 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Silniczek wycieraczek raz jeszcze... |
Autor |
Wiadomość |
Third
Nowy Forumowicz IT test drive ;)
Auto: CK1A 4G13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sie 2009 Posty: 21 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 11-01-2010, 21:09 Silniczek wycieraczek raz jeszcze...
|
|
|
Witam!
Po dluzszej przerwie po ktorej ubylo mi troche gotowki ale pare rzeczy w Misiu zrobionych m.in. silnik na cacy, dopadl mnie problem blachy, aczkolwiek w naszych warunkach uniemozliwiajacy jazde - silnik wycieraczek...
Otoz kolega napedzacz piorek dokonal chyba zywota, co stwierdzam golym okiem po wykreceniu skubanca i obaczeniu uszkodzen na szczotkach (jeden praktycznie nie ma - skruszyla sie) i wirniku - krusza sie lopatki.... I teraz nie lada problem...znalazlem jeden na allegro ale 250 za uzywke to toc duzo... I pytanie do Was, znawcow i milosnikow Trzech Diamentow... Czy beda pasowac inne? Otoz po oznaczeniach z etykiety silniczka gdzie jak byk stoi:
MR 1920 57
60110
WM-21228-2S
12 V MITSUBA JAPAN
szukajac po necie wyszlo ze ten numer WM-21228-2S, jesli chodzi o ow silniczek posiada mazda 323 F, natomiast zastanawiam sie czy moze od ktoregos galanta by pasowal...albo carismy, przygladalem sie ale chyba rozstaw srub nie spasuje...
Moj Misiek to Lancer Sedan 1996 GLX CK1A...Pomozcie prosze...bo do roboty dlugo autobiustem nie pociagne... |
|
|
|
 |
zbysze1
Nowy Forumowicz
Auto: lancer 97 1,3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Wrz 2009 Posty: 29 Skąd: Slask
|
Wysłany: 13-01-2010, 01:14
|
|
|
Mnie tez pada silniczek wycieraczek, nie rozbiealem go, czasem dziala poprawnie, czesto jest tak "slaby", ze nie pociagnie . Pewnie tez szczotki . Przedtem 300 000 przejezdzilem Lancerem z 89 r i nigdy z wycieraczkami problemu nie bylo.
Moze w swoim szczotki wymien, a jak trafisz wlasciwy silniczek to wtedu kup? |
|
|
|
 |
Third
Nowy Forumowicz IT test drive ;)
Auto: CK1A 4G13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sie 2009 Posty: 21 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 13-01-2010, 15:40
|
|
|
Sek w tym, ze szcotki to jedno a drugie to lopatki wirnika zjechane, cos by sie dalo zrobic, ale nie ma zbytnio sensu w takich wypadkach boi za dwa tygodnie znowu padnie. Niestety do tego modelu bardzo trudno dostac w dobrym stanie, ja juz kupilem w xedosie, ale niestety uzywka i w cenie 250 PLN :/ niby sie wydawalo, ze silniczek wycieraczek to dupinka, a tu taki cash trzeba bylo wyplacic. No nic, mam nadzieje ze na kolejne 240 tys starczy |
|
|
|
 |
Perki1985
Mitsumaniak

Auto: Ford Focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 325 Skąd: Sosnowiec
|
|
|
|
 |
Third
Nowy Forumowicz IT test drive ;)
Auto: CK1A 4G13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sie 2009 Posty: 21 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 13-01-2010, 21:55
|
|
|
Perki, jestem Ci winny duuuuze piwo, znalazlem kilka podobnych, ale nie bylem pewien czy rozstaw srub bedzie pasowal.
By the way wczoraj zdecydowalem sie na zakup w Xedosie, silniczek dzisiaj dotarl ale nie dziala :/ i jestem nieco zdenerwowany, bo za 250 PLN oczekiwalem czegos co bylo wystawione na aukcji, a tu nie dosc ze dotarl nie ten silniczek, co na zdjeciach, to jeszcze bez ramienia a co najgorsze nie sprawny, napiecie podaje, bo przemierzylem, ale po podpieciu w aucie dupa, ani zakreci ramiaczkiem, wogole sam w rekach zeby ramie obrocic jest bardzo duzy opor, a w starym ramie chodzilo leciutko... Nic jutro bede dzwonil....Nic, kolejny dowod na to ze wysoka cena nie zawsze oznacza ze dostanie sie to co sie oczekiwalo....
Nie uzywamy wulgaryzmow! |
Ostatnio zmieniony przez mkm 14-01-2010, 23:30, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
|
|