Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
sonda lambda
Autor Wiadomość
grzesiekryn 
Forumowicz
Ryniu


Auto: carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 53
Skąd: Brzozów
Wysłany: 23-02-2012, 20:36   sonda lambda

mam takie pytanie czy wie ktoś wogóle czy jest taki sposób aby odłączyc 2 sode lambda ta za katem tak aby nie wpłyneło to na spalanie ?? chodzi mi o załozenie strumiennicy
_________________
http://forum.mitsumaniaki...p=880093#880093 <----- Zapraszam :-) i piszcie jak wam się podoba więcej zdjęć --> http://pokazywarka.pl/8nb3kv/#zdjecie2318503
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 23-02-2012, 20:58   

emulator
 
 
 
mstrucz 
Forumowicz


Auto: Pinin 1,8 MPI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 272
Skąd: Gdynia
Wysłany: 23-02-2012, 22:28   

Który jest tak naprawdę zwykłą przedłużką w którą wkręcasz sondę i taki zestaw razem w miejsce sondy. Brak drugiej sondy niczego nie zmieni, co najwyżej będzie się świecił CHECK, ona tylko mierzy czy kata działa, nei ma wpływu na parametry silnika.

Korzystając z tematu - mam uszkodzoną grzałkę pierwszej sondy.
Do mojego dedykowana Denso to koszt 350 zł, uniwersalna (DOX-0109) to koszt ponad 200.
Forumowicze piszą coś o uniwersalnych NGK/NTK - jak te sondy się sprawdzają?
ich koszt jest zdecydowanie mniejszy (nawet ponad połowę) niż Denso tylko martwi mnie jedna rzecz.
Otóż sprawdzając Denso, znalazłem uniwersalną DOX-0109 (pasuje i do GDI i do MPI), natomiast do Carismy (choć to te same silniki co w moim) podano mi DOX-0114. Nie wiem czemu, być może różnią się mocą grzałki?
Natomiast nie zauważyłem żadnych jakiś specjalnych modeli NGK/NTK - piszą po prostu uniwersalna 4 przewody i tyle cała litania samochodów.
To jak to jest z tymi NGK i Denso - co wybrać?
_________________

 
 
grzesiekryn 
Forumowicz
Ryniu


Auto: carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 53
Skąd: Brzozów
Wysłany: 24-02-2012, 04:57   

ja miałem też problem z grzałką założyłem ngk ale to nic nie dało po prostu moim zdaniem lepiej zapłacić więcej i mieć spokój a co do tej 2 sondy jak w temacie chciałbym to właśnie tak zrobić żeby ja wyrzucić i żeby auto paliło tyle samo no i oczywiście żeby check nie świecił
_________________
http://forum.mitsumaniaki...p=880093#880093 <----- Zapraszam :-) i piszcie jak wam się podoba więcej zdjęć --> http://pokazywarka.pl/8nb3kv/#zdjecie2318503
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.