 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Problemy z hamulcami |
Autor |
Wiadomość |
mediapozer
Nowy Forumowicz
Auto: CARISMA II 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sty 2010 Posty: 6 Skąd: Warszawa Wawer/Piaseczno
|
Wysłany: 19-01-2010, 21:25 Problemy z hamulcami
|
|
|
Witam wszystkich.
Na wstepie przepraszam za brak polskich liter (zepsuta klawiatura).
Problem hamulcow wystepowal na forum wielokrotnie, niestety nie znalazlem problemu, ktory mnie dotyczy.
Otoz mam zablokowana lewa strone hamulcow przod i tyl. Stad moje pytanie czy w 1,8 GDI po lifcie istnieje jakis rozdzielacz sily hamowania, ktorego usterka moglaby spowodowac taki objaw?
Moze to kwestia samej budowy pompy, moze pompa jest dwukomorowa i jedna komora jest na lewa strone a druga na prawa?
A moze to zwykly zbieg okolicznosci i poprostu zapiekly mi sie cylinderki?
Dodam jeszcze, ze problem pojawil mi sie dopiero po wymianie tarcz i klockow w podrzednym warsztacie. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 19-01-2010, 21:52
|
|
|
mediapozer, moze przegladnij wpierw zaciski hamulcowe i cylinderki, jak bedzie dobrze chodzic to bedziemy myslec co dalej |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
mediapozer
Nowy Forumowicz
Auto: CARISMA II 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sty 2010 Posty: 6 Skąd: Warszawa Wawer/Piaseczno
|
Wysłany: 19-01-2010, 21:59
|
|
|
Tak tez mam zamiar zrobic, chcialem tylko podpytac czy moze spotkac mnie cos dziwnego.
Kazdy samochod ma swoje tajemnice
Jezeli sie okaze ze stanely cylinderki, to w jaki sposob, najlepiej je rozruszac? |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 19-01-2010, 22:11
|
|
|
przednie są wciskane tylne wkręcane do tyłu musisz mieć specjalny przyrząd ale się obejdzie bez ja mam przyrząd ale da rade wkręcić zwykłymi cążkami tyle że takimi xxxl wydaje mi się że nie cofnęli wszystkich tłoczków najbardziej podpada mi sprawa z tymi z tyłu i stąd ten problem po prostu nie równo rozdziela wszystkie tłoczki do końca muszą być cofnięte wcześniej otworzyć zbiorniczek z płynem bo nam go trochę cofnie do zbiorniczka nadmiar trzeba odessać później nowe klocki i na sucho pompujemy trochę pedałem ja po własnoręcznej wymianie miałem różnicę rzędu 0,3% na jedną stronę na nowych tarczach i nowych niedotartych klockach, koniecznie sprawdź tył |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 19-01-2010, 22:11
|
|
|
mediapozer, jak cylinderki beda pokorodowane to wymienic cylinderki oraz komplet uszczelnien, mowie tu o dociskach, jak cylinderek tylny bedzie sie pocil to wymienic na nowy
Takie podejrzenie moga dawac jeszcze zatory w przwodach elastycznych, albo rozdzielacz |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|
|