Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Remont silnika 2800
Autor Wiadomość
grzechut 
Nowy Forumowicz

Auto: PAjero II 2800
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 3
Skąd: Wawa
Wysłany: 22-01-2010, 10:26   Remont silnika 2800

WItam,

Obserwuje to forum od dłuższego czasu ale dopiero teraz pisze bo przejażdzce identycznym autem kolegi stwierdzam że mój Misiek chyba jest powaznie chory.
Autko w ogóle nie ma mocy, kiepsko się zbiera, bierze olej ( 2l na 10tkm 15w40 ). Turbina zregenerowana ale duzo to nie pomoglo, wymieniony też rozrząd.
Dla porównania przejechałem się takim samym autem kolegi i dopiero poczułem co to znaczy 2800...ale dobre 2800 :)
Czy możecie polecić jakiergoś dobrego diagnoste w okolicach wawy lub zakład który zajmuje się remontem takich silników ?

Pozdrawiam
Grzesiek
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-01-2010, 11:45   

Mozesz podjechac do AutoTW na Pulawska do pana Waldka. Generalnie polecam Ci wycieczke na Kaszuby do warsztatu Zbyszka Montowskiego.
W oba miejsca lepiej najpierw zadzwonic i sie umowic.
http://www.autotw.pl/
http://www.pajero.one.pl/
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
grzechut 
Nowy Forumowicz

Auto: PAjero II 2800
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 3
Skąd: Wawa
Wysłany: 22-01-2010, 13:56   

Dzieki za odpowiedź.
Firme AutoTw dobrze znam.;) Robiłem tam rozrząd i demontowałem turbo. Wszystki na poziomie.
Niestety jeśli chodzi o funkcjonowanie samego silnika dowiedzialem się że one sa po prostu muliste. Nie sprawdzono też kompresji bo nie mieli osprzętu.
Ogólnie warsztat bardzo dobry ale w temacie silnika i jego kondycji mi nie umieli pomóc.
Ogólnie przydałby się fachowiec który sprawdzi kompresje, okresli koszty i w ogóle czy jest sens remontować czy po prostu kupić używany silnik w dobrym stanie..najlepiej ktoś na miejscu żeby się nie najeżdzić.

pozdrawiam
Grzesiek
 
 
stegano 
Forumowicz

Auto: Pajero II 1994 2.8TD japończyk
Kraj/Country: Mexico
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 341
Skąd: z lasu
Wysłany: 22-01-2010, 14:26   

grzechut napisał/a:
Dzieki za odpowiedź.
Nie sprawdzono też kompresji bo nie mieli osprzętu.
Ogólnie warsztat bardzo dobry ale w temacie silnika i jego kondycji mi nie umieli pomóc.


:mrgreen:

Czyli lipa nie warsztat...
_________________
Dziennik - z życia Pajero
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=39397
Ostatnio zmieniony przez Gene 22-01-2010, 15:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-01-2010, 15:38   

Oni specjalizuja sie w plaskaczach i nie maja takiego zaplecza jak ASO. Nie mnie obaj wlascicele to doswiadczeni mechanicy i znaja sie na robocie.
Grzechut tak jak powiedzialem umow sie ze Zbyszkiem. Mozesz takze zapytac w Mitcarze o diagnostyke bo wykonanie remontu w ASO chyba nie bedzie mozliwe a jesli juz to pewnie duzo drozsze niz w nieautoryzowanym warsztacie.
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
grzesiek81 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero 2.8 td long 95r automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sie 2009
Posty: 16
Skąd: jelonki
Wysłany: 25-01-2010, 22:20   

ja jak kupiłem swojego miśka to się dowiadywałem ile by kosztowała naprawa byłe u sprawdzonego fachowca co robił mi dwa silniki i powiedział że głowice z porcelaną najepiej robią w warszawie zadzwoniłem i tak dajesz im swoją i albo ja naprawiają to jest koszt około 1200 zł albo ci dają od reki następną 1700 zł
 
 
stegano 
Forumowicz

Auto: Pajero II 1994 2.8TD japończyk
Kraj/Country: Mexico
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 341
Skąd: z lasu
Wysłany: 26-01-2010, 17:44   

grzesiek81 napisał/a:
ja jak kupiłem swojego miśka to się dowiadywałem ile by kosztowała naprawa byłe u sprawdzonego fachowca co robił mi dwa silniki i powiedział że głowice z porcelaną najepiej robią w warszawie zadzwoniłem i tak dajesz im swoją i albo ja naprawiają to jest koszt około 1200 zł albo ci dają od reki następną 1700 zł


za 1200 to możesz mieć nową :)
_________________
Dziennik - z życia Pajero
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=39397
 
 
grzesiek81 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero 2.8 td long 95r automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sie 2009
Posty: 16
Skąd: jelonki
Wysłany: 26-01-2010, 19:17   

wszystko możliwe mi tak ten gościu wytłumaczył że nowa 1700 zł możesz podać namiar na tą głowice na pw może się przydać
 
