Remont silnika 2800 |
Autor |
Wiadomość |
grzechut
Nowy Forumowicz
Auto: PAjero II 2800
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sty 2010 Posty: 3 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 22-01-2010, 10:26 Remont silnika 2800
|
|
|
WItam,
Obserwuje to forum od dłuższego czasu ale dopiero teraz pisze bo przejażdzce identycznym autem kolegi stwierdzam że mój Misiek chyba jest powaznie chory.
Autko w ogóle nie ma mocy, kiepsko się zbiera, bierze olej ( 2l na 10tkm 15w40 ). Turbina zregenerowana ale duzo to nie pomoglo, wymieniony też rozrząd.
Dla porównania przejechałem się takim samym autem kolegi i dopiero poczułem co to znaczy 2800...ale dobre 2800
Czy możecie polecić jakiergoś dobrego diagnoste w okolicach wawy lub zakład który zajmuje się remontem takich silników ?
Pozdrawiam
Grzesiek |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-01-2010, 11:45
|
|
|
Mozesz podjechac do AutoTW na Pulawska do pana Waldka. Generalnie polecam Ci wycieczke na Kaszuby do warsztatu Zbyszka Montowskiego.
W oba miejsca lepiej najpierw zadzwonic i sie umowic.
http://www.autotw.pl/
http://www.pajero.one.pl/ |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
grzechut
Nowy Forumowicz
Auto: PAjero II 2800
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sty 2010 Posty: 3 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 22-01-2010, 13:56
|
|
|
Dzieki za odpowiedź.
Firme AutoTw dobrze znam.;) Robiłem tam rozrząd i demontowałem turbo. Wszystki na poziomie.
Niestety jeśli chodzi o funkcjonowanie samego silnika dowiedzialem się że one sa po prostu muliste. Nie sprawdzono też kompresji bo nie mieli osprzętu.
Ogólnie warsztat bardzo dobry ale w temacie silnika i jego kondycji mi nie umieli pomóc.
Ogólnie przydałby się fachowiec który sprawdzi kompresje, okresli koszty i w ogóle czy jest sens remontować czy po prostu kupić używany silnik w dobrym stanie..najlepiej ktoś na miejscu żeby się nie najeżdzić.
pozdrawiam
Grzesiek |
|
|
|
 |
stegano
Forumowicz
Auto: Pajero II 1994 2.8TD japończyk
Kraj/Country: Mexico
Pomógł: 7 razy Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 341 Skąd: z lasu
|
Wysłany: 22-01-2010, 14:26
|
|
|
grzechut napisał/a: | Dzieki za odpowiedź.
Nie sprawdzono też kompresji bo nie mieli osprzętu.
Ogólnie warsztat bardzo dobry ale w temacie silnika i jego kondycji mi nie umieli pomóc.
|
Czyli lipa nie warsztat... |
_________________ Dziennik - z życia Pajero
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=39397 |
Ostatnio zmieniony przez Gene 22-01-2010, 15:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-01-2010, 15:38
|
|
|
Oni specjalizuja sie w plaskaczach i nie maja takiego zaplecza jak ASO. Nie mnie obaj wlascicele to doswiadczeni mechanicy i znaja sie na robocie.
Grzechut tak jak powiedzialem umow sie ze Zbyszkiem. Mozesz takze zapytac w Mitcarze o diagnostyke bo wykonanie remontu w ASO chyba nie bedzie mozliwe a jesli juz to pewnie duzo drozsze niz w nieautoryzowanym warsztacie. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
grzesiek81
Nowy Forumowicz
Auto: pajero 2.8 td long 95r automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sie 2009 Posty: 16 Skąd: jelonki
|
Wysłany: 25-01-2010, 22:20
|
|
|
ja jak kupiłem swojego miśka to się dowiadywałem ile by kosztowała naprawa byłe u sprawdzonego fachowca co robił mi dwa silniki i powiedział że głowice z porcelaną najepiej robią w warszawie zadzwoniłem i tak dajesz im swoją i albo ja naprawiają to jest koszt około 1200 zł albo ci dają od reki następną 1700 zł |
|
|
|
 |
stegano
Forumowicz
Auto: Pajero II 1994 2.8TD japończyk
Kraj/Country: Mexico
Pomógł: 7 razy Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 341 Skąd: z lasu
|
Wysłany: 26-01-2010, 17:44
|
|
|
grzesiek81 napisał/a: | ja jak kupiłem swojego miśka to się dowiadywałem ile by kosztowała naprawa byłe u sprawdzonego fachowca co robił mi dwa silniki i powiedział że głowice z porcelaną najepiej robią w warszawie zadzwoniłem i tak dajesz im swoją i albo ja naprawiają to jest koszt około 1200 zł albo ci dają od reki następną 1700 zł |
za 1200 to możesz mieć nową |
_________________ Dziennik - z życia Pajero
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=39397 |
|
|
|
 |
grzesiek81
Nowy Forumowicz
Auto: pajero 2.8 td long 95r automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sie 2009 Posty: 16 Skąd: jelonki
