Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E57A 2.0D] regeneracja turbiny
Autor Wiadomość
Yaasiek
[Usunięty]

  Wysłany: 26-01-2010, 16:12   [E57A 2.0D] regeneracja turbiny

Poniewaz turbina mi lała olejem postanowiłem ją zregenerować. Zawiozłem ją do Wrocławia na ul. Klimasa do turboserwisu. Turbina po 8 miesiącach zaczeła gwizdać i dalej lać olejem, oraz silnik nie mial wogole mocy. Ponieważ mialem gwarancje to ja oddalem, niestety gwarancji nie uznali. Powiedzieli ze to wina silnika. Tak więc 1200zl w plecy (przed regeneracja turbina byla w lepszym stanie niz dziś). Teraz nie wiem co robić, czy ja regenerować dalej czy kupic jakas używaną. Poradźcie co mam robić. Czy oni mogli mieć racje?
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 26-01-2010, 17:13   

co dokładnie powiedzieli? Jak silnik może uszkodzić turbinę? Z winy użytkownika to tak, ale nie silnika... ?
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
brzoza73 
Mitsumaniak


Auto: E57A 2.0 TD '94 GALANT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 86
Skąd: Łódź
Wysłany: 26-01-2010, 17:41   

witam.
Yaasiek ja w moim galu mam turbinkę po regeneracji również z Wrocławia http://www.turbojulita.pl ale już rok mykam na niej i zrobiłem ponad 10000 km co prawda gwiżdże od samego początku ale nie mam problemu. Ale żeby pisać z winy silnika to trochę nie tak. Jeśli pilnowałeś poziomu oleju w silniku to z Twojej strony ok.

Ps
Zapłaciłem 1174 z przesyłką do Łodzi starą mam u siebie ale puściła olej na tłoki
 
 
 
Yaasiek
[Usunięty]

Wysłany: 26-01-2010, 18:59   

Powiedzieli mi ze olej był strasznie zanieczyszczony w tej turbinie i on ja całą rozwalił i że to nie było z ich winy więc nie uznali gwarancji. Olej był wymieniany tego dnia co turbina wraz z filtrem oleju.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 26-01-2010, 19:30   

Yaasiek, nie przejmuj sie gwarancja na turbiny regenerowane jest zawsze pseudo gwarancja, oni juz wiedzą co Ci powiedzieć żeby na tym nie stracić, życie, to strasznie zagmatwana sprawa, równie dobrze powinieneś zrobić czyszczenie zespołu intercoolera, wymienic wszystkie filtry, etc. a jakby się turbina popsuła i tak zawsze znaleźli by przyczyne wywołaną złym uzytkowaniem/eksploatacją.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Yaasiek
[Usunięty]

Wysłany: 26-01-2010, 19:45   

Właśnie intercooler wtedy tez byl czyszczony.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 26-01-2010, 20:19   

Yaasiek, chyba mnie nie bardzo rozumiesz, ujme to tak, chocbys ich po nogach całował to i tak znajdą w turbinie winę wynikającą z Twojego użytkowania, niezależnie czy ta turbina sie kreciła przez 20 000km, czy tez stała przez 8miesiecy i ukreciła sie po pierwszym odpaleniu, jak regenerowałeś turbine napewno dostałeś instrukcje co zrobic przy moontazu turniny aby gwarancji nie utracic, warunki gwarancji, oraz wydruk z kompa z wyważenia wirnika oraz parametrów turbiny.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6101
Skąd: Wrocław
Wysłany: 26-01-2010, 21:32   

Yaasiek co do montazu Turbo po regeneracji ( jak był rozsypany wirnik), zawsze do czyszczenia cały dolot , wszystkie rury ,intercooler nowy filtr powietrza i najważniejsze zasilanie i odprowadzenie oleju z turbo , pompa oleju do wyczyszczenia ew. wymiany :!: Pamietaj jak wirnik sie rozsypie to opiłki dostaja sie wszedzie :? nie wiem jak było przed regeneracja ? jakie były przesłanki do naprawy :wink:

ps Moze "gdzieś "pociagneło u ciebie jakiś opiłek i łozyskowanie wirnika uległo uszkodzeniu tylko przypuszczam :roll:
 
 
Yaasiek
[Usunięty]

Wysłany: 27-01-2010, 15:36   

dzisiaj dostalem ekspertyze od turboserwisu :
uszkodzenie części wymiennych na wskutek zanieczyszczn w oleju co spowodowalo uszkodzenie biezni wałka i zestawu naprawczego.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.