Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Żaba ma nowego właściciela
Autor Wiadomość
pszwar12 
Mitsumaniak
Czerwona Krwinka


Auto: Mitsubishi Carisma 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 45
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-08-2008, 14:45   

Witam
To ja Kupiłem żabkę i jestem z niej bardzo zadowolony musze pochwalić ze poprzedni właściciel dbał o nią wszystko co było w niej do zrobienia jest juz zrobione (drążki i klimatyzacja)
jeszcze tylko malowanie i bedzie cacy tylko mam mały problem z alarmem nie rozumiem dlaczego sie nie załancza syrena
Pozdrawiam
_________________
Colt CA1A 1995 (Żabozielony)
Historia!



 
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 25-08-2008, 14:54   

Piotrek, sprawdź, czy włączona jest syrenka. Przekręć kluczyk w syrence. Może coś ostatnio robiłem i zapomniałem jej z powrotem włączyć?
Muszę powiedzić, że szybko działasz. Parownik był rzeczywiście do wymiany? Napisz, jak sprawuje się Żabozielony po wymianei drążków.
Ze swojej strony życzę co najmniej takiego zadowolenia z użytkowania Żaby, jak moje.
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 25-08-2008, 18:49   

pszwar12, koniecznie zdawaj relacje o żabie !!! Ten temat jest w sumie najbardziej odpowiedni tylko niech Ci gregobru tytuł zmieni na jaki chcesz :D i pisz bo jestem ciekaw co bedzie słychac u jednego z moich ulubionych colciaków :wink:
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
pszwar12 
Mitsumaniak
Czerwona Krwinka


Auto: Mitsubishi Carisma 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 45
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-08-2008, 00:14   

Witam
25.08.2008
Odałem żabke do wymiany drążków i na ustawienie zbieżności

26.08.2008 Odałem żabkę do lakiernika na malowanie dachu i maski a tu przez przypadek pare rzeczy wyszło a mianowicie cała podłoga jest do remontu !! a w niektorych miejscach tam gdzie było malowane przez poprzedniego właściciela okazało sie że "fachowiec" który to robił spartolił robote a mianowicie nałożył lakier na w zasadzie goła blache postanowiłem że cały samochód pomalują i zrobią podłogę caly koszt mnie wyniesie 1400zł

Zastanawiam się czy nie założyć gazu do niej wstępnie sie orientowałem i sekwencja będzie mnie kosztować 1800 zl (od soboty zrobiłem 1130 km) i następna sprawa co myślicie o troche zmiany wizerunku żabki a mianowicie przedłużeniu maski na światła tzw badlook oraz dodanie spojlerów do przedniego i tylniego zderzaka
_________________
Colt CA1A 1995 (Żabozielony)
Historia!



 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 27-08-2008, 06:10   

pszwar12 napisał/a:
Zastanawiam się czy nie założyć gazu
pszwar12 napisał/a:
przedłużeniu maski na światła
pszwar12 napisał/a:
dodanie spojlerów do przedniego i tylniego zderzaka
gregorbu, podobno
gregorbu napisał/a:
Trafiła w bardzo dobre ręce. W złe ręce bym jej nie oddał.
:roll:
pszwar12, nie rób mu żadnej z tych rzeczy, które wymieniłeś. Grześ dbał o ten samochód więc nie popsuj go ;)
Gaz jest zły a poza tym ten samochód ma serio nie wielkie spalanie jak na tak żwawy silniczek.
pszwar12 napisał/a:
cała podłoga jest do remontu
pszwar12 napisał/a:
"fachowiec" który to robił (...) nałożył lakier na w zasadzie goła blache
:shock:
pszwar12 napisał/a:
pomalują i zrobią podłogę caly koszt mnie wyniesie 1400zł
Hmmm trochę mało jak na lakierowanie całego samochodu. Wychodzi 200PLN za element, to bardzo mało. Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie w porządnej lakierni (z gwarancją i pewnością, że nie spaprają takiej roboty) to koszt troszkę powyżej 2k PLN.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 27-08-2008, 07:48   

Zapomniałeś jeszcze napisać o uruchomieniu klimatyzacji. 8)

Cała podłoga do roboty:?: A co z nią jest nie tak? Fakt, że pod auto zaglądałem ostatnio jesienią ale korozji to tam nie widziałem. Aż mi teraz głupio... :?
A co z syrenką - była wyłączona?

I w kwestii organizacyjnej - chcesz kontynuować historę w tym wątku, czy założysz nowy? Jeśli to pierwsze, zmienię tytuł na taki, jaki mi podasz.
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8674
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 27-08-2008, 11:54   

Gaz jest dobry - Londolut marudzisz, ale co do reszty to sie zgodze;]

Historia Żaby by Gregorbu&pszwar12 xD

Gratuluje nowemu Właścicielowi tego cuda :)
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 27-08-2008, 12:04   