 
Clingon 
Nowy Forumowicz
Clingon


Auto: Pajero II 98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 26-01-2010, 21:16   

Za 1200 to chyba tylko podróbkę. Padła mi głowica i aktualnie jest w spawaniu. Pęknięty kanał i powietrze dostawało się do układu chłodzenia.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 26-01-2010, 21:36   

stegano napisał/a:
grzesiek81 napisał/a:
ja jak kupiłem swojego miśka to się dowiadywałem ile by kosztowała naprawa byłe u sprawdzonego fachowca co robił mi dwa silniki i powiedział że głowice z porcelaną najepiej robią w warszawie zadzwoniłem i tak dajesz im swoją i albo ja naprawiają to jest koszt około 1200 zł albo ci dają od reki następną 1700 zł


za 1200 to możesz mieć nową :)

A dokładnie 1340 zł z uszczelką pod głowice :wink:
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
stegano 
Forumowicz

Auto: Pajero II 1994 2.8TD japończyk
Kraj/Country: Mexico
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 341
Skąd: z lasu
Wysłany: 26-01-2010, 23:58   

[quote="Clingon"]Za 1200 to chyba tylko podróbkę. Padła mi głowica i aktualnie jest w spawaniu. Pęknięty kanał i powietrze dostawało się do układu chłodzenia.[/quote]

podr

Dodano: 26-01-2010, 23:58
[quote="Clingon"]Za 1200 to chyba tylko podróbkę. Padła mi głowica i aktualnie jest w spawaniu. Pęknięty kanał i powietrze dostawało się do układu chłodzenia.[/quote]

podróbka?
_________________
Dziennik - z życia Pajero
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=39397
 
 
grzesiek81 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero 2.8 td long 95r automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sie 2009
Posty: 16
Skąd: jelonki
Wysłany: 01-02-2010, 20:15   

zapadła decyzja w poniedziałek misiek jedzie do doktora dzisiaj jak na odpalonym silniku odkręciłem korek to tak dmuchało ja z dmuchawy na maxa a olej z pod pokrywy wali że cały blok jest zalany
 
 
Robert09 
Forumowicz


Auto: Mitshubishi Pajero 3,2 2013
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 117
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-02-2010, 20:24   

Jeśli głowica, to tylko w firmie Polok Welding w Gliwicach koszt ok. 1200 Pln. Moja była pęknięta w czterech miejscach, poza spawaniem wymiana gniazd i prowadnic zaworów z docieraniem, gwarancja. Robili mi kilka głowic nawet żeliwne. Wysyłałem kurierem.
http://www.polok.pl/kontakt.php
 
 
stegano 
Forumowicz

Auto: Pajero II 1994 2.8TD japończyk
Kraj/Country: Mexico
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 341
Skąd: z lasu
Wysłany: 01-02-2010, 20:39   

grzesiek81 napisał/a:
zapadła decyzja w poniedziałek misiek jedzie do doktora dzisiaj jak na odpalonym silniku odkręciłem korek to tak dmuchało ja z dmuchawy na maxa a olej z pod pokrywy wali że cały blok jest zalany


Stary, obudz się! w każdym dieslu sa przedmuch! A olej Ci wali bo masz pod pokrywą walek rozrzadu.

Wczoraj jak wymieniałem olej u kumpla w sprinterze i zapomniałem zakrecić korek wlewu oleju, to później czyściłem silnik z 15 minut (bo ten sprinter pod kapslem bezpośrednio ma łańcych rozrzadu).
_________________
Dziennik - z życia Pajero
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=39397
Ostatnio zmieniony przez stegano 01-02-2010, 20:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
grzesiek81 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero 2.8 td long 95r automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sie 2009
Posty: 16
Skąd: jelonki
Wysłany: 01-02-2010, 20:40   

moja prawdopodobnie będzie robiona w łomiankach tak powiedział mechanik. mam do niego zaufanie robił dwa silniki i do dzisiaj jeżdżą ale dzięki za info.

[ Dodano: 01-02-2010, 20:55 ]
wiem ze zawsze trochę dmucha ale nie tak płyn chłodniczy znika korek od chłodnicy cały w pianie z oleju termosta nie działa albo go niema bo ja odkręcam zbiorniczek od płynu do niema ciśnienia to coś tu jest nie tak albo uszczelka albo głowica

[ Dodano: 18-02-2010, 20:05 ]
autko naprawione głowica była pęknięta w poprzek na całej długości koszt całej imprezy 2,5 tys
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.