[E57A 2.0D] regeneracja turbiny |
Autor |
Wiadomość |
Yaasiek [Usunięty]
|
Wysłany: 26-01-2010, 16:12 [E57A 2.0D] regeneracja turbiny
|
|
|
Poniewaz turbina mi lała olejem postanowiłem ją zregenerować. Zawiozłem ją do Wrocławia na ul. Klimasa do turboserwisu. Turbina po 8 miesiącach zaczeła gwizdać i dalej lać olejem, oraz silnik nie mial wogole mocy. Ponieważ mialem gwarancje to ja oddalem, niestety gwarancji nie uznali. Powiedzieli ze to wina silnika. Tak więc 1200zl w plecy (przed regeneracja turbina byla w lepszym stanie niz dziś). Teraz nie wiem co robić, czy ja regenerować dalej czy kupic jakas używaną. Poradźcie co mam robić. Czy oni mogli mieć racje? |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 26-01-2010, 17:13
|
|
|
co dokładnie powiedzieli? Jak silnik może uszkodzić turbinę? Z winy użytkownika to tak, ale nie silnika... ? |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
brzoza73
Mitsumaniak

Auto: E57A 2.0 TD '94 GALANT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Lip 2008 Posty: 86 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 26-01-2010, 17:41
|
|
|
witam.
Yaasiek ja w moim galu mam turbinkę po regeneracji również z Wrocławia http://www.turbojulita.pl ale już rok mykam na niej i zrobiłem ponad 10000 km co prawda gwiżdże od samego początku ale nie mam problemu. Ale żeby pisać z winy silnika to trochę nie tak. Jeśli pilnowałeś poziomu oleju w silniku to z Twojej strony ok.
Ps
Zapłaciłem 1174 z przesyłką do Łodzi starą mam u siebie ale puściła olej na tłoki |
|
|
|
 |
Yaasiek [Usunięty]
|
Wysłany: 26-01-2010, 18:59
|
|
|
Powiedzieli mi ze olej był strasznie zanieczyszczony w tej turbinie i on ja całą rozwalił i że to nie było z ich winy więc nie uznali gwarancji. Olej był wymieniany tego dnia co turbina wraz z filtrem oleju. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 26-01-2010, 19:30
|
|
|
Yaasiek, nie przejmuj sie gwarancja na turbiny regenerowane jest zawsze pseudo gwarancja, oni juz wiedzą co Ci powiedzieć żeby na tym nie stracić, życie, to strasznie zagmatwana sprawa, równie dobrze powinieneś zrobić czyszczenie zespołu intercoolera, wymienic wszystkie filtry, etc. a jakby się turbina popsuła i tak zawsze znaleźli by przyczyne wywołaną złym uzytkowaniem/eksploatacją. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Yaasiek [Usunięty]
|
Wysłany: 26-01-2010, 19:45
|
|
|
Właśnie intercooler wtedy tez byl czyszczony. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 26-01-2010, 20:19
|
|
|
Yaasiek, chyba mnie nie bardzo rozumiesz, ujme to tak, chocbys ich po nogach całował to i tak znajdą w turbinie winę wynikającą z Twojego użytkowania, niezależnie czy ta turbina sie kreciła przez 20 000km, czy tez stała przez 8miesiecy i ukreciła sie po pierwszym odpaleniu, jak regenerowałeś turbine napewno dostałeś instrukcje co zrobic przy moontazu turniny aby gwarancji nie utracic, warunki gwarancji, oraz wydruk z kompa z wyważenia wirnika oraz parametrów turbiny. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6101 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 26-01-2010, 21:32
|
|
|
Yaasiek co do montazu Turbo po regeneracji ( jak był rozsypany wirnik), zawsze do czyszczenia cały dolot , wszystkie rury ,intercooler nowy filtr powietrza i najważniejsze zasilanie i odprowadzenie oleju z turbo , pompa oleju do wyczyszczenia ew. wymiany Pamietaj jak wirnik sie rozsypie to opiłki dostaja sie wszedzie nie wiem jak było przed regeneracja ? jakie były przesłanki do naprawy
ps Moze "gdzieś "pociagneło u ciebie jakiś opiłek i łozyskowanie wirnika uległo uszkodzeniu tylko przypuszczam |
|
|
|
 |
Yaasiek [Usunięty]
|
Wysłany: 27-01-2010, 15:36
|
|
|
dzisiaj dostalem ekspertyze od turboserwisu :
uszkodzenie części wymiennych na wskutek zanieczyszczn w oleju co spowodowalo uszkodzenie biezni wałka i zestawu naprawczego. |
|
|
|
 |
|