Juiceman napisał/a:
Gaz jest dobry - Londolut marudzisz, ale co do reszty to sie zgodze;]


ale mieszanka gaz + tuning... :roll:
_________________
 
 
 
pszwar12 
Mitsumaniak
Czerwona Krwinka


Auto: Mitsubishi Carisma 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 45
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-08-2008, 13:29   

gregorbu napisał/a:
Cała podłoga do roboty:?: A co z nią jest nie tak? Fakt, że pod auto zaglądałem ostatnio jesienią ale korozji to tam nie widziałem. Aż mi teraz głupio...
A co z syrenką - była wyłączona
tak są dziury pod tylnimi siedzeniami wiec trzeba robić .Syrenka była poprostu wyłączona
londolut napisał/a:
Hmmm trochę mało jak na lakierowanie całego samochodu. Wychodzi 200PLN za element, to bardzo mało. Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie w porządnej lakierni (z gwarancją i pewnością, że nie spaprają takiej roboty) to koszt troszkę powyżej 2k PLN.
U mnie z Gwarancją za element wychodzi 180 zł a jesli chodzi o gaz to założe sekwencje mimo że pali 6- 7 litrów ale zawsze jest taniej niż na benzynie a koszt instalacji powinien mi sie zwrócić na wiosne
_________________
Colt CA1A 1995 (Żabozielony)
Historia!



 
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 27-08-2008, 15:21   

pszwar12 napisał/a:
[tak są dziury pod tylnimi siedzeniami wiec trzeba robić .
Pod tylnymi siedzeniami? Hmm... a może wykruszyły się okleiny? Podłoga jest wylejona okleinami dźwiękochłonnymi - może to to?
pszwar12 napisał/a:
Syrenka była poprostu wyłączona
BYć może po wymianie alternatora zapomniałem jej z powrotem włączyć.
pszwar12 napisał/a:
U mnie z Gwarancją za element wychodzi 180 zł
Rewelacyjna cena! Kiedy miałem jeszcze w planach zachowanie Żaby na zawsze i chciałem zlecić lakierowanie, krzyczano mi 4-6 tys.
pszwar12 napisał/a:
a jesli chodzi o gaz to założe sekwencje mimo że pali 6- 7 litrów ale zawsze jest taniej niż na benzynie a koszt instalacji powinien mi sie zwrócić na wiosne
Przy takich przebiegach, jak pisałeś ostatnio, gaz byłby chyba rozsądnym rozwiązaniem.
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 28-08-2008, 07:43   

Za 1800 jest polska sekwencja na włoskich lub holenderskich podzespołach. Śmiga całkiem ładnie w małych silnikach więc będzie OK. Co do badlooku to raczej go tym nie kalecz, bo będzie wyglądał tragikomicznie.
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
pszwar12 
Mitsumaniak
Czerwona Krwinka


Auto: Mitsubishi Carisma 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 45
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-08-2008, 00:10   

cns80 napisał/a:
Co do badlooku to raczej go tym nie kalecz, bo będzie wyglądał tragikomicznie.
tak miałem tylko taki pomysł poprostu chciałem żeby wygłądał wyjątkowo ale po dłuższym zastanowieniu się zrezygnowałem z tego pomysłu jest dobrze jak jest więc po co psuć dołoże do niego ewentualnie tylko jakąś lotkę i będzie ok pozdrawiam
_________________
Colt CA1A 1995 (Żabozielony)
Historia!



 
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 01-09-2008, 20:06   

Napisalem prosbe do Akbiego o wydzielenie nowej historii Zaby. Ma juz ona nowego wlasciciela i oboje zasluguja na nowy watek. :)
 
 
pszwar12 
Mitsumaniak
Czerwona Krwinka


Auto: Mitsubishi Carisma 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 45
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-11-2008, 11:30   

Witam

troche historii
15.09.2008- Odałem żabke do lakiernika czas było pomalować dach i maske, zrobić podłogę i po upływie tygodnia odebrałem ja nie ukrywam byłem troche zaskoczony efektem(pozytywnie)

26.09.2008- odałem colta do mechanika coś mi nie tak chodzil niechcial odpalać od razu okazało się że jest to winna filtra paliwa a przy okazji wymieniłem cewke zapłonową oraz oddalem do regenracji rozrusznik
08.10.2008 - Wymieniłem olej w silniku i w skrzyni biegów oraz filtr oleju
21.10.2008 - Pojechałem żabką na urlop do Hajduszoboszlo (Węgry)samochód spisał się super ale wracając do domu okolo 15 km od domu zgasły mi światła okazało sie że poszły bezpieczniki wymieniłem i wszystko jest ok
30.10.2008 - co jakis czas znika mi podświetlanie obrotomierza i skoro jestem świerzy
chciałbym rozkręcić i zobaczyć co się dzieje ale nie ukrywam może to troche glupie ale nie wiem jak się do tego zabrać i jak wymienić podświetlanie zegarów i tutaj bym prośił o pomoc
Ostatnio zmieniony przez pszwar12 01-11-2008, 14:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 01-11-2008, 12:04   

Cieszę się, że Żaba dobrze się sprawuje. Wymiana podświetlenia to sprawa banalnie prosta. Potrzebujesz jedynie wkrętak krzyżakowy. Najpierw odkręcasz dwa wkręty nad zegarami. Wyjmujesz osłonkę. Potem cztery wkręty mocujące zegary. Następnie opuszczasz kolumnę kierownicy maksymalnie w dół i wyjmujesz zegary. W tej chwili są tam białe diody. W ich miejsce możesz wstawić standardowe żarówki W5W (większe) oraz T5 (mniejsze). Powodzenia!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.