ABS znowu |
Autor |
Wiadomość |
radex [Usunięty]
|
Wysłany: 30-01-2009, 20:03 ABS znowu
|
|
|
Witam wszyskich wiem że temat ABSu był już poruszany n razy ale nie znalazłem zadużo info co do tego mojego błędu
Świeci mi się ABS - świeci i nie działa
byłem dzisiaj na kompie i wyleciał błąd 53 wiem co to oznacza (opcja szukaj działa i polecam) tylko nie wiem haj to wyleczyć a niechciał bym się dać naciąć
czekam na info i pozdrawiam |
|
|
|
 |
Deo [Usunięty]
|
Wysłany: 31-01-2009, 14:31
|
|
|
radex, wklej opis tego błędu będzie łatwiej Ci pomóc |
|
|
|
 |
radex [Usunięty]
|
Wysłany: 31-01-2009, 19:40
|
|
|
przypomne bo może się przydać innym
11, 12, 13, 14 - czujniki prędkości kół (po kolei: prawy przód, lewy przód, prawy tył, lewy tył) - brak sygnału
15 - czujnik prędkości auta
16 - zasilanie (aku, alter)
21, 22, 23, 24 - identycznie jak 11-14, ale zwarcie
33 - problem z lampami stopu
41, 42, 43, 44 - elektrozawór sterujący hamowaniem koła - po kolei, jak 11-14
51 - przekaźnik główny abs
53 - przekaźnik główny silnika
63 - ECU systemu abs
u mnie wyskoczył błąd 53 - przekaźnik główny silnika
[ Dodano: 29-04-2009, 08:02 ]
Ma ktoś jakiś pomysł ??
bo dalej się świeci
??????? |
|
|
|
 |
brodzky
Mitsumaniak

Auto: '97 EA5W AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Lis 2005 Posty: 667 Skąd: Bielsko-Biała, czasem Sosnowiec
|
Wysłany: 02-05-2009, 18:10
|
|
|
Wedle manuala wymienic pompe dla kazdego bledu od 41 w gore. Nic innego chyba nie wymyslimy chyba, ze zajrzysz do pompy i ja naprawisz - 53 = Motor relay problem (stays off).
Znaczy jakis przekaznik w pompie sie nie zalacza? |
_________________ Gaz jest... tani
Mój Galant |
|
|
|
 |
radex [Usunięty]
|
Wysłany: 04-05-2009, 11:45
|
|
|
to wiem
niestety nie mogę znaleźć POmpy
pytanie do speców
czy pompa od 2.0 (inne oznaczenia) będzie pasowała do 2,5
??
mam inne ustawienie przewodów hydraulicznych 4 od góry i 2 od przodu
a takiej pompy na aledrogo nie znalazłem przynajmniej nie do 2,5 litra |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14369 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 04-05-2009, 13:23
|
|
|
Tutaj różnice mogą wynikać raczej z wersji auta a nie samego silnika.
Wersje przedliftowe miały inne zaciski tarcze, sport edition były jeszcze inne, a wersje poliftowe po 2000 roku miały jeszcze inne hamulce. Stąd pewnie te różnice. Jak podasz mi swój VIN i vin tego auta 2.0l to sprawdzę czy numery katalogowe się zgadzają. |
|
|
|
 |
radex [Usunięty]
|
Wysłany: 04-05-2009, 14:52
|
|
|
ok postaram sie wyciągnąć VIN od sprzedawcy z Allegro
bo jak usłyszałem cenę u magików to zmiękłem
Danke |
|
|
|
 |
PLPynton [Usunięty]
|
Wysłany: 05-05-2009, 01:45
|
|
|
2.5 litrowe v6 mialy od 2001 roku wlasnie takie pompy i takiej msisz szukac. pomimo ze pompa z wczesniejszych moze pasowac elektrycznie to tylnie przewody hamulcowe sa inne. dodatkowo o czym wie bardzo niewielu pompy przed i po (2001 w 2.5 v6) maja odwrotna płec gniazd takze szukaj wlasciwej pompy, co bedzie kosztowac. |
|
|
|
 |
radex [Usunięty]
|
Wysłany: 05-05-2009, 13:08
|
|
|
Tos mnie pocieszył
jeden magik podejrzewa co to może być o ile Galanty mają coś wspólnego z Volvo oprócz tarcz
[ Dodano: 05-05-2009, 13:09 ]
PLPynton napisał/a: | 2.5 litrowe v6 mialy od 2001 roku wlasnie takie pompy i takiej msisz szukac. pomimo ze pompa z wczesniejszych moze pasowac elektrycznie to tylnie przewody hamulcowe sa inne. dodatkowo o czym wie bardzo niewielu pompy przed i po (2001 w 2.5 v6) maja odwrotna płec gniazd takze szukaj wlasciwej pompy, co bedzie kosztowac. |
No tak tylko że ja mam rpodukcję 2000 *
ja juz nic nie kumam |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 05-05-2009, 21:16
|
|
|
2000 po maju będzie po lifcie, czyli model '01
Rzeczoną pompę znajdziesz w space wagonie 3g i Evolucji 7-9, jeżeli nie masz ASC (Active Stability Control)
[ Dodano: 05-05-2009, 21:18 ]
PS. homoseksualizm (poliftowa pompa i przedliftowe przewody) gniazd i przewodów przechodzi pod warunkiem dobrego ich skręcenia - w drugą stronę nie testowałem |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14369 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 05-05-2009, 21:30
|
|
|
Bartku no właśnie auto ma pompę wkładaną do Gali między 05/1999 02/2000. Czyli bardzo krótki okres. Z tego co wyczytałem to była też wkładana do gali 2.0 i 2.0TD, zarówno sedan jak i wagon. Ale to i tak zawęża krąg poszukiwań.
Zastanwailiśmy się z Radexem czy dałoby radę zaadoptować młodszą lub starszą pompę zamiast tej przejściowej. Poza tym jest możliwa regeneracja tej pompy? Zgłasza błąd 53, czyli problem z przekaźnikiem. |
Ostatnio zmieniony przez Owczar 05-05-2009, 21:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 05-05-2009, 21:48
|
|
|
Tyle, że ten przekaźnik jest wewnątrz pompy.... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14369 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 05-05-2009, 21:58
|
|
|
To wiem, zastanawiam się czy jest możliwe przełożenie przekaźnika z innej pompy, ewentualnie adaptacja innej.
Space wagon od 99 do 2004 miał montowaną (według katalogu) pompę o numerze: MR475991, czyli oznaczenie różni się ostatnią cyfrą od tej którą ma Radex. Ciekawe czym mogą się różnić te dwie pompy. |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 05-05-2009, 22:00
|
|
|
Na 99% niczym
[ Dodano: 05-05-2009, 22:00 ]
a tych wagonów jest jak psów po szrotach..... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
koza
Forumowicz ko-za

Auto: MItsubishi Galant EA5WSILVER25
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2007 Posty: 85 Skąd: Białystok/Giżycko
|
Wysłany: 06-05-2009, 20:41
|
|
|
Podepne się sam mam problem z pompą ABS-u mam wersję Elegance 2001 produkcja 2,5V6. Pompa na razie nie do zdobycia.
U mnie komp nie pokazuje nic.
Zastanawia mnie dlaczego mitsu tak zmieniało części skoro nie są one montowane w innych autach.
Jeśli bylibyście w stanie pomóc w zdobyciu pompy do mojego byłbym wdzięczny.
pozdr |
_________________ Lubiłem lawetę mam MIŚKA
 |
|
|
|
 |
|