Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
dodatki do paliwa czy paliwo z dodatkami?
Autor Wiadomość
Kemot 
Mitsumaniak

Auto: Outlander Intense+ 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 32
Skąd: Wrocław
Wysłany: 11-03-2010, 21:37   dodatki do paliwa czy paliwo z dodatkami?

Chciałbym zapytać co sądzicie na temat samodzielnego dolewania dodatków uszlachetniających do paliwa, czy to ma sens, czy lepiej kupować po prostu paliwo z dodatkiem. Wiem, że na renomowanej sieci stacji paliw, uszlachetnianie paliwa polega na tym, iż do zbiornika z "tradycyjnym" paliwem dolewa się uszlachetniacz, który się rozmiesza, bądź nie...
 
 
AlCapone
[Usunięty]

Wysłany: 11-03-2010, 22:08   

Jak masz autko na gwarancji to zapomnij o dolewaniu czegokolwiek.Osobiście leję tylko Shel z GTL-em i dla mnie rewelka.Paliwo jest importowane chyba jako jedyne w tym kraju.
 
 
Steff 
Forumowicz

Auto: Glonojad
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 373
Skąd: DC
Wysłany: 12-03-2010, 10:13   

a po kiego dolewać jakieś siuwaksy ???
_________________
Japończyk ze styropianu i dykty .
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 12-03-2010, 10:24   

Steff napisał/a:
a po kiego dolewać jakieś siuwaksy ???


Żeby motur chodził ci jak Leopard a nie jak T-34 :twisted:
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
andkul2 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2,0 DID 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 161
Skąd: Katowice
Wysłany: 12-03-2010, 11:08   

mechanik u którego serwisuje samochody po gwarancji powiedział zebym zadnych dodatków nigdy nie dolewał do silnika i paliwa (kupowac dobre paliwa i oleje one mają juz dodatki),chyba ze mu juz nic nie pomoze tylko remont lub sprzedaz :D

Żeby motur chodził ci jak Leopard a nie jak T-34

to wlanie dodatku nic nie pomoże,tylko kupno Leoparda :mrgreen:
_________________

Pozd
Andrzej
 
 
 
ZOOLO2 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander '07DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 4
Skąd: Dolny Śląsk
Wysłany: 12-03-2010, 14:12   

shel z dodatkiem syntetycznego GTL-a.Jak dla mnie OK.
 
 
dab 
Mitsumaniak


Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 917
Skąd: Wrocław
Wysłany: 12-03-2010, 15:29   

andkul2 napisał/a:
mechanik u którego serwisuje samochody po gwarancji powiedział zebym zadnych dodatków nigdy nie dolewał do silnika i paliwa


Tu sie nie zgadzam, sa sytuacje gdzie zastosowanie takich dodatkow niesie korzysci.
Przyklad: Tankujac kilka lat na taniej stacji NESTE zapchalem sobie wtryskiwacze, serwis wymiana na kilka tysiecy, remont (przeplukiwanie itd polowa tego). Posluchalem rady pewnego doradcy technicznego serwisu ASO (gosc wyjatkowo ma glowe na karku, dziw ze robi w ASO :-) - zebym zrobil tzw kuracje czyszczaca czyli przez 3 miesiace tankowac raz v-powera na zmiane z Ultimatem, dolewajac zarazem srodek do czyszczenia wtryskiwaczy - sprawdzonej firmy: STP lub Liquid Molly - po niespelna 4 miesiacach od stosowania kuracji problem z wtryskiwaczami bezpowrotnie zniknal.
Tak, ze nie generalizowalbym tak tematu, "ze wszelkim dodatkom do paliwa mowimy NIE". Ja Jestem ZA, zawsze w granicach rozsadku i potrzeb.
wykluczam sens lania tak sobie, jak wszystko hula, bez problemow.
_________________
Pozdrawiam
dab
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 12-03-2010, 19:24   

ja tankuję Verve na Orlenie lub Ultimatem Bp od kilku lat i w żadnym autku do tej pory nie miałem problemu
 
 
tommylec 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 8
Skąd: Lubliniec
Wysłany: 21-03-2010, 12:43   

Dodatki... Hmmm... Robię w paliwach już prawie 20 lat. Outlander jest moim drugim dieslem (wcześniej focus TDCi) i napiszę tak: nawet ludziom szkodzą drinki! W focusie trzy razy wymieniałem wtryski po Vervie, Ultimate... Sam doskonale wiem jak te dodatki (skądinąd trudne do rozpuszczania) działają na uszczelki i inne urządzenia! Krótko: O D R A D Z A M!!! :idea: [/b]
_________________
Bandyta
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 21-03-2010, 18:12   

[quote="tommylec"]focusie trzy razy wymieniałem wtryski po Vervie, Ultimate... Sam doskonale wiem jak te dodatki (skądinąd trudne do rozpuszczania)[/quo

kolego nie wiem jak ty tam siedzisz w tym paliwie Hmmm..... ale Verva , Ultimate to gotowe paliwa a nie dodatki do paliw
 
 
tommylec 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 8
Skąd: Lubliniec
Wysłany: 22-03-2010, 10:26   