|
Wysłany: 26-01-2010, 19:17
|
|
|
wszystko możliwe mi tak ten gościu wytłumaczył że nowa 1700 zł możesz podać namiar na tą głowice na pw może się przydać |
|
|
|
 |
Clingon
Nowy Forumowicz Clingon

Auto: Pajero II 98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009 Posty: 1 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 26-01-2010, 21:16
|
|
|
Za 1200 to chyba tylko podróbkę. Padła mi głowica i aktualnie jest w spawaniu. Pęknięty kanał i powietrze dostawało się do układu chłodzenia. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 26-01-2010, 21:36
|
|
|
stegano napisał/a: | grzesiek81 napisał/a: | ja jak kupiłem swojego miśka to się dowiadywałem ile by kosztowała naprawa byłe u sprawdzonego fachowca co robił mi dwa silniki i powiedział że głowice z porcelaną najepiej robią w warszawie zadzwoniłem i tak dajesz im swoją i albo ja naprawiają to jest koszt około 1200 zł albo ci dają od reki następną 1700 zł |
za 1200 to możesz mieć nową |
A dokładnie 1340 zł z uszczelką pod głowice |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
stegano
Forumowicz
Auto: Pajero II 1994 2.8TD japończyk
Kraj/Country: Mexico
Pomógł: 7 razy Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 341 Skąd: z lasu
|
Wysłany: 26-01-2010, 23:58
|
|
|
[quote="Clingon"]Za 1200 to chyba tylko podróbkę. Padła mi głowica i aktualnie jest w spawaniu. Pęknięty kanał i powietrze dostawało się do układu chłodzenia.[/quote]
podr
Dodano: 26-01-2010, 23:58
[quote="Clingon"]Za 1200 to chyba tylko podróbkę. Padła mi głowica i aktualnie jest w spawaniu. Pęknięty kanał i powietrze dostawało się do układu chłodzenia.[/quote]
podróbka? |
_________________ Dziennik - z życia Pajero
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=39397 |
|
|
|
 |
grzesiek81
Nowy Forumowicz
Auto: pajero 2.8 td long 95r automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sie 2009 Posty: 16 Skąd: jelonki
|
Wysłany: 01-02-2010, 20:15
|
|
|
zapadła decyzja w poniedziałek misiek jedzie do doktora dzisiaj jak na odpalonym silniku odkręciłem korek to tak dmuchało ja z dmuchawy na maxa a olej z pod pokrywy wali że cały blok jest zalany |
|
|
|
 |
Robert09
Forumowicz

Auto: Mitshubishi Pajero 3,2 2013
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 117 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 01-02-2010, 20:24
|
|
|
Jeśli głowica, to tylko w firmie Polok Welding w Gliwicach koszt ok. 1200 Pln. Moja była pęknięta w czterech miejscach, poza spawaniem wymiana gniazd i prowadnic zaworów z docieraniem, gwarancja. Robili mi kilka głowic nawet żeliwne. Wysyłałem kurierem.
http://www.polok.pl/kontakt.php |
|
|
|
 |
stegano
Forumowicz
Auto: Pajero II 1994 2.8TD japończyk
Kraj/Country: Mexico
Pomógł: 7 razy Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 341 Skąd: z lasu
|
Wysłany: 01-02-2010, 20:39
|
|
|
grzesiek81 napisał/a: | zapadła decyzja w poniedziałek misiek jedzie do doktora dzisiaj jak na odpalonym silniku odkręciłem korek to tak dmuchało ja z dmuchawy na maxa a olej z pod pokrywy wali że cały blok jest zalany |
Stary, obudz się! w każdym dieslu sa przedmuch! A olej Ci wali bo masz pod pokrywą walek rozrzadu.
Wczoraj jak wymieniałem olej u kumpla w sprinterze i zapomniałem zakrecić korek wlewu oleju, to później czyściłem silnik z 15 minut (bo ten sprinter pod kapslem bezpośrednio ma łańcych rozrzadu). |
_________________ Dziennik - z życia Pajero
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=39397 |
Ostatnio zmieniony przez stegano 01-02-2010, 20:41, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
grzesiek81
Nowy Forumowicz
Auto: pajero 2.8 td long 95r automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sie 2009 Posty: 16 Skąd: jelonki
|
Wysłany: 01-02-2010, 20:40
|
|
|
moja prawdopodobnie będzie robiona w łomiankach tak powiedział mechanik. mam do niego zaufanie robił dwa silniki i do dzisiaj jeżdżą ale dzięki za info.
[ Dodano: 01-02-2010, 20:55 ]
wiem ze zawsze trochę dmucha ale nie tak płyn chłodniczy znika korek od chłodnicy cały w pianie z oleju termosta nie działa albo go niema bo ja odkręcam zbiorniczek od płynu do niema ciśnienia to coś tu jest nie tak albo uszczelka albo głowica
[ Dodano: 18-02-2010, 20:05 ]
autko naprawione głowica była pęknięta w poprzek na całej długości koszt całej imprezy 2,5 tys |
|
|
|
 |
|