Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Blokada mostów;)
Autor Wiadomość
tunio 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 2.8TDI GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2009
Posty: 41
Skąd: Białogard
  Wysłany: 20-01-2010, 16:24   Blokada mostów;)

Witam! Czy to prawda, bo gdzieś to słyszałem, że przy włączonej blokadzie mostów nie można skręcać kołami??:>
 
 
romero 
Mitsumaniak


Auto: L200 INSTYLE/2008/136 KM/AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 629
Skąd: Łomianki
Wysłany: 20-01-2010, 16:44   

Chyba tylko nie można załączać/rozłączać przy skręconych kołach.
Pozdrawiam.
_________________

 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 20-01-2010, 16:55   

nie możesz skręcać na czarnym bo masz zablokowany układ różnicowy, a skręcając jedno koło zawsze kręci się szybciej na zakrecie. możesz skręcać ale na śliskim podłożu.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
tunio 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 2.8TDI GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2009
Posty: 41
Skąd: Białogard
Wysłany: 20-01-2010, 17:09   

Dzięki:) Już wszystko wiem:)Ide się pobawić na śniegu :mrgreen:
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-01-2010, 11:57   

Tunio mam nadzieje, ze wiesz... bo albo jednak nie wiesz albo zlego nazywnictwa uzywasz. W Twoim Pajero jak sadze nie ma blokady mostow. Jest blokada centralnego (miedzyosiowego) mechanizmu roznicowego i moze wystepowac szpera tylnego dyferencjalu. W obu przypadkach po wlaczeniu mozna skrecac kolami ale tylko jak Zbyszek wspomina w terenie gdzie nastepuje uslizg. Jesli chodzi o ustawienie kol do jazdy na wprost zaleca sie to przy przechodzeniu na nizsze przelozenia i nie zaszkodzi jak masz takze tak ustawione kola przy zapinaniu obu osi na sztywno (4HLc).
Milej zabawy w sniegu. :wink:
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
rogal16-91 
Forumowicz
Pajero 4x4


Auto: Pajero II GLX 2.5 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 109
Skąd: Majdan OBL
Wysłany: 27-01-2010, 19:19   

Nie polecam też skręcania kołami na difflocku jeżeli masz opony typu MT bo takie to nawet w śniegu się dobierają do twardego podłoża i możesz się sparzyć, najlepiej używaj jej jak się zakopiesz albo jak jedziesz pod ciężką przeszkodę na wprost chyba że używasz blokady na lodzie no ale na blokadzie raczej na lodzie nie bardzo chce skręcać bo ma tendencje do jazdy przed siebie ;p a poza tym Pajero w śniegu radzi sobie i bez blokady... Przecież to Pajero ;p Pozdrawiam :D
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.