Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9TD] Szarpanie.
Autor Wiadomość
shoki666s60 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma classic td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 8
Skąd: Przyborów koło Nowej Soli
  Wysłany: 12-01-2010, 17:28   [Cari 1.9TD] Szarpanie.

Witam. Posiadam carisme 1.9 td z 2000roku. Problemem jest szarpanie silnika. Na wolnych obrotach silnik skubie a pod obciazeniem przy dodawaniu gazu szczegulnie na wysokich biegach szarpie mocno i nie chce przyspieszac. Auto odpala bez problemu i nie kopci. Prosze o pomoc w rozwiazaniu problemu.
_________________
lukasdamian
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 12-01-2010, 18:05   

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981
_________________
===========================
carisma i ja
 
 
 
shoki666s60 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma classic td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 8
Skąd: Przyborów koło Nowej Soli
Wysłany: 12-01-2010, 18:39   Szarpanie.

Problem jest taki ze mi zadna kontrolka sie nie zapala i na desce jest wszystko ok po odpaleniu silnika.
_________________
lukasdamian
 
 
grzeniomanu 
Mitsumaniak

Auto: carisma 1.8 GLX 1995r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 50
Skąd: Chełm
Wysłany: 12-01-2010, 18:47   

Filtr paliwa polecił bym wymienić.
 
 
shoki666s60 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma classic td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 8
Skąd: Przyborów koło Nowej Soli
Wysłany: 12-01-2010, 18:56   Szarpanie.

Jest nowiutki. Dodam ze objawy pojawily sie nagle w czasie jazdy po autostradzie.
_________________
lukasdamian
 
 
grzeniomanu 
Mitsumaniak

Auto: carisma 1.8 GLX 1995r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 50
Skąd: Chełm
Wysłany: 12-01-2010, 19:01   

A co mam rozumieć przez znaczenie: odpala bez problemu i nie kopci. Może być marne paliwo. Może podasz więcej objawów tego? Wyjeździć to paliwo zatankować na dobrej stacji zrobić pare kilometrów zobaczyć co będzie później jak nadal to samo to przyczyn może być kilka, wtryski, pompa
 
 
shoki666s60 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma classic td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 8
Skąd: Przyborów koło Nowej Soli
Wysłany: 12-01-2010, 19:15   Szarpanie.

Zmiana miejsca tankowania nic nie dala. Bez obciazenia silnik wchodzi na obroty bez problemu. Tak jak napisalem na poczatku, "skubie" na wolnych obrotach i szarpie pod obciazeniem.
_________________
lukasdamian
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 12-01-2010, 22:25   

a co z błędami??
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981

jak szarpie to moze byc klika przyczyn

jakis czujnik nie kontaktuje najprościej sprawdzić http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981

Pod obciązeniem turbina daje wiecej powietrza bo więcej przepala silnik sprawdź organoleptycznie cały przebieg zaczynający sie od turbinki do kolektora włącznie z intercoolerem czy gdzieś nie puszcza

Wypadało by sprawdzić egr przeczyścić i dla świętego spokoju zaslepić

zdiagnozował bym również LDA

a na samym końcu system sterowania ciśnienia na turbinie a wszczegulnosci ten mieszek
czy otwiera sie przy prawidłowym ciśnieniu
_________________
===========================
carisma i ja
 
 
 
shoki666s60 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma classic td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 8
Skąd: Przyborów koło Nowej Soli
Wysłany: 12-01-2010, 22:54   Szarpanie.

To co mozna bylo sprawdzic recznie (organoleptycznie) zostalo sprawdzone. Zastanawiam sie czy nie walnela sekcja na pompie wtryskowej.
_________________
lukasdamian
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 12-01-2010, 23:19   Re: Szarpanie.

shoki666s60 napisał/a:
To co mozna bylo sprawdzic recznie (organoleptycznie) zostalo sprawdzone.


Jeżeli egr się nie zacina
LDA turbo booster nie ma zapieczonego trzpienia lub membran porozrywanych
Mieszek na turbinie pracuje tak jak powinien
Sterownik (ecu nie wyłapał anomali w czujnikach).
Układ jest szczelny

To pozostaje sprawdzić pompę

Oprócz pompy mogą lać wtryskiwacze.
_________________
===========================
carisma i ja
 
 
 
shoki666s60 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma classic td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 8
Skąd: Przyborów koło Nowej Soli
Wysłany: 12-01-2010, 23:46   Szarpanie.

Wiem juz ze to pompa.Prawie nie podaje paliwa do pierwszego wtrysku. Ile moze kosztowac regeneracja ewentualnie nowa lub urzywana?
_________________
lukasdamian
 
 
carisma1
[Usunięty]

Wysłany: 13-01-2010, 13:29   

......winne jest paliwo a dokładnie jego niski wydatek. Nie wyrywaj pompy bo wpędzisz się w kłopoty i wydatki.
Omiń filtr zapodając paliwko z butelki zasilanie i powrót do butelki i przejażdżka ...i już będziesz wiedział gdzie leży przyczyna małego wydatku paliwka Pozdro
 
 
shoki666s60 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma classic td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 8
Skąd: Przyborów koło Nowej Soli
Wysłany: 13-01-2010, 14:33   Szarpanie.

Pomysl jak najbardziej dobry. Pompa jednak jest juz wyrwana i sprawdzona. Jedna sekcja nie podaje paliwa tak jak potrzeba. To tlumaczy skubanie na wolnych obrotach tzn. jak cos paliwa poda to skubnie obroty w gore. Pod obciazeniem cylinder praktycznie nie pracuje i chamuje reszte silnika. Jestem teraz w Angli i jeszcze nie mialem tutaj problemu z paliwem.
_________________
lukasdamian
 
 
carisma1
[Usunięty]

Wysłany: 14-01-2010, 08:27   

no to nie porzebnie ja wyrywaliście, to jest pompa rotacyjna, nie jeśli pompa jest w stanie wytworzyć ciśnienie na pierwszy cylinder to na nastepne tez będzie w stanie, poprostu niewydatek paliwa ot co, albo na drodze bak pompa jest gnój, albo łopatki pompki przetłaczającej te grafitowe do wymiany-ale je wymienia się bez wyjmowania pompy.
Jak sprawdzali pompę po demontażu?
 
 
shoki666s60 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma classic td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 8
Skąd: Przyborów koło Nowej Soli
Wysłany: 14-01-2010, 11:56   

Na to pytanie odpowiem dzis wieczorem. Sam jestem ciekaw co moi "specjalisci" dzis mi powiedza. Teraz jestem po za miejscem zamieszkania i wszystko sprawdze po powrocie z pracy.

[ Dodano: 14-01-2010, 20:38 ]
Auto chodzi jak zegarek. Pompa po demontazu poszla do sprawdzenia na maszynke do drugiego warsztatu. Stwierdzili "niewydolnosc"? pompy. Za regeneracje zaspiewali prawie tyle co za nowa pompe tj. ok. 300£. Kazalem podziekowac. Na szrocie mechanik znalazl pompe z demontarzu. Po zamontowaniu auto nie odpalalo. Komputer nie czytal imobilazera z drugiej pompy. Kazalem zamienic ze starej. I to dopiero byl problem. Po cierzkiej walce sie im udalo. Ato zyje. Troche to wszystko kosztowalo ale sie udalo. Dziekuje wszystkim za doradzanie. Przyda sie na przyszlosc. Pozdrawiam. :D
_________________
lukasdamian
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.