[E5xx] Jak ustawić obroty silnika |
Autor |
Wiadomość |
kotos0
Forumowicz

Auto: Galant E5xA v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 99 Skąd: Tłuszcz\Warszawa
|
Wysłany: 01-12-2009, 13:56 [E5xx] Jak ustawić obroty silnika
|
|
|
Witam jak ustawia się obroty w tym galu bo jakoś nie mogę się do nich dobrać:P |
_________________ kotos0@wp.pl
 |
Ostatnio zmieniony przez Owczar 18-01-2010, 15:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 01-12-2009, 17:41
|
|
|
W 2.0 V6 nie ustawia się obrotów. Powinien sam sobie je regulować. Napisz jakie masz problemy z tymi obrotami. |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
kotos0
Forumowicz

Auto: Galant E5xA v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 99 Skąd: Tłuszcz\Warszawa
|
Wysłany: 02-12-2009, 09:01
|
|
|
obroty utrzymują się cały czas na poziomie 1500 a chciał bym zmiejszyć chociaż do 1000 |
_________________ kotos0@wp.pl
 |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 02-12-2009, 11:51
|
|
|
Robiłeś już może czyszczenie przepustnicy? Może też coś dziać się z silniczkiem krokowym, zablokował się i utrzymuje błędne obroty... albo być wcale odłączony (otwarty) i dlatego utrzymuje wyższe obroty. Z ustawieniem obrotów to dość ciężki temat, bo jak później się okaże, że to wina czegoś innego to będzie zabawa. Teorytycznie powinien utrzymywać coś koło 750-800 obr/min. |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
kotos0
Forumowicz

Auto: Galant E5xA v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 99 Skąd: Tłuszcz\Warszawa
|
Wysłany: 03-12-2009, 08:38
|
|
|
Co do krokowego to nie jestem pewny czy jest w 100% sprawny bynajmniej jest na pewno podłączony bo sprawdzałem, a przepustnica nie była czyszczona, zastanawiam się tylko czy jak ją wyczyszcze czy obroty nie pójdą jeszcze bardziej w górę... |
_________________ kotos0@wp.pl
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21951 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 03-12-2009, 23:06
|
|
|
kotos0 napisał/a: | zastanawiam się tylko czy jak ją wyczyszcze czy obroty nie pójdą jeszcze bardziej w górę... | Przeważnie "idą", ale wtedy się je reguluje i jest OK. |
|
|
|
 |
hubert_galant
Mitsumaniak NeverBackDown
Auto: Honda Prelude 2.0B 1993
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Wrz 2009 Posty: 126 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-01-2010, 09:45
|
|
|
mój kierownik miał też problem z obrotami w swojej SIgmie 3.0 V6 obroty skakały pomiędzy 1500-1800... coś pokombinował na własną rękę, coś pomogli na zlocie i już się utrzymują normalnie, jak może byc podobny problem w obu samochodach to daj na pw zapytanie to się dowiem w południe wszystkiego |
_________________ Jestem jaki jestem i nikt tego nie zmieni
 |
|
|
|
 |
Galart [Usunięty]
|
Wysłany: 07-01-2010, 19:15
|
|
|
kotos0,Jednak jest w tym silniku mozliwość regulacji obrotów w pewnym zakresie. Napisz czy po odpaleniu zimnego silnika obroty sa wyższe niż te 1500 i spadają, czy resetowałeś komputerek, sprawdź też czy po wlączeniu np. klimatyzcji lub wiekszej ilości odbiorników, obroty idą lekko w górę, jeśli tak to krokowiec działa, lecz może nie zamyka do zadanego przez ECU poziomu. A obroty regulujesz śrubką znajdującą sie na przepustnicy na wprost, patrzac od przodu auta, jest w takim pionowym kanaliku pod gumową oslonką, którą łatwo zdajmiesz. Pokombinuj a jesli okaże się , że to krokowiec to ja jakies elementy od niego mam, cząsto siadają części uzwojeń cewek, których niestety nie ma jak przewinąć podobno ktoś to kiedyś robił ale wątpie aby pózniej działało jak trzeba. Trzeba wymieniać całe uzwojenia z np. uszkodzonych silniczków w których padło tylko jedno, może przypasić.
pozd. |
|
|
|
 |
kotos0
Forumowicz

Auto: Galant E5xA v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 99 Skąd: Tłuszcz\Warszawa
|
Wysłany: 21-01-2010, 19:42
|
|
|
Obroty po odpaleniu nie spadają tylko caly czas wzrastają aż do 2000 i potem falują. Jak rusza się samym sprzęgłem to spadają do 900 lecz po chwili wpadają na 2000 tyś czasem ciut mniej. Po włączeniu wszystkich odbiorników obroty raz stoją w miejscu raz skaczą. Na drugim biegu nie dotykając pedałów samochód szarpie. ECU był resetowany. Ogólnie to obroty zalerzą od humoru samochodu:) Pozostaje raczej wymiana. Znalazłem za 300zł na allegro. Kupywać czy szukać dalej?
[ Dodano: 22-01-2010, 08:25 ]
Znalazlem krokowca od Eclipsy wizualnie wygląda identycznie za 170 zł kupować? będzie pasować? |
_________________ kotos0@wp.pl
 |
|
|
|
 |
BodoV6 [Usunięty]
|
Wysłany: 24-01-2010, 13:15
|
|
|
kotos0 napisał/a: |
Znalazlem krokowca od Eclipsy wizualnie wygląda identycznie za 170 zł kupować? będzie pasować? |
Tak, będzie pasował. |
|
|
|
 |
|