Tak, Kolego Zbyszek13. Nie miałem na myśli, że Verva czy Ultimate to dodatki. Napisałem, że wymieniałem wtryski po tych paliwach. Dodatek do Vervy to D-OBR-Y (symbol zastrzeżony, a forum otwarte...), a do Ultimate: HITEC(j.w.). Wszystko dodawane w odpowiednich proporcjach- j.w. zastrzeżone!
I, możesz mi wierzyć- widziałem, co potrafią robić z armaturą, skądinąd twardszą od tej w silnikach. Zresztą- zrobisz jak uważasz: ja dzielę się swoją na ten temat wiedzą!
PZDR.
_________________
Bandyta
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 22-03-2010, 10:47   

tommylec napisał/a:
Tak, Kolego Zbyszek13. Nie miałem na myśli, że Verva czy Ultimate to dodatki. Napisałem, że wymieniałem wtryski po tych paliwach. Dodatek do Vervy to D-OBR-Y (symbol zastrzeżony, a forum otwarte...), a do Ultimate: HITEC(j.w.). Wszystko dodawane w odpowiednich proporcjach- j.w. zastrzeżone!
I, możesz mi wierzyć- widziałem, co potrafią robić z armaturą, skądinąd twardszą od tej w silnikach. Zresztą- zrobisz jak uważasz: ja dzielę się swoją na ten temat wiedzą!
PZDR.


Uważasz zatem że np.zwykły diesel Shell-a czy Statoil-a jest lepszy dla silnika? Raz zalałem zwykłego dieselka na BP i auto wyraźnie jeździło gorzej niż na paliwie Premium. Gdzie tu logika...?
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
tommylec 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 8
Skąd: Lubliniec
Wysłany: 22-03-2010, 11:21   

Ja po prostu jestem przeciwnikiem poprawiania czegoś co zostało wymyślone przez producenta, a paliwa znam trochę.
Gdyby producent samochodu chciał/zalecał tankowanie paliwa z ulepszaczem, to napewno napisałby o tym w instr. obsługi. A tak nie jest. A to dlatego, że paliwo bazowe (czyste i jakościowo spełniające normy) jest najlepsze. Faktem jest, że wszyscy padamy "ofiarami" reklamy koncernów paliwowych, które osiagają dotacje rządowe za wykorzystanie np. oleju rzepakowego, czy omijają wyższe stawki akcyzy przy produkcji paliw z uwzględnieniem dodatków zwolnionych z tejże akcyzy. Tak już jest od lat i nic nie wskazuje, aby się to zmieniło. Nie twierdzę przy tym, że auto po nalaniu VERVY, ULTIMATE, PREMIUM nie jedzie szybciej- pewnie w odczuciu kierowcy, nawet znacznie szybciej (w końcu zapłacił za to!). Pytanie tylko JAK DŁUGO?
PZDR!
_________________
Bandyta
 
 
dab 
Mitsumaniak


Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 917
Skąd: Wrocław
Wysłany: 22-03-2010, 13:24   

tommylec napisał/a:
W focusie trzy razy wymieniałem wtryski po Vervie, Ultimate... Sam doskonale wiem jak te dodatki (skądinąd trudne do rozpuszczania) działają na uszczelki i inne urządzenia


A moglbym prosic nieco bardziej merytorycznie, bo same twoje zapewnienia o niczym nie swiadcza.
Podaj jakie testy lub badania pprzeprowadzales badz poznales, w jakich warunkach, itp..bez tego to, za przeproszeniem, twoje wypowiedzi mozna jedynie odczytywac na zasadzie rady kolegi.
Masz cos takiego czy tylko odpiszesz jak to zwykle bywa, ze "ja wam tylko radze z mohego doswiadczenia" a zrobicie jak chcecie...tylko ze tu nie o to chodzi. Prosze, przekonaj mnie do swojej teorii.
Niecierpliwie czekam na konkrety. :roll:
PS. Nie odczytuj mego maila jako jakas probe ataku, chce poznac jedynie konkretne odpowiedzi na pytania.
_________________
Pozdrawiam
dab
 
 
tommylec 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 8
Skąd: Lubliniec
Wysłany: 22-03-2010, 18:41   

Jak już napisałem- to otwarte forum, a konkrety mogą mnie pogrążyć (czyt. tajemnica firmy i dbałość o klienta- w tym wypadku nie o ciebie czy mnie...!)
Nie mogę się wdawać w szczegóły. Po prostu- za krótko tu bawię i nie wiem, czy ktoś "z branży" nie czyta tych postów. Jeśli mi nie wierzysz na słowo pisane, to może admin może udostępnić Ci mojego emila. Wtedy ewentualnie popiszemy. Tyle.
_________________
Bandyta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.