 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Sprezyny wzmacniajace MAD |
Autor |
Wiadomość |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 14-06-2011, 16:16 Sprezyny wzmacniajace MAD
|
|
|
Panowie,
jako ze ni z tad ni zowad sprzedalem Outlandera i przesiadlem sie na Pojare, nie zdazylem zamontowac niedawno zakupionych sprezyn zapobiegajacych osiadaniu tylu przy obciazonym bagazniku. Oddam po kosztach. 159 ojro + koszt fraktu. W sumie 179 ojro lub rownowartosc w zl. W weekend 24-26 czerwca bede w Warszawie wiec moge je wziac ze soba i przekazac osobiscie jesli ktos bedzie z rejonu, lub nadac poczta.
Jakby co to prosze o info na PRIV. Sprezyny sa oczywiscie nowe i nigdy nie montowane z pelna gwarancja producenta. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 16-06-2011, 10:34
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | przesiadlem sie na Pojare |
Jaka poważna zamiana. |
_________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 28-06-2011, 13:31
|
|
|
W końcu (leżały - czekały już prawie dwa miesiące) i ja założyłem do swojego sprężyny - koszt 189EUR sprężyny + przesyłka, 1,31EUR przelew, 70zł montaż. Bez obciążenia nie odczułem różnicy. Jak z obciążeniem niedługo przetestuję. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
|
|