Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pocenie sie bloku silnika
Autor Wiadomość
brumek 
Nowy Forumowicz
brumek

Auto: Carisma 97r 1.8 16v GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 18
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 05-04-2011, 15:47   Pocenie sie bloku silnika

Witajcie
Ostatnio zauwazylem ze po lewej stronie (od rozrządu) blok silnika zaczyna sie pocic.
Byłem u mechanika - stwierdzil, ze najprawdopodobniej uszczelniacz walka rozrządu oraz walu korbowego - poniewaz po zdjeciu oslony rozrządu uszczelniacz byl mokry , nie widział uszczelniacza walu ale jego zdaniem tez cieknie.

Zauwazyl również , że lekko poci sie uszczelka pod głowica.
Oleju nie ubywa , plyn chlodniczyu ok.

Mozna z tym jeszcze jakis czas jezdzic?
Moze mial ktos podobny przypadek? :|
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 05-04-2011, 15:59   

Jeśli jest mokro przy rozrządzie to radzę to szybko zrobić bo morze polecieć pasek szybciej niż powinien. Na początek radzę umyć silnik i dopiero potem sprawdzać gdzie jest wyciek bo nawet mały wyciek potrafi zachlapać cały silnik.
 
 
drd1812 
Mitsumaniak


Auto: Renault Latitude
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 1231
Skąd: Lubin
Wysłany: 07-04-2011, 22:16   

Umyj silnik przejedź trochę sprawdź miejsca w których pojawiają się wycieki. Wyciek z uszczelniaczy skrajnie może doprowadzić do wcześniejszego uszkodzenia paska rozrządu.
Uszkodzona uszczelka pod głowicą wycieki oleju, płynu chłodniczego mieszanie jednego i drugiego a w konsekwencji uszkodzenie silnika.

Czy można z tym jeździć ?? hm.. kwestia sumienia i podejścia do materii.
Szanujesz, chcesz uniknąć większych napraw, uszkodzenia silnika to szybko usuniesz nieszczelności.
Chcesz używać do śmierci technicznej po minimalnych kosztach to się niejedno da, ponoć bez oleju też można jeździć ;)

Wymieniałem ostatnio uszczelniacze, a właściwie DeeJay mi wymieniał z przygodami i zabawy jest sporo - jak do wymiany rozrządu. Koszt samych uszczelniaczy ok 15 zł sztuka.

Wymiana uszczelki pod głowicą spora zabawa w stosunku do ceny uszczelek od góry silnika.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.