesionym colcie kolo da sie ruszyc, ale ciezko.mimo to nawet na sniegu jest problem z rekawem wiec troche lipa;/a wymiana tych linek to chyba sporo pracy...no i z tego co slyszalem trzeba miec ze 200 na komplet?tarcza jest w dobrym stanie.zaciski wydaje mi sie ze tez, choc zauwazylem ze problem jest tez z dzialaniem hamulca noznego z tylnej osi, a to juz troche niepokojace;p |
|
|
|
 |
kartomaniak gti
Forumowicz stary kartingowiec

Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 05 Paź 2008 Posty: 1073 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 09-01-2010, 16:27
|
|
|
wenclubmx napisał/a: | No wlasnie chodzi o to ze linki sie ruszaja, slabo bo slabo, ale tloczek cos tam sie wysowa...na podniesionym colcie kolo da sie ruszyc, ale ciezko.mimo to nawet na sniegu jest problem z rekawem wiec troche lipa;/a wymiana tych linek to chyba sporo pracy...no i z tego co slyszalem trzeba miec ze 200 na komplet?tarcza jest w dobrym stanie.zaciski wydaje mi sie ze tez, choc zauwazylem ze problem jest tez z dzialaniem hamulca noznego z tylnej osi, a to juz troche niepokojace;p |
tylne heble w gti zawsze były są i będą kiepskie, koszt linek to 150zł wymiana - banalna |
_________________
 |
|
|
|
 |
pyjte
Mitsumaniak Klaun Szyderca

Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Gru 2008 Posty: 556 Skąd: Bojtom.
|
Wysłany: 09-01-2010, 16:42
|
|
|
Cytat: | tylne heble w gti zawsze były są i będą kiepskie, koszt linek to 150zł wymiana - banalna | u kogo kupowałeś linki ? |
_________________ Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi. |
|
|
|
 |
wenclubmx
Forumowicz
Auto: CA5A GTI:)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2009 Posty: 134 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 09-01-2010, 17:07
|
|
|
juz Kuba nie cwaniakuj;p robiles to wiec banalne, ja robilbym to pierwszy raz, czyli praktycznie bede odkrywac ameryke;):P |
|
|
|
 |
kartomaniak gti
Forumowicz stary kartingowiec

Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 05 Paź 2008 Posty: 1073 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 09-01-2010, 17:12
|
|
|
pyjte napisał/a: | u kogo kupowałeś linki ? | allparts
wenclubmx napisał/a: | juz Kuba nie cwaniakuj;p robiles to wiec banalne, ja robilbym to pierwszy raz, czyli praktycznie bede odkrywac ameryke;):P | na kanale 15 min roboty, bez dłużej 3x |
_________________
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 09-01-2010, 17:16
|
|
|
W InterCarsie linki kosztuja nastepujaco, strona prawa 68.99zl, strona lewa 76.19zl = 145.18zl, ze znizkami jakies okolo 115zl, wymiana nie jest az taka trudna, ale przydalby sie kanal dla wygody, na upartego da sie to zrobic na glebie |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
idas
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 1716 Skąd: Wrocław/Rawicz
|
Wysłany: 09-01-2010, 18:23
|
|
|
To ja zapytam o następującą kwestię. Czy nie do końca wkręcony tłoczek zacisku tylnego może powodować to że dzwigienka od ręcznego nie pracuje w całym zakresie pracy po podpięciu linki i od razu mi koła blokuje? Boję się, że jak czyściłem tłoczek w tym zacisku coś mi stamtąd wypadło i teraz mi nie łapie lewa strona na ręcznym - musiałem linkę odpiąć bo hamulec lekko trzymał...aktualnie mam sprawny ręczny tylko na prawym kole...:/ |
_________________ Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 |
|
|
|
 |
|