 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Pocenie sie bloku silnika |
Autor |
Wiadomość |
brumek
Nowy Forumowicz brumek
Auto: Carisma 97r 1.8 16v GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009 Posty: 18 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-04-2011, 15:47 Pocenie sie bloku silnika
|
|
|
Witajcie
Ostatnio zauwazylem ze po lewej stronie (od rozrządu) blok silnika zaczyna sie pocic.
Byłem u mechanika - stwierdzil, ze najprawdopodobniej uszczelniacz walka rozrządu oraz walu korbowego - poniewaz po zdjeciu oslony rozrządu uszczelniacz byl mokry , nie widział uszczelniacza walu ale jego zdaniem tez cieknie.
Zauwazyl również , że lekko poci sie uszczelka pod głowica.
Oleju nie ubywa , plyn chlodniczyu ok.
Mozna z tym jeszcze jakis czas jezdzic?
Moze mial ktos podobny przypadek? |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 05-04-2011, 15:59
|
|
|
Jeśli jest mokro przy rozrządzie to radzę to szybko zrobić bo morze polecieć pasek szybciej niż powinien. Na początek radzę umyć silnik i dopiero potem sprawdzać gdzie jest wyciek bo nawet mały wyciek potrafi zachlapać cały silnik. |
|
|
|
 |
drd1812
Mitsumaniak

Auto: Renault Latitude
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Cze 2008 Posty: 1231 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 07-04-2011, 22:16
|
|
|
Umyj silnik przejedź trochę sprawdź miejsca w których pojawiają się wycieki. Wyciek z uszczelniaczy skrajnie może doprowadzić do wcześniejszego uszkodzenia paska rozrządu.
Uszkodzona uszczelka pod głowicą wycieki oleju, płynu chłodniczego mieszanie jednego i drugiego a w konsekwencji uszkodzenie silnika.
Czy można z tym jeździć ?? hm.. kwestia sumienia i podejścia do materii.
Szanujesz, chcesz uniknąć większych napraw, uszkodzenia silnika to szybko usuniesz nieszczelności.
Chcesz używać do śmierci technicznej po minimalnych kosztach to się niejedno da, ponoć bez oleju też można jeździć
Wymieniałem ostatnio uszczelniacze, a właściwie DeeJay mi wymieniał z przygodami i zabawy jest sporo - jak do wymiany rozrządu. Koszt samych uszczelniaczy ok 15 zł sztuka.
Wymiana uszczelki pod głowicą spora zabawa w stosunku do ceny uszczelek od góry silnika. |
|
|
|
 |
|